Eerst heb ik de metalen panelen laten maken die al eens eerder op het forum voorbij kwamen. De afwerking ervan was hoogwaardig gepolijst staal (chroom-achtig maar dan massief) wat uiteindelijk moest zorgen voor de reflectie die je op F en C panelen ziet.
Een andere aanbieder biedt repro L panelen aan die er van afstand wel aardig uit zien maar van dichtbij gezien behoorlijke afwerking missen. Het is danook gewoon een gelamineerde sticker en persoonlijk vindt ik dat niet voldoende in een Vewlix cab.
M'n recept hou ik nog ff geheim aangezien het me tientallen uren heeft gekost qua research en 't tekenen van het artwork en autocads maar hier is het resultaat van voorlopig het F en L model.
De C en Diamond komen over een tijdje. De technische tekeningen voor de Diamond zijn bijna af en ik kan niet wachten om die fysiek te maken.

Diamond:

De laatste aanwinst zijn deze CNC'd en lasercut marquee holders. Het dunne materiaal bleek te dun voor de CNC dus is het laser-cut. Gelijk een nieuw setje schroeven en boutjes erbij en voila: