diverse arcade marquees : SOLD

Bied hier alles aan en wat je zoekt voor arcade en consoles.
Post Reply
cocobolo
Active Level:
Active Level:

diverse arcade marquees : SOLD

Post by cocobolo » Sun Apr 27, 2014 18:14

Hoi,
Zolderopruiming :
Ik heb nog een aantal arcade marquees welke ik eventueel wel wil verkopen. Misschien is iemand er blij mee, kan ook erg leuk staan om ze in een lichtbak op te hangen (heb ik zelf ook gedaan met een aantal :-) ).

Ik heb
1) Dark Stalkers - Capcom. Zeer duister en mooi. Op de foto ligt hij op de grond maar deze moet je echt van achteren verlichten, dan komen die ogen/kaken zeer mooi tot hun recht. 12 euro
2) Pacman. Origineel van een cabaret pacman cab (dus niet de grote gele, maar die iets kleinere). 15 euro. Sticker moet je nog verwijderen.
3) Gee Bee - Namco. Leuke marquee, ik ken het spel eigenlijk niet (zal het eens opzoeken :-)). 7 euro
4) Pac man - Geen idee van wie deze is, maar is natuurlijk niet origineel. Maar voor het opleuken van een bartop model bijvoorbeeld is het wel leuk :-) . 5 euro
5) Pengo - Sega. Origineel. 7,50 euro.
6) The End - Stern. Erg mooie artwork. 8 euro.
7) Zarzon - Taito origineel. Stickerresten zitten net voor het Taito logo. Heel sprekende marquee, ook deze (net als de rest) moet je echt zien met verlichting van achteren, dan krijgt het ineens diepte. 10 euro.

Foto's :
Image

Image

Image

Prijzen exclusief verzendkosten, mag ook ophalen in Apeldoorn. Alles in 1 koop voor 50 euro + verzendkosten

Mijn Outrun 2 SP Sega Naomi upright komt ook te koop binnenkort, ik kan er bijna bij om hem aan te zetten en even te controleren haha. Staat gewoon warm in huis maar er staat nog een flipperkast voor en andere 'rommel' ;-)
Last edited by cocobolo on Sat May 10, 2014 08:19, edited 1 time in total.
ChapDDR
Active Level:
Active Level:

Re: diverse arcade marquees

Post by ChapDDR » Sun Apr 27, 2014 19:48

Zijn deze ook geschikt om aan de muur te hangen als versiering? Of knikkeren ze gelijk naar beneden?
Cabs: Vewlix L AMI
1CC: Batsugun SE 1-loop, Overtop, Drift Out!
stevuns
Active Level:
Active Level:

Post by stevuns » Sun Apr 27, 2014 19:57

knikkeren gelijk op jouw bolle hoofdje! :mrgreen:
cocobolo
Active Level:
Active Level:

Post by cocobolo » Sun Apr 27, 2014 20:00

Het zijn marquees voor de oude klassieke arcadekasten : daar zaten ze bovenin en daarachter zat bijna altijd verlichting. Ze kunnen uitstekend aan de muur hangen natuurlijk maar je moet dan wel uiteraard er bijvoorbeeld een klein gaatje in boren voor een schroefje of een touwtje. Je zou het ook zo kunnen doen als ik : een soort kistje maken, daar een tl-balk in, en de marquees er voor. Waanzinnig mooie lamp voor in je gameroom.

Ik zal een foto bijsluiten van hoe ik het heb gedaan, maar de foto is niet zo best omdat mijn gameroom zwarte muren en zwart plafond heeft ;-)

Image

Image

Image
ChapDDR
Active Level:
Active Level:

Post by ChapDDR » Sun Apr 27, 2014 20:17

Da's wel echt tof. Jammer dat die Darkstalkers marquee zo lelijk is, god al machtig. Ik ben fan van de serie maar dat zou ik voor geen goud boven mijn bed hangen :P

Die pengo is wel echt heel leuk.
Cabs: Vewlix L AMI
1CC: Batsugun SE 1-loop, Overtop, Drift Out!
Jinxz
Active Level:
Active Level:

Post by Jinxz » Mon Apr 28, 2014 10:19

Leuke aanbieden!
Ik wil in m'n aanstaande gameroom ook iets leuks gaan doen met Marquees maar ga geen originele gebruiken om te 'misbruiken' voor 't project ;)
Ik kan die Darkstalkers op zich wel waarderen al had ik liever iets wat 1:1 gebruik maakte van de stijl in de game.
cocobolo
Active Level:
Active Level:

Post by cocobolo » Mon Apr 28, 2014 10:48

Alle marquees gereserveerd voor Retrocab :-)
Post Reply