Anunaki's gameroom
Re: Anunaki's gameroom
nice, mooie mix van games ook..
hij komt, hij komt..... hij is nu alleen nog 1500 km van mijn huis verwijderd

maar hij zal er komende week wel zijn
eens kijken hoe we hem naar zolder gaan krijgen

Vet vet vet 
Succes met de 180KG die je omhoog moet sjouwen! Ach je kan hem redelijk strippen; controlpanel eraf, monitor eruit, achterplaat eraf.
Ik weet 1 ding zeker... ik ga nooit meer zon kast omhoog sjouwen!

Succes met de 180KG die je omhoog moet sjouwen! Ach je kan hem redelijk strippen; controlpanel eraf, monitor eruit, achterplaat eraf.
Ik weet 1 ding zeker... ik ga nooit meer zon kast omhoog sjouwen!
hij past niet door het trapgat, ik heb ook een MK2 namelijk dus ik heb ervaring. Die is helemaal uit elkaar gegaan
Ik heb nu een plannetje om hem leeg te halen en dan via de uitbouw naar binnen te gaan. De trap naar zolder heeft geen beperking in de hoogte dus dat zou moeten lukken.
hoop ik dan, anders gaat ie alsnog uit elkaar
Ik heb nu een plannetje om hem leeg te halen en dan via de uitbouw naar binnen te gaan. De trap naar zolder heeft geen beperking in de hoogte dus dat zou moeten lukken.
hoop ik dan, anders gaat ie alsnog uit elkaar
Oooo.... tja ik kan wel zeggen zonde (want alles is gelijmd geloof ik)... maar dan is het een eitje 
Bij mij ging hij op de millimeter door men trappenhuis heen ja....
Al met al, gefeliciteerd! Ik hoop zelf ooit weer eens een KI2 te kopen.

Bij mij ging hij op de millimeter door men trappenhuis heen ja....
Al met al, gefeliciteerd! Ik hoop zelf ooit weer eens een KI2 te kopen.
Is niet zonde hoor, ik heb die opmerking eerder gehoord maar op Eurocade stond hij er prachtig bij. Ik heb een hele handige maat die ervoor gezorgd heeft dat hij nu demontabel is... echt super.
Heel mooie kast. Die MKII zag er op Eurocade inderdaad prachtig uit.
Anunaki wrote:hij komt, hij komt..... hij is nu alleen nog 1500 km van mijn huis verwijderd
HARD!

Succes met verplaatsen. Ziet er goed uit. Wordt een lang weekje wachten voor je
nog niet in de gameroom, maar wel in huis
er zit nog wel wat werk aan (wist ik) maar hij doet t in ieder geval. En er zitten nog 3 extra KI PCBs bij ook, misschien valt er van mijn 4 niet werkende borden nog wat te maken
speciaal voor Marcosan:

er zit nog wel wat werk aan (wist ik) maar hij doet t in ieder geval. En er zitten nog 3 extra KI PCBs bij ook, misschien valt er van mijn 4 niet werkende borden nog wat te maken
speciaal voor Marcosan:

Gefeliciteerd Patrick! Vette aanwinst hoor!
Ik heb trouwens zo goed als nieuwe Zenith drop in 26 inch monitoren te koop één dezer dagen. Komen op €200,- per stuk, kijk maar als je hem wil laten shinen voor dat geld. Ik heb ook iets meer gebruikte maar in topstaat zonder burn voor iets minder denk ik. Succes met de klus nog trouwens!
Ik heb trouwens zo goed als nieuwe Zenith drop in 26 inch monitoren te koop één dezer dagen. Komen op €200,- per stuk, kijk maar als je hem wil laten shinen voor dat geld. Ik heb ook iets meer gebruikte maar in topstaat zonder burn voor iets minder denk ik. Succes met de klus nog trouwens!
Ik zou toch zweren dat er geen gat in de voorkant van het CP zit op de eerste foto

Maar zonder dollen: have fun man!

Maar zonder dollen: have fun man!
Tx
@ Has, de monitor doet het zeer goed, op deze foto niet, maar dat komt doordat het stekkertje niet helemaal lekker zat. Ik heb ook nog een perfecte Zenith 25"staan die ik uit een atari kast heb getrokken. Maar tx voor het aanbod
cage, zin om met KI borden te knutselen de komende tijd?
@ Has, de monitor doet het zeer goed, op deze foto niet, maar dat komt doordat het stekkertje niet helemaal lekker zat. Ik heb ook nog een perfecte Zenith 25"staan die ik uit een atari kast heb getrokken. Maar tx voor het aanbod
cage, zin om met KI borden te knutselen de komende tijd?
Anunaki wrote:cage, zin om met KI borden te knutselen de komende tijd?
Haha! Zin altijd, tijd alleen niet. Misschien Alex wel?

ik maakte een geintje, je bent met pensioen toch
ik kijk eerst zelf ff wat ze doen, daarna kijken of er nog wat van te maken is. Zou mooi zijn als er bv nog 2 werkende van te maken zijn.

ik kijk eerst zelf ff wat ze doen, daarna kijken of er nog wat van te maken is. Zou mooi zijn als er bv nog 2 werkende van te maken zijn.
Gefeliciteerd!
- Marcosan30
- Active Level:
Anunaki wrote:nog niet in de gameroom, maar wel in huis
speciaal voor Marcosan:

Als dat het wachten niet waard is geweest, wat een beauty
Voel nu we enige weemoed, kennen jullie dat gevoel dat je iets hebt verkocht wat je eigenlijk had willen houden?

Marcosan30 wrote:kennen jullie dat gevoel dat je iets hebt verkocht wat je eigenlijk had willen houden?
Ja zeker, maar moet zeggen dat ik het de laatste jaren wel makkelijker vind om afstand van dingen te doen. Ik hecht me niet meer zo heel erg aan spullen.
Voel nu we enige weemoed, kennen jullie dat gevoel dat je iets hebt verkocht wat je eigenlijk had willen houden?
Nee leg is uit Marco

Nooit van KI gehouden, maar het is wel een zeer mooie kast!
Ik heb er ook nooit van gehouden, net als alle Mortal Kombats, maar ze horen wel in een arcade thuis en ik begrijp op zich wel dat mensen ervan houden.