Welke arcade?
Welke arcade?
Een half jaartje geleden ofzo zag ik foto's van een arcade hal ergens in Europa en kan niet meer vinden welke arcade het was. Het was voornamelijk retro (woody) stuff, het was in een grote houten schuur met een extra verdieping, het meeste spul stond in clusters per merk, op de 1e verdieping hadden ze wat candies staan, d'r stonden zo'n 100+ cabs.
Weet iemand welke arcade dat was en nog belangrijker, heeft iemand foto's?
Weet iemand welke arcade dat was en nog belangrijker, heeft iemand foto's?
- Dr Doggystyle
- Active Level:
Re: Welke arcade?
was het dit topic ?
viewtopic.php?f=5&t=4823
viewtopic.php?f=5&t=4823
nee dat was 'm niet. Het was echt voornamelijk een oude houten schuur. In de grootste zin van het woord.
Jinxz wrote:nee dat was 'm niet. Het was echt voornamelijk een oude houten schuur. In de grootste zin van het woord.
Dit misschien
http://lunacityarcade.com/photos.htm
We were the first gamers !
nope, ook niet. Het had meer een houten 'log cabine' uitstraling.
Holy crap, die is vet. Hebben zelfs Salamander 2 op een Konami kast draaien die ik nog niet eerder heb gezien. Gave plek. Moet haast wel zijn wat Chris bedoelde.
doe mij zo`n schuur!
Anunaki wrote:Deze? http://www.arcadehry.cz/homepage
Jaaaaa! Jij hebt 'm gevonden! Dat is 'm inderdaad.
Geniaal die arcade. Dat brengt echt een boel inspiratie.
Naar mijn idee de beste retro arcade in europa.
Wanneer gaan we? Ik zie een roadtrip aankomen.
150,- kronen voor een dagkaart. Das niets. Nog geen 6 euro
150,- kronen voor een dagkaart. Das niets. Nog geen 6 euro
je kan ook die hele toko huren, 125 euro basistarief en dan 21 euro per persoon tot 25 personen, daarna alleen maar goedkoper.....
deze staat zeer hoog op mijn lijstje
ik was eigenlijk van plan om een tour door Europa te gaan doen, maar dat is toen een kleinere versie geworden in Duitsland naar 3 arcades
ik was eigenlijk van plan om een tour door Europa te gaan doen, maar dat is toen een kleinere versie geworden in Duitsland naar 3 arcades
Wow! Vlakbij Praag...maar ongeveer 9 uurtjes rijden (vanaf hier), niet echt bizar ver.
cthulhu wrote:Wow! Vlakbij Praag...maar ongeveer 9 uurtjes rijden (vanaf hier), niet echt bizar ver.
En toch zou ik mss het vliegtuig verkiezen. 150 euro voor het ticket (rotterdam->praag 90minuten), directe vlucht, 1 of 2 nachten hotel of airbnb, 2 dagen retro gamen.
Het kriebelt!
Jinxz wrote:En toch zou ik mss het vliegtuig verkiezen. 150 euro voor het ticket (rotterdam->praag 90minuten), directe vlucht, 1 of 2 nachten hotel of airbnb, 2 dagen retro gamen.
Het kriebelt!
Klinkt véél beter dan 9 uur in de auto zitten. 150 Euro voor een retourtje? Dat airbnb klinkt ook aantrekkelijk...zeer goedkoop.
Dit apartement kom ik net op 11km afstand tegen : https://www.airbnb.com/rooms/1991512?s=w0lW
Vette plek en zeker een weekend Praag waard me dunkt!
+1 
Ergens in de nazomer doen!

Ergens in de nazomer doen!