Feedback
Re: Feedback
Ik wil Wibraman een x16 multiplier geven voor de snelle levering van de zorgvuldig ingepakte PC-Engine stick en 11-tal spellen die allemaal naar behoren functioneren op mijn CoreGrafX (nogmaals bedankt Arjan!), en de heldere communicatie naar mij toe. Bedankt mijn beste! En nu genieten van een rondje Gunhed...
Mark -~-
Mark -~-
Kanonnen!
Veel plezier ermee Muijsch
Goede deal met Muijsch en Ratson

Goede deal met Muijsch en Ratson

+1 voor peet 1979
Heeft mijn woody overgenomen en alles is soepel verlopen.
Heeft mijn woody overgenomen en alles is soepel verlopen.
Neo-Geo.com: MAN THE FUCK UP!
Ratson wrote:+1 voor peet 1979
Oh ja. Dank voor de reminder..:
Peet1979 wrote:en ik kom hier niet meer terug
Fixed.
Goed bezig dames, ga zo door. Word het hier vanzelf een theekransje.
Ik had peet zelf benaderd overigens na eerdere interesse. Ik wilde toen nog niet verkopen. Toen ik dat wel wilde heb ik hem alsnog aan hem aangeboden. Is allemaal soepel gegaan.
Ik had peet zelf benaderd overigens na eerdere interesse. Ik wilde toen nog niet verkopen. Toen ik dat wel wilde heb ik hem alsnog aan hem aangeboden. Is allemaal soepel gegaan.
- sombetzki
- Active Level:
Ratson wrote:Goed bezig dames, ga zo door. Word het hier vanzelf een theekransje.
+1
Nja, dit soort discussies hoeven niet meer, want Cage heeft heel volwassen peet zijn account gedelete.
Probleem opgelost ja!
Helemaal mee eens dat z'n account is gedelete, als men hier niet wil zijn hoef je ook geen account meer te hebben om toch stiekem op buy & sell via PM's te reageren. Niks jammers aan, gewoon terecht. En wat je nou precies bedoelt met theekransje is me ook niet helemaal duidelijk Ratson, je mening springt ook met dit soort dingen van de hak op de tak namelijk.
Sorry dat ik nu even uit mijn stekker ga, maar Peet geeft zelf aan hier niet meer te willen komen. Dus heb ik zijn account disabled.
Ik word pissig van posts met termen als 'cage heeft heel volwassen zijn account gedelete' en 'theekransje'. Ik ben toch één van de moderators/admins? Laat me dan ook gewoon modereren!
Het wordt pas een theekransje als we allemaal heel braaf elkaars hand boven het hoofd blijven houden. En mij nu gaan aanvallen omdat ik een account uitschakel, omdat jullie het een aardige jongen vinden? Nou ja, jammer dan. Maar ga me hier niet zitten flamen. Totaal onterechte kritiek.
Ik word pissig van posts met termen als 'cage heeft heel volwassen zijn account gedelete' en 'theekransje'. Ik ben toch één van de moderators/admins? Laat me dan ook gewoon modereren!
Het wordt pas een theekransje als we allemaal heel braaf elkaars hand boven het hoofd blijven houden. En mij nu gaan aanvallen omdat ik een account uitschakel, omdat jullie het een aardige jongen vinden? Nou ja, jammer dan. Maar ga me hier niet zitten flamen. Totaal onterechte kritiek.
Cageman wrote:Sorry dat ik nu even uit mijn stekker ga, maar Peet geeft zelf aan hier niet meer te willen komen. Dus heb ik zijn account disabled.
Sorry, arjan. Was niet specifiek op jou gericht. Heb ken een pm gestuurd met verdere uitleg.
Zeker weer jammer dit!
Jammer, dat jongens die nooit iets hebben bijgedragen aan de community het hand boven het hoofd wordt gehouden en jongens die tijd, geld en moeite steken in het op poten houden van deze site zo worden behandeld!
Hij werd eindelijk een keer verteld en geconfronteerd met zijn manier van handelen en omgang met anderen. Iedereen die hem op dat moment kritiek gaf, was tamelijk mild en ook opbouwend. Dat hij dan via pm's en openlijk iedereen gaat aanvallen is pas stijlloos. Ik weet dat iedereen die hetzelfde gezeik met hem heeft gehad altijd aardig is geweest.
Dat er dan harde kritiek komt op mensen die belangeloos dit forum op poten houden en ervoor zorgen dat dit een leuke, gezellige plek blijft is mij volkomen onduidelijk en vrij respectloos! Kritiek is prima, maar dit vind ik echt bizar en is de wereld op zijn kop!
Jammer, dat jongens die nooit iets hebben bijgedragen aan de community het hand boven het hoofd wordt gehouden en jongens die tijd, geld en moeite steken in het op poten houden van deze site zo worden behandeld!
Hij werd eindelijk een keer verteld en geconfronteerd met zijn manier van handelen en omgang met anderen. Iedereen die hem op dat moment kritiek gaf, was tamelijk mild en ook opbouwend. Dat hij dan via pm's en openlijk iedereen gaat aanvallen is pas stijlloos. Ik weet dat iedereen die hetzelfde gezeik met hem heeft gehad altijd aardig is geweest.
Dat er dan harde kritiek komt op mensen die belangeloos dit forum op poten houden en ervoor zorgen dat dit een leuke, gezellige plek blijft is mij volkomen onduidelijk en vrij respectloos! Kritiek is prima, maar dit vind ik echt bizar en is de wereld op zijn kop!
Gewoon sluiten arjan en wat andere er van vinden
Jammer dan zal jouw aan je reet roesten
Stom gezeik
Stom gezeik

beau wrote:Gewoon sluiten arjan en wat andere er van vinden
Stom gezeik
+1

Ik reageerde zo omdat ik, net als een aantal anderen, niet van die dingen op de hoogte waren.
In het feedback topic zijn we misschien te mild, ook ik. Als er gewoon ook negatieve feedback was achter gelaten met dit soort dingen door de betrokken personen, had dit wellicht voorkomen kunnen worden.
Was zeker niet zo hard bedoeld allemaal, maar laten we gewoon eerlijk zijn voortaan in het feedback topic.
In mijn ogen kan dat een hoop frustratie voorkomen voor ons allemaal.
Kumbaya my lord, kumbaya
In het feedback topic zijn we misschien te mild, ook ik. Als er gewoon ook negatieve feedback was achter gelaten met dit soort dingen door de betrokken personen, had dit wellicht voorkomen kunnen worden.
Was zeker niet zo hard bedoeld allemaal, maar laten we gewoon eerlijk zijn voortaan in het feedback topic.
Kumbaya my lord, kumbaya

Ratson wrote:laten we gewoon eerlijk zijn voortaan in het feedback topic.
+1!
Waar is toch die Like button op dit forum

+1 voor Robert, perfect verpakt en snel verstuurd. Dank je wel! 

- sombetzki
- Active Level:
+1 chrd
Rappe betaling en rappe communicatie!
Game is onderweg naar je
Rappe betaling en rappe communicatie!
Game is onderweg naar je

+1 voor Ratson, goed verpakte buttons/balltop. Bijna alles binnen nu voor de bartop die je wist dat zou komen.
Team 15 kHz
- Marcosan30
- Active Level:
+1 voor de Zwitserse Bank van Nozomi Marcosan 

-1 voor BJT. SSF2AE conversion gekocht, is aangekomen en doet het. Echter ik had BJT duidelijk gevraagd om via PostNL te sturen omdat andere bezorgdiensten niets bij de buren afgeven en er vaak niemand thuis is. Enkele dagen later krijg ik gewoon een Trackcode van DHL gestuurd. Vraag ik waarom die hem toch met DHL verstuurd heeft, krijg ik deze 5 woorden als reactie "Postnl is niet te vertrouwen". Eenmaal ontvangen zitten de originele romchips van het boardje er niet bij, die wel waren vermeld in de eBay advertentie. (Ik heb hem via eBay om gekocht maar het ging om de advertentie + A-boardje) Ook is er een flink stuk plastic uit de case, hier was niks over vermeld.
Ik heb hier meerdere malen al over gemaild naar BJT maar na meer dan een week wachten nog geen reactie ontvangen......
Link naar de listing: http://www.ebay.nl/itm/Street-Fighter-I ... 3de&_uhb=1
Ik heb hier meerdere malen al over gemaild naar BJT maar na meer dan een week wachten nog geen reactie ontvangen......
Link naar de listing: http://www.ebay.nl/itm/Street-Fighter-I ... 3de&_uhb=1
Last edited by ChapDDR on Mon Apr 21, 2014 13:14, edited 1 time in total.
Cabs: Vewlix L AMI
1CC: Batsugun SE 1-loop, Overtop, Drift Out!
1CC: Batsugun SE 1-loop, Overtop, Drift Out!