Gezcoht Arcade kast
Gezcoht Arcade kast
Hoi mede-forummers,
Ik ben sinds een jaar profesiioneel bezig met het developen van games. Uiteraard biedt het een mix tussen moderne graphics en retro gameplay. Tough as nails zoals het hoort!
Ik zoek voor mijn kantoorruimte een leuke goedkope arcadekast om lekker mee te gamen. Wie o wie kan mij hieraan helpen?
Ik hou mijn opties open dus MAME kan, maar ook boards van spellen is ook prima.
Ik ben sinds een jaar profesiioneel bezig met het developen van games. Uiteraard biedt het een mix tussen moderne graphics en retro gameplay. Tough as nails zoals het hoort!
Ik zoek voor mijn kantoorruimte een leuke goedkope arcadekast om lekker mee te gamen. Wie o wie kan mij hieraan helpen?
Ik hou mijn opties open dus MAME kan, maar ook boards van spellen is ook prima.
THE DUTCH BRAWLERS Esports team ---> www.thedutchbrawlers.com <--- Loving Retro, arcades, gaming & japan
Re: Gezcoht Arcade kast
Wat vind je leuk, en wat is je budget?
D'r is inderdaad keuze zat. Ik heb zelf nog een multigames woody (cab, 2P controls, iiyama 19") staan waar ik geen behoefte meer aan heb. Je mag die voor een appel en een ei hebben al moet je er nog wel andere hardware als een PC en PCB inbouwen.
Dus laat ook even weten of je een project wilt of een plug-n-play cab.

Heb ik nog 1 van staan maar zit geen hardware of monitor in maar is wel nagelnieuwe replica
-
- Active Level:
Ik heb nog wel een masterplay kastje staan, met een goede monitor, kost e 75
Grt Pieter
Grt Pieter
25" kap flipt omhoog en monitor op draaibaar wielsysteem?
Zeer fijn kastje (Heb er zelf eentje)!
Zeer fijn kastje (Heb er zelf eentje)!

Bij deze even een bumpje
THE DUTCH BRAWLERS Esports team ---> www.thedutchbrawlers.com <--- Loving Retro, arcades, gaming & japan
Wat zoek je nou eigenlijk? Was al het bovenstaande niks? Verklaar je bump 

Jinxz wrote:D'r is inderdaad keuze zat. Ik heb zelf nog een multigames woody (cab, 2P controls, iiyama 19") staan waar ik geen behoefte meer aan heb. Je mag die voor een appel en een ei hebben al moet je er nog wel andere hardware als een PC en PCB inbouwen.
Hoeveel vraag je hiervoor? Ik heb nog een pc over die ik als MAME of met een hyperspin in wil zetten....
Kenshiro wrote:Hoeveel vraag je hiervoor? Ik heb nog een pc over die ik als MAME of met een hyperspin in wil zetten....
Voor 25 euro mag je 'm hebben.
Da Dude wrote:Das cheap. zit er niks in dan ofzo?
Geen game nee. Het is een kast, 19", degelijk 2P control panel met stick en buttons.
Als hij hem niet wil, dan misschien voor een vriend van me of op mijn werk.
pm is foto's aub
pm is foto's aub
Sorry voor de late reacite, ik zat voor werk in 't buitenland. Ik heb Jinxz een PM gestuurd