Gespot op EBay, Marktplaats, etc
Re: Het share auctions/tips voor andere leden
minimalistisch maar gewoon hangende kabels in de cab... noem het eerder een contradictie.
Het ergste vindt ik het dat de stick en buttons vooraan in het kastje zitten. Kan nieteens je polsen laten rusten. Dan wordt het echt zo'n zenuwen-ding waar je hooguit maar een paar minuten op wil/kan spelen.
Het ergste vindt ik het dat de stick en buttons vooraan in het kastje zitten. Kan nieteens je polsen laten rusten. Dan wordt het echt zo'n zenuwen-ding waar je hooguit maar een paar minuten op wil/kan spelen.
Tja. barbone arcade woody voor 500,-. whoeptiedoe. ik ga meteen bieden............grote goden wat is het. woody in the making????
Cageman wrote:Marcosan30 wrote:ChapDDR wrote:Deal van de dag jongens! http://www.marktplaats.nl/a/spelcompute ... ousPage=lr
Ik heb er inmiddels drie uur naar zitten kijken en weet nog steeds niet wat ik ervan moet vinden
+1..
Nou, ik weet het wel !!
Cabs: Vewlix L AMI
1CC: Batsugun SE 1-loop, Overtop, Drift Out!
het is allemaal wel uit het arcade tijdperk heh
Echt verschrikkelijk ! (retro) gamen is hot. En dit is nu precies wat je krijgt wanneer een hippe kunstenaar zicht met zo'n trent gaat bemoeien. Geen enkele kennis van zaken, maar wel lekker hip je eigen arcade kastje bouwen. Dan krijg je dit soort gedrochten.
AAAAAARRRGGGHHH!!! My eyes!!!
http://www.nippon-yasan.com/japanese-vi ... ition.html
Cave shooting collection 195,- euro

Shipping is rond de 50 euro extra.
Voor de liefhebbers.
Cave shooting collection 195,- euro

Shipping is rond de 50 euro extra.
Voor de liefhebbers.
DDR machine voor in het NGC! Kmop jongens, super deal! 
https://www.bva-auctions.com/auction/lot/11105
Edit: en toffe flippers & battle gear

Niet duur voor een Ripley's Believe it or Not...het is dat ik geen ruimte heb, anders had ik wel een bod gedaan denk ik. Ben benieuwd wat het minimumbedrag is.
ChapDDR wrote:DDR machine voor in het NGC! Kmop jongens, super deal!
BVA Auctions.. let wel, er moet nog worden geboden. Daarna komt er opgeld + BTW + BTW over opgeld bij.
Leuk detail: De Afterburner in het NGC is via BVA aangekocht door mij. Voor een ieder die van plan is te bieden: let goed op die stijging van de netto prijs.
Cageman wrote:BVA Auctions.. let wel, er moet nog worden geboden. Daarna komt er opgeld + BTW + BTW over opgeld bij.
Had ik al gelezen. Uiteindelijk zal de prijs nooit zo mooi worden als je eerst voor ogen had.
Och maak ook niets uit aangezien ik toch niet van plan was om te gaan bieden...heb al weer een leuk spelletje dat morgen of overmorgen opgestuurd gaat worden vanuit Japan, dus is het budget weer voor een tijdje op...
eigenschap van veilingen op BVA is dat ongeveer heel nederland erop biedt. Ik heb producten tegen/over de nieuwprijs zien gaan. Ik denk dat die flippers voor de hoofdprijs zullen gaan.
Maar die DDR-machine niet en die mist wel nog in het NGC *Hinthint*
Nee maar er komt volgens mij nog iets van 25% bovenop aan kosten etc.?
Nee maar er komt volgens mij nog iets van 25% bovenop aan kosten etc.?
Volgens mij zijn de producten incl. BTW maar krijg je nog wel 16% opgeld en 21% BTW over het opgeld. Dus totaal 19.36% bovenop de prijs.
Ik heb vorig jaar nog op die cabs gespeeld, de helft was kapot of verkeerde in matige staat:
http://www.dragonslairfans.com/smfor/in ... pic=4736.0
http://www.dragonslairfans.com/smfor/in ... pic=4736.0
Ik denk dat ik wel ga bieden op een Twin Sega Rally 3. Als ik ga bieden dan kies ik de 1&2 speler cabs.
Jinxz wrote:Volgens mij zijn de producten incl. BTW maar krijg je nog wel 16% opgeld en 21% BTW over het opgeld. Dus totaal 19.36% bovenop de prijs.
Correctie... Het is zoals Cage zegt , 21% BTW, dan 16% opgeld, en dan nog eens 21% over het opgeld.
Dus in totaal factortje 1.444.
Die Sega Rally kost dan dus bij het startbod van 430, 621 euro en dan moet er ook nog verplicht transport worden betaald want je mag niks ophalen. 130 euro er bovenop dus. BVA kennende komt daar ook nog eens BTW overheen wat het 157.30 euro maakt.
Startbod van 430 wordt dan dus ineens 778.30 euro...
Precies.. En daarmee al vrijwel meteen niet meer interessant..
Tja en nu zie ik na een paar uur de SR3 al tussen de 1250-1500 euro excl.
- Marcosan30
- Active Level:
Shit die sega rally 3 leek mij wel wat, is ook sega hardware die ik nog niet bezit (sega Europa-r) 

'Let op! Als u een bod gedaan heeft op een kavel, rekent de computer het totaalbedrag van uw bod uit (incl. veilingkosten en BTW). Pas nadat u het totaalbedrag goedgekeurd heeft, is uw bod uitgebracht. Wij willen u er nadrukkelijk op wijzen dat een eemaal geplaatst bod bindend is. "
Je kunt dus volgens mij gewoon zien wat je kwijt bent in de btw+kosten. Aflevering staat er idd. niet bij, mee eensch
Maar, ik kan me wel voorstellen, dat bijv de getoonde "huidige prijs" of "huidig bod" een prijs is zonder BTW en opgeld etc. om meer noobs te trekken. Die dan niet opletten en de prijs opdrijven zoals nu al gebeurt. (En vervolgens hier komen aanwaaien dat de monitor het niet doet, enzovoorts..)
Je kunt dus volgens mij gewoon zien wat je kwijt bent in de btw+kosten. Aflevering staat er idd. niet bij, mee eensch

Maar, ik kan me wel voorstellen, dat bijv de getoonde "huidige prijs" of "huidig bod" een prijs is zonder BTW en opgeld etc. om meer noobs te trekken. Die dan niet opletten en de prijs opdrijven zoals nu al gebeurt. (En vervolgens hier komen aanwaaien dat de monitor het niet doet, enzovoorts..)

Ja,precies. Mijn ervaring is dat dit alleen interessant is als er nog geen biedingen zijn gedaan op een kavel. Na het eerste bod is het meestal klaar. Dan wordt het te duur. Met de afterburner had ik geluk, maar die was ook gewoon defect 

Super Street Fighter 4 Arcade Edition voor 5 euro op Steam.!!!!!!!!!!