Ik heb minstens 30 van dat soort tafeltjes gehad, naast nog veel meer dedicated videokasten. De monitor is inderdaad niets mis mee. Kan zijn dat je inderdaad even aan de sync knopjes op je monitor moet zitten (voorzichtig aub, staat dodelijke hoeveelheid spanning op en dat kan zelfs nog steeds vastgehouden worden als de stekker er uit is).
Het zou ook kunnen dat er een probleempje in je bedrading zit in het sync kabeltje. Zelfs het even schoonmaken van de contacten op je Mr. Du bootleg pcb en dan weer inserten is bij mij al heel vaak voldoende geweest om storingen als deze op te lossen. Ik had ruim 600 pcb's tot een aantal jaar geleden, alles is weer op te lossen en aan het werk te krijgen

Als je hem op jamma wilt overzetten dan kun je (naar mijn mening) dat het beste doen door een verloopje voor jouw kast te maken naar Jamma. Heb ik heel vaak gedaan, dan hou je de kast in originele staat. Ik sluit een foto bij van hoe ik ze maakte, dat is alleen "andersom" verloopje, hiermee kon je in een jamma kast toch een pre-jamma pcb installeren. Maar het principe is het zelfs, aan de ene kant een plat printplaatje die in je (bijvoorbeeld) 2x18 pins connector schuift, en dan met gekruisde draden naar een standaard 2x28 jamma connector.