Eten topic
Re: Eten topic
Arcadefood, misschien wel leuk om een keer Ramen te maken tijdens een event. Het is even voorbereiden (hoewel dat een kwestie van keuze is trouwens, kan zo moeilijk / makkelijk als je zelf wilt) maar dan heb je wel een flinke maaltijd.
- Marcosan30
- Active Level:
Doe mij maar weer de hamburgers van Ome Has 
Mag hij het gamen (hoest Mario Kart) wel laten zitten want daar 'bakt' hij toch niks van

Mag hij het gamen (hoest Mario Kart) wel laten zitten want daar 'bakt' hij toch niks van

Doe mij maar weer de hamburgers van Ome Has
Die vonden mijn kids zelfs beter dan die van de Mc Donalds. Dat wil wat zeggen.
Ik trouwens ook. die zijn zeker goed.

Ze worden dit jaar wel weer een keer op de kaart gezet!
Jinxz wrote:Ziet er wel goed uit maar niks voor mij. Als stuff uit de zee komt, kots ik al van de geur. (letterlijk ooit gebeurd)

Ik heb medelijden met je!
We were the first gamers !
Haha, daar kan ook een vislucht aan zitten hoor Flay. Dan kan ze nog zo mooi zijn maar vislucht is nooit goed! 

- Trailblazer
- Active Level:
flay wrote:Jinxz wrote:Ziet er wel goed uit maar niks voor mij. Als stuff uit de zee komt, kots ik al van de geur. (letterlijk ooit gebeurd)
Ik heb medelijden met je!
Ik moet snel weer eens nd Belgische kust zo te zien

All your base are belong to us and I will kill your dicks! Thank you Mario, would you kindly? Well the cake is a lie and btw, our princess is in another castle!
beau wrote:dat is een mooie mossel

Al is het meisje nog zo fris, ergens ruikt ze toch naar vis.
Waar eten jullie het liefst buiten de deur? Favoriete eettentjes of wisselt het vaak?
Sumo, Sabu Sabu, Ume (Breda), El Mundo (spanjaard, breda)
Warung Mini op Witte de Witstraat in Rotterdam is een tent waar ik vaker kom. Surinaams eten ftw!
-
- Active Level:
[quote="Jinxz"]Ziet er wel goed uit maar niks voor mij. Als stuff uit de zee komt, kots ik al van de geur. (letterlijk ooit gebeurd)
pff. vandaag traditioneel Chinees gegeten met m'n gezin en schoonfamilie (aziaten). DimSum is gruwelijk. Wij eten meestal bij Tai Wu in rotterdam... Mocht je er ooit eten, probeer de Ku Lo Kai (zoetzure kip). The shit![quote="Jinxz"]
Kijk een kenner. Wij gaan daar ook redelijk vaak eten.
Een aanrader is wel koreaans grillen, kijk eens:

Jammer dat er hier niet veel van die tentjes zijn. Zie in amsterdam wel eentje:
http://www.misskorea.nl/
Iemand daar ooit geweest?
pff. vandaag traditioneel Chinees gegeten met m'n gezin en schoonfamilie (aziaten). DimSum is gruwelijk. Wij eten meestal bij Tai Wu in rotterdam... Mocht je er ooit eten, probeer de Ku Lo Kai (zoetzure kip). The shit![quote="Jinxz"]
Kijk een kenner. Wij gaan daar ook redelijk vaak eten.
Een aanrader is wel koreaans grillen, kijk eens:

Jammer dat er hier niet veel van die tentjes zijn. Zie in amsterdam wel eentje:
http://www.misskorea.nl/
Iemand daar ooit geweest?
- Marcosan30
- Active Level:
Ondanks al die lekkere restaurants kan ik toch niet wachten tot ik met vrienden in de zon de BBQ kan aansteken, met een goed glas bier en een zalige longfiller sigaar.
Nozomi BBQ? Is dat niet een idee?
Ik heb in het NGC Hasan 1 keer achter een bbq zien staan en ervan gegeten.
Die kwaliteit van toen zal ik nooit vergeten, zo goed. Zeker voor herhaling vatbaar als de grillmeister dat zelf ook ziet zitten
Die kwaliteit van toen zal ik nooit vergeten, zo goed. Zeker voor herhaling vatbaar als de grillmeister dat zelf ook ziet zitten
Team 15 kHz
En wat eten jullie met dit mooie weer?