Hantarax polostar 28

Discussies en FAQ's over arcade hardware en games.
Locked
dirk hermans
Active Level:
Active Level:

Hantarax polostar 28

Post by dirk hermans » Mon Apr 21, 2014 12:44

Om verder te gaan op mijn topic:
http://www.nozomi.nl/forum/viewtopic.php?f=4&t=5240

@Cotje bedankt voor je hulp waarvoor een forum ook dient :)
probleem met de monitor is opgelost en hersteld door een reparateur; hot is vervangen maar ook de transfo en paar spoelen. Reparateur heeft er heel wat werk aan gehad ik had het zelf niet kunnen fixen

@Azure
wat verziek jij dit forum zeg !! lees je reactie op: Posted: Sat Mar 01, 2014 12:01 eerst zelf nog is in mijn link boven;

het is niet de eerste keer dat jij met forum members in ruzie ligt
wat is er mis dat ik jou 1 mail heb gestuurd ivm interesse in je monitor? sommigen ondersteunen vga en anderen niet; de jouwe dus niet (kan ik niet rieken he) en ja ik vind op mijn 28 inch de vga resolutie mooier dan 15khz... mijn monitor en Multi pcb ondersteunen vga en het beeld is mooi vloeiend en voller; is toch een persoonlijke keuze wat is daar nu mis mee :vomit:
Cageman
Active Level:
Active Level:

Re: Hantarax polostar 28

Post by Cageman » Mon Apr 21, 2014 12:51

Ok, ik weet niet precies wat er aan de hand is, maar wil het ook niet weten. Asure doet veel voor de forumleden hier. Ik zie de dingen die je roept niet gebeuren.

Asure heeft iets over jou gezegd, jij hebt nu iets over Asure gezegd. De rest wordt uitgepraat in PM of face-to-face.

Elke post hierna die hier op verder gaat haal ik weg, ok?
dirk hermans
Active Level:
Active Level:

Post by dirk hermans » Mon Apr 21, 2014 12:56

Topic mag gesloten worden van me
Ik wou gewoon Cotje bedanken voor zyn advies; daar ben ik tenminste iets mee.
Cageman
Active Level:
Active Level:

Post by Cageman » Mon Apr 21, 2014 13:09

Dat was niet het doel van dit topic, dirk. Je kwam hier ook om negatieve kritiek op Asure te posten, gezien je lange relaas hierboven. Cotje bedanken had je kunnen doen in het feedback topic; tip voor de volgende keer. Ook negatieve feedback kun je daar trouwens kwijt.

Topic closed.
Locked