He ik zat op system 16 te kijken en toen zag ik ineens de nieuwste telg van sega na de ringhardware genaamd Sega Nu. Naast de grappige naam (vind ik i.i.g) lijkt er nog maar 1 titel voor te zijn genaamd project diva (lijkt een soort guitar Hero achtige game te zijn) http://www.system16.com/hardware.php?id=975
Hahaha Anton in plaats van Duitser en half Rus begin ik nu te denken Dat je half Japans bent. Zag ik jou ookal niet dansen in dat filmpje van muchi muchi pork
Hatsune Miku is groot in Japan. Er zijn zoveel dingen die we hier niet kennen of zien vanuit Korea/Japan. Blijft machtig om dit soort dingen te zien. Holografische versie van Hatsune Miku trekt groot publiek.
Hatsune miku, kijk zo leer je elke dag weer bij Maar zou liever willen weten of die game ook een beetje te pruimen is, in plaats van Japanse vrouwtjes te kijken
ruderudie wrote:Dit doet me denken aan een docu die ik latst gezien heb: "no sex please, we're Japanese". Gaat over japanse mannen en digitale vrouwen...
Volgens mij heb ik die ook gezien. Een stukje ging ook over dat je met zijn meisje uit je DS-spel kon trouwen
Misschien krijgen we ooit een Miku vs 2pac hologram-battle?
Cabs: Vewlix L AMI
1CC: Batsugun SE 1-loop, Overtop, Drift Out!
Klopt dat het verkapte pc's zijn en daarmee verliest de arcade, maar ook de huidige consolegeneratie een beetje zijn eigen identiteit. Was vroeger natuurlijk prachtig om een supernintendo te halen; je zette hem aan en hop spelen Uiteindelijk is eigenlijk alles al pc (lees mame en emulatoren)
Maar uiteindelijk blijft het nog steeds gaan om vernieuwing, onderscheidende titels en gameplay En zolang dat doorgaat blijf ik games kopen
Ik weet niet of dat nu zo'n goede ontwikkeling is (klinkt wel heel erg als piraterij), dan verdienen arcades helemaal geen moer meer en verliezen arcadegames helemaal hun eigen identiteit.
Dat zou ik eeuwig zonde vinden. Daarnaast zit ik er persoonlijk niet op te wachten om 1.constant nieuwe updates te downloaden 2. Je videokaart te vernieuwen 3. Een uur te besteden aan instellingen voordat ik een game normaal kan spelen.
Hoop toch echt niet dat alles pc gaat worden, want dan zit je constant met bovenstaand gekut
Marcosan30 wrote:Ik weet niet of dat nu zo'n goede ontwikkeling is (klinkt wel heel erg als piraterij), dan verdienen arcades helemaal geen moer meer en verliezen arcadegames helemaal hun eigen identiteit.
Dat zou ik eeuwig zonde vinden. Daarnaast zit ik er persoonlijk niet op te wachten om 1.constant nieuwe updates te downloaden 2. Je videokaart te vernieuwen 3. Een uur te besteden aan instellingen voordat ik een game normaal kan spelen.
Hoop toch echt niet dat alles pc gaat worden, want dan zit je constant met bovenstaand gekut
valt wel mee hoor, heb een dikke i5 4th gen staan met 8 gb, dat kan er wel mee door heb pop'n music 15 t/m 21 en beatmania IIDX 9 t/m 20 op m'n pc staan, werkt echt goed