Ontwerp jij de nieuwe forum header van Nozomi.nl?
Ontwerp jij de nieuwe forum header van Nozomi.nl?
Wie kan er goed met photoshop overweg en denkt een nog veel mooier ontwerp te kunnen maken voor de header van het forum? Deze is al meerdere keren veranderd en ik ben benieuwd wat de community er van zou kunnen maken. Als je denkt een goede mix te kunnen vinden voor een header met de onderwerpen waar over het algemeen over wordt gesproken, laat het zien. Natuurlijk is het belangrijk niet zomaar een paar logo's van gamebedrijven neer te kwakken, maar er zoals nu een stylish geheel van te maken, hoeft helemaal niet moeilijk zolang het maar in een opslag laat zien wat voor forum we hier op zitten.
Ik zou het leuk vinden vaker de header te veranderen en het is helemaal cool als dat wordt gedaan door leden van het forum zelf. Ben je zelf nou helemaal niet zo handig met dit soort dingen (zoals ondergetekende), misschien heb je dan wel leuke ideetjes voor een header en weet je iemand anders met wie je het zou kunnen maken. Misschien pikt hier iemand wel jouw idee op, het kan me niet schelen zolang er maar leuke inzendingen komen. Het is geen wedstrijd met een bepaalde deadline, dus als je iets cools hebt gooien we het er gewoon op. Ik hoop wat reacties te zien mensen!
Ik zou het leuk vinden vaker de header te veranderen en het is helemaal cool als dat wordt gedaan door leden van het forum zelf. Ben je zelf nou helemaal niet zo handig met dit soort dingen (zoals ondergetekende), misschien heb je dan wel leuke ideetjes voor een header en weet je iemand anders met wie je het zou kunnen maken. Misschien pikt hier iemand wel jouw idee op, het kan me niet schelen zolang er maar leuke inzendingen komen. Het is geen wedstrijd met een bepaalde deadline, dus als je iets cools hebt gooien we het er gewoon op. Ik hoop wat reacties te zien mensen!
Last edited by Ken on Wed Jun 14, 2006 13:52, edited 1 time in total.
Ik ben thuis bezig met een ontwerp (ik zit nu bij mn pa), maar ben er nog niet klaar mee, omdat ik "out of inspiration" was
Misschien is het leuk om er Nozomi in het Hiragana/Katakana/Kanji (geen idee of het een bestaand Japans woord is) erop te zetten, maar ik zou niet weten hoe je dat schrijft, dus zou iemand hier Nozomi in 1 van die alfabetten hier neer kunnen zetten.
Ik ga binnenkort er wel mee verder
ik vind Photoshoppen wel leuk, maar ben er nog niet zo goed in. Voor mensen die ook wat willen maken, kijk op http://www.good-tutorials.com

Ik ga binnenkort er wel mee verder

Ik ben nogal out of inspiration geraakt, ik wist er niks meer van te maken
ik maak wel ff een nieuwe een keer, maarja van een skyline kan ik niet echt iets maken, ik doe wel iets met games of animes ofzo volgende keer.
Maarja, ik was tot hier gekomen:
Nozomi Header

Maarja, ik was tot hier gekomen:
Nozomi Header
Erg netjes Kiriyama, zulke ideeen vind ik wel wat.
Wat je nu zou kunnen doen is het JAPAN ARCADE GAMING naar links kunnen zetten horizontaal en een plaatje zoeken wat iets meer duidelijk Tokyo bij nacht is. Bijvoorbeeld Shibuya, of een foto met de Tokyo tower er op. Of een foto van een drukke winkelstraat met Japanse uithangborden, zodat het op een zicht direct te plaatsen is.
Very good job en ik hoop dat je die kleine verbeteringen kan maken, dan gaan we em plaatsen!
Nick D hoe staat het bij jou ermee dude?
Wat je nu zou kunnen doen is het JAPAN ARCADE GAMING naar links kunnen zetten horizontaal en een plaatje zoeken wat iets meer duidelijk Tokyo bij nacht is. Bijvoorbeeld Shibuya, of een foto met de Tokyo tower er op. Of een foto van een drukke winkelstraat met Japanse uithangborden, zodat het op een zicht direct te plaatsen is.
Very good job en ik hoop dat je die kleine verbeteringen kan maken, dan gaan we em plaatsen!
Nick D hoe staat het bij jou ermee dude?
Er is een prijsvraag geopend in het forum van VIDEOGAMES.
Verander als je wilt nog je header, of plaats em nogmaals in de prijsvraag topic als je em graag zo wilt houden. Zoals je kunt lezen zijn de regels niet zo streng en zullen alle enigszins fatsoenlijke headers worden gebruikt voor tenminste een week!
Deze topic gaat nu dicht, check nu de nieuwe topic en win die fucking cool cap.
Check de nieuwe header prijsvraag hier!
http://www.nozomi.nl/forum/viewtopic.php?t=654
Verander als je wilt nog je header, of plaats em nogmaals in de prijsvraag topic als je em graag zo wilt houden. Zoals je kunt lezen zijn de regels niet zo streng en zullen alle enigszins fatsoenlijke headers worden gebruikt voor tenminste een week!
Deze topic gaat nu dicht, check nu de nieuwe topic en win die fucking cool cap.
Check de nieuwe header prijsvraag hier!
http://www.nozomi.nl/forum/viewtopic.php?t=654