Metal topic

Alles wat niets heeft te maken met arcade en games.
Mittens666

Post by Mittens666 » Sun Jan 15, 2006 21:06

Chuckie norris wat een Pisvinger!!!!

Las net op internet dat Enslaved ook de studio ingaat voor een nieuw album

Die van Dissection komt uit dit voorjaar maar de datum is nog niet bekend!
lowen.f

Post by lowen.f » Wed Jan 25, 2006 19:43

Ik luister van de meest extreemste underground death metal en grindcore tot relaxte lounge en drumm n bass 8)
Zelf ben ik een drummer, alleen het dubbel bass gaat niet zo lekker maar blastbeats lukt me aardig. Zit in een hardcore/metal bandje met 2 vrienden.. gewoon jammen voor de lol maar verder niet serieus... nog geen nr's/site/mp3's etc ;)
Kiriyama

Post by Kiriyama » Sun May 14, 2006 11:11

Ik luister ook veel metal de laatste tijd, maar dat ook pas sinds een half jaar of zo :)

Children Of Bodom vind ik de vetste band, maar ik luister ook weleens naar Soulfly, Ayreon, Cradle Of Filth, Dragon Force, Ill Nino, Metallica, Murderdolls, Pantera en soms Slipknot. Maarja, het blijft vooral Children, was ook naar een concert van ze geweest vorig jaar in Tilburg :D dat was vet! En tsja... voor de rest luister ik nog Dir En Grey, maarja ik weet niet of ik dat onder metal moet plaatsen, sommige nummers zijn wel heel hard enzo, maar wel vaag, Gazette heb ik wel echt een metal nummer van, das ook een Japanse band.
Ralph

Post by Ralph » Wed May 24, 2006 21:15

Voor iedereen die deze nieuwe albums nog niet gehoord heeft:

"Check de nieuwe van Satyricon, Dissection en Enslaved uit!" En snel een beetje......
Ken
Active Level:
Active Level:

Post by Ken » Wed Jun 14, 2006 12:23

www.slayer.net

that's the way I like it.
Ralph

Post by Ralph » Tue Jun 27, 2006 17:00

Axl Rose gearresteerd na vechtpartij

STOCKHOLM - Guns N' Roses-zanger Axl Rose is dinsdagochtend in Stockholm opgepakt na een vechtpartij met een hotelbeveiliger. Een politiewoordvoerder bevestigde dat de Amerikaanse artiest is gearresteerd, maar wilde verder niets zeggen. Dat hebben Zweedse media gemeld.

Volgens een andere politiebron zat de rockster een paar uur later nog steeds dronken in zijn cel. Rose zou worden aangeklaagd voor beschadiging van spullen, het aanvallen van een beveiligingsman en het bedreigen van de politie onderweg in de auto naar het politiebureau.

Ook het hotel waar het incident gebeurde, bevestigde de vechtpartij. De 30-jarige bewaker is in zijn been gebeten en naar een ziekenhuis gebracht, meldde de krant Aftonbladet.

Kan die eikel het weer eens niet laten. Het optreden op Graspop met zijn fop GNR was ook niet echt om over naar huis te schrijven. Jammer het was zo'n gave band vroeger.
Post Reply