Anunaki's gameroom
Re: Anunaki's gameroom
In die tijd was ik echt helemaal verslingerd aan MK2 en KI, iets minder aan UMK3 ook. En ik vind de kasten echt supermooi. Nu ik mijn eigen arcade op zolder heb, ben ik ook erg blij dat ik juist die 2 kasten heb staan.
Qua gameplay vind ik 80s games veel toffer, maar met die Fighters heb ik een enorme nostalgie.
Ik heb weer niet zoveel met racegames, al is het leuk om op het NGC af en toe in te stappen. Vroeger vond ik t mijn gulden niet waard.
Qua gameplay vind ik 80s games veel toffer, maar met die Fighters heb ik een enorme nostalgie.
Ik heb weer niet zoveel met racegames, al is het leuk om op het NGC af en toe in te stappen. Vroeger vond ik t mijn gulden niet waard.
- Marcosan30
- Active Level:
DLX wrote:Voel nu we enige weemoed, kennen jullie dat gevoel dat je iets hebt verkocht wat je eigenlijk had willen houden?
Nee leg is uit Marco
Nou er was eens een blonde adonis die afstand deed van zijn KI = dom
Toen was er ook een blonde broer (wel minder knap) die afstand deed van zijn KI2 = dubbel dom
Patrick ik weet dat dit een longshot is, maar kun je misschien je huissleutel laten kopiëren?
Dan kan ik eindelijk weer met sabrewulf aan de gang, ULTRAAAAA!!!!!!!!

Marcosan30 wrote:Nou er was eens een blonde adonis die afstand deed van zijn KI = dom
Toen was er ook een blonde broer (wel minder knap) die afstand deed van zijn KI2 = dubbel dom
Nooit geweten dat jij een KI2 hebt gehad, Marco

- Marcosan30
- Active Level:
Arjan olde gloepert, zou je iets meer ontopic willen reageren?
Anders vraag ik de moderator om je reactie te verwijderen, oh wacht je bent de moderator
Anders vraag ik de moderator om je reactie te verwijderen, oh wacht je bent de moderator

Ik zal het niet meer doen, maar PM me gerust hoor. Kun je me ook meteen vertellen wat olde gloepert eigenlijk betekent. Hahaha! 

Hele vette kast, ook goede herinneringen aan. Jammer dat de pcb zo verrot kwetsbaar is.
Gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst Patrick!
tx Barrie, we moeten echt een x afspreken (bij jou of bij mij) om te gamen
Lekker vol! Ook zeer sfeervol met alle cabs aan.
ik heb de cabs expres zo dicht bij elkaar gezet, er is in principe ruimte genoeg voor nog meer cabs
wie weet wat de toekomst zal brengen
Leuke zolder man. Kicken zo al dat spul tegen die muur. Erug leuk! 

Anunaki wrote:ik heb de cabs expres zo dicht bij elkaar gezet, er is in principe ruimte genoeg voor nog meer cabs
Inderdaad en ik vind het altijd geweldig zo'n muur met cabs die dicht tegen elkaar staan. Net zoals op Eurocade vorig jaar. Ziet er gewoon indrukwekkender uit dan een paar cabs met veel ruimte er tussen.
nice! 

zeker nice.
geweldig die out of order stickers. Die hadden ze ook bij wrecking ralph.
Hopelijk is je KI niet echt defect.
geweldig die out of order stickers. Die hadden ze ook bij wrecking ralph.
Hopelijk is je KI niet echt defect.
- Marcosan30
- Active Level:
ruimte zat nog en ook nog wensen zat
sowieso komt er nog een 2e candy en extra ded cabs (o wat zou ik graag een Temepest willen)
maar eerst komt mijn zoontje nog
sowieso komt er nog een 2e candy en extra ded cabs (o wat zou ik graag een Temepest willen)
maar eerst komt mijn zoontje nog
- Marcosan30
- Active Level:
Tja familie gaat voor, maar nipt voor hebberigheid...dit hele arcade gedoe is een beetje een verslaving (of zelfs een obsessie) is het niet?
cthulhu wrote:Tja familie gaat voor, maar nipt voor hebberigheid...dit hele arcade gedoe is een beetje een verslaving (of zelfs een obsessie) is het niet?
Aan deze reactie te zien voor jou iig wel

Yep, helemaal waar...vooral een zeker soort spellen van een zekere maker...
Mooi hoor zo'n mini arcade op zolder! Heel tof!