Op het moment dat aandeelhouders de lakens uitdelen en winstverwachtingen leidend zijn voor de manier waarop games worden uitgebracht gaat het me te ver.
What it comes down to is dat het grootste schijtbedrijf ter wereld EA (letterlijk verkozen tot slechtste bedrijf van amerika, google maar) een spel als Battlefield 4 op de markt durft te brengen in z'n een foetus pre-pre-pre-alpha status. Dit omdat de knaken moeten worden verdiend op de dag dat de game is gepland en geen dag later.
Bedrijven als Blizzard en 2K zeggen simpelweg 'de game komt uit als ie klaar is'.
Ik speel BF al sinds september 2002 BF1942, leeterlijk op de dag dat de serie begon. Het is in de tijd met BF2 en BF3 al de verkeerde kant op gegaan door het wegtrekken van developers terwijl er nog veel te patchen was. Met BF4 hebben ze een game uitgebracht die tot in de diepste vezels kapot is. Server crashes, audio crashes, client crashes etc. etc. Het mooiste is nog dat ze een 'feature' hadden uitgevonden "Levelution". Dit is 1 groot object per map zoals een flatgebouw of dam, die je kapot kunt maken en wat invloed heeft op de rest van de match.
De game is zo broken dat als iemand dit doet, de server crashed en iedere speler wordt ge-disconnect...
Dat is even mijn rant

Deze kerel verwoordt het perfect :