Ziet er netjes uit. Maar ik weet niet zeker of ik de setup helemaal begrijp. Heb je een DC via een VSC en een RGBx op een PVM aangesloten? Waarom met zoveel tussenstations? Ik heb zelf ook een RGBx (en een super emotia), maar een DC sluit ik rechtsreeks aan op een PVM. Gewoon via een DC RGB (scart kabel) en een Scart naar BNC verloop. Deze laatste heb ik zelf gemaakt, maar een verloopkabel koop je voor een paar tientjes.
Voordeel is:
- geen extra randapparatuur nodig.
- beste videokwaliteit, want van true 15K (240p non-interlaced) RGB output van de DC naar 15K (240p non-interlaced) RGB input in de PVM.
In jouw setup ga je van 31K (480p non-interlaced) naar de VSC, dan vindt in de VSC een conversie plaats van 480p naar 480i (interlaced), vervolgens vind er in de RGBx een conversie plaats van (31K) 480i naar pseudo 15K 240p. Dat levert uiteindelijk wel een mooi beeld op, maar niet het beste wat je kunt krijgen met minder moeite. Of mis ik hier iets?
Overigens heb ik nog wel een paar PVM's te koop, in ieder geval een 20". Maar ik heb ook nog 2x 20" BVM's staan waarvan er eentje, of misschien wel allebei, voor een redelijke prijs weg mag. By the way, de BVM laat de PVM wat beeldkwaliteit en instelmogelijkheden betreft kilometers achter zich. BVM rules.