Grappige video's topic
Re: Grappige video's topic
Ja, dat is idd wel heel erg slecht! Voor de rest ziet het er wel bruut uit hoor!
Ik vraag me af of die delay niet bewust is gemaakt: als je even goed kijkt lijkt de crosshair mee te bewegen met de 'time-of-impact' van de kogels. Dat geeft je een beter gevoel welk target je op een gegeven moment aan het raken bent, in plaats van dat de crosshair aangeeft naar welke plek je de kogels stuurt op het moment van afvuren.
Kortom, als je op een target schiet duurt het even voordat de kogels daar zijn. Ik vind het niet onnatuurlijk overkomen als je de gamer bezig ziet.
Zomaar een theorie hoor..
Kortom, als je op een target schiet duurt het even voordat de kogels daar zijn. Ik vind het niet onnatuurlijk overkomen als je de gamer bezig ziet.
Cageman wrote:Ik vraag me af of die delay niet bewust is gemaakt: als je even goed kijkt lijkt de crosshair mee te bewegen met de 'time-of-impact' van de kogels. Dat geeft je een beter gevoel welk target je op een gegeven moment aan het raken bent, in plaats van dat de crosshair aangeeft naar welke plek je de kogels stuurt op het moment van afvuren.
Zou zo maar eens kunnen. Hopelijk heb je gelijk want het oogt echt crap. Buiten dat is de cab bizar nice.
Zeker vet!
- Marcosan30
- Active Level:
Te herkenbaar inderdaad, rustig de deur uit betekent meestal dat ik een kind ben vergeten:)
Yep, Hier gaat het 's ochtends altijd als een goed geoliede machine todat ze de schoenen aan moeten trekken voor school. Dan gaat het mis.
Er zijn er genoeg voor iedereen.... euhmmm nee toch nie

We were the first gamers !
WTF????? echt niet normaal
Nu begrijp ik waar die eerte DOA's (dead on arrivals) vandaan kwamen.
Lag dus niet aan Sony.
Nu begrijp ik waar die eerte DOA's (dead on arrivals) vandaan kwamen.
Lag dus niet aan Sony.
Wat heerlijk dit !
"That's how Xbox-people are"
"That's how Xbox-people are"

Holy crap. Hahahahahaha!!
- sombetzki
- Active Level:
Grappig niet, wel heul vet;
Face tracking voor een of andere pinball game waardoor het perspectief van de table realtime wordt aangepast op de bewegingen van je hoofd... heel bruut
Face tracking voor een of andere pinball game waardoor het perspectief van de table realtime wordt aangepast op de bewegingen van je hoofd... heel bruut
- Marcosan30
- Active Level:
Zo kudos voor de mastermind achter die pinballmachine
Je moet het maar kunnen verzinnen en dan nog realiseren.
The future of pinball??

Je moet het maar kunnen verzinnen en dan nog realiseren.
The future of pinball??

Wow, dat is inderdaad best bruut...lijkt wel een hologram ofzo. Jammer alleen dat de psysics van de bal nog steeds redelijk slecht is vind ik persoonlijk. Er gaat nog steeds niets boven een echte kast, maar dit komt in ieder geval aardig in de buurt.
- Marcosan30
- Active Level: