Tijd voor een update!
Ik heb gelukkig via Chris een van de laatste CP's kunnen scoren! (Thanks <3) Het verschil is echt enorm:
Before:

After:

Daarnaast heb ik nog, van volgens mij een ex-lid, een nieuwe coinchute en een slotje gekocht, die bleek niet te passen. Gelukkig past die die ik van Asure heb wel!
Na een middagje mijn nieuwe CP te hebben bewonderd, kwam ik tot de conclusie dat ik mijn cab zo mint als mogelijk wil hebben. De hele cab professioneel laten spuiten is echter geen optie. Ik heb de restoration-thread van Ninn op AO vaak gebruikt als voorbeeld:
http://forum.arcadeotaku.com/viewtopic. ... 5&start=40 To do lijstje:
- Er zit momenteel nog geen TL-buis in mijn cab. Mij is verteld door een Belg dat er gewoon een Europese 230V in kan, dat heeft hij ook gedaan. Klopt dit?
-Het plastic wat om het CP zit is niet mooi egaal wit maar eigenlijk precies hetzelfde als bij Ninn. Overal zitten lichte gelige streepjes/vlekjes. Schuren lijkt goed te werken maar daar wordt die uiteraard dof van. Volgens mij kan ik hem met een of ander auto glansmiddel weer even shiny krijgen als normaal.
-Het metalen voetstuk heeft nog wat vlekjes en is niet bepaald shiny. Ik denk dat voorzichtig polijsten met een niet te agressief middel wel helpt.
-De bezel heeft nog aardig wat krasjes en witte vlekjes. Novus lijkt erg goed te werken, dus daar heb ik mij wat van besteld.
-De deurtjes zijn verkleurt en her en der zitten krassen. Deze ga ik denk ik in de zomervakantie een keer helemaal schuren en opnieuw spuiten.
-Er zitten nog wat hardnekkige cola-kleurige vlekken op de body. Weet iemand een wondermiddel hiervoor?
-De monitor heeft aardig wat kleine krasjes. Hier is denk ik niks aan te doen.
-De alles behalve het glas van de monitor is nog heel vies omdat ik tijdens de eerste poetsbeurt er liever niet aan kwam. Nu zorgt het voor een lichte muflucht binnen de cab. Wat is de beste en veiligste manier om hem te poetsen?

-Het glas van de instructionsheet-space is redelijk bekrast en het zilver is bijna weg. Het zilver ga ik met een sharpy erbij tekenen.
Als iemand een pro-tip heeft voor een van deze zaken, graag!