K*t dus, ik kan nu 2 dingen doen: of verkopen as is, of proberen te fixen en voor (veel meer) geld de Engelse markt op gooien, daar is de cab nogal geliefd. Ik wil hem eigenlijk liever gewoon in NL kwijt, ook eigenlijk niet zo'n zin in transport regelen ed en daarom probeer ik eerst maar eens optie 1, via deze weg te verkopen met dus het beeldschermprobleem. Ik denk dat het wel een mooie deal is voor mensen die van knutselen aan printplaten houden en op zoek zijn naar een vette classic cab.
Cab is verder echt in zeer goede staat, aantal jaar geleden meegekomen met de batch uit Duitsland. Foto's spreken voor zich, denk niet dat hier veel op gespeeld is: de beschermingsfolie zat nog op sommige delen toen hij hier aankwam. Zit wel een schaafplek op de rechterkant en de sticker van het cp is wat gekrast door ik denk poetsen. Verder super clean, slotjes en sleutels compleet enz, en dat op haar 25e levensjaar! Cab is trouwens 220v, dus geen step-down nodig.
Prijs: EUR 350,- as is en dat is inclusief een extra 2p12button cp (Riverservice). Daarvoor moet je hem bij mij op zolder ook nog wel even demonteren waarna we hem in delen naar beneden kunnen loodsen.