PCB Feet?
- sombetzki
- Active Level:
PCB Feet?
Hey,
Ik vroeg me af of iemand nog wat setjes pcb feet over heeft en kan meenemen zaterdag?
Heb een paar pcb's die wel op een plankje moeten, maar geen voetjes hebben.
Hassan of Chris mss?
Alvast bedankt!
Gr,
Anton
Ik vroeg me af of iemand nog wat setjes pcb feet over heeft en kan meenemen zaterdag?
Heb een paar pcb's die wel op een plankje moeten, maar geen voetjes hebben.
Hassan of Chris mss?
Alvast bedankt!
Gr,
Anton
Re: PCB Feet?
zat zelf ook laatst met dat probleem en had er ook geen oplossing voor. Zal ze binnenkort wel ergens bestellen maar heb ze dus nog niet hier.
- Sp33dFr34k
- Active Level:
Ik zat zelf te denken om een "flexibel" systeem te maken, gewoon 1 plank waar je meerdere PCB's makkelijk in kunt hangen dmv verstelbare voetjes. Nu nog realiseren... 

Voetjes even wegdenken, notice the black plastic part?

Hier een set voor 1.20 pond (al verkocht) op ebay. Ik heb dezelfde in mijn beide kasten zitten, dus lijkt me dat ze common zijn in woodies/nederland iig.

Hier een set voor 1.20 pond (al verkocht) op ebay. Ik heb dezelfde in mijn beide kasten zitten, dus lijkt me dat ze common zijn in woodies/nederland iig.

Foei dat is wel even een geniale oplossing. Nu iedereen zoeken naar een aanbieder en een dikke groupbuy 

- sombetzki
- Active Level:
yep, zag ze ook al op AO. staan nu 2 op mp voor 8 euro voor beide of 5 euro per stuk. Heb de verkoper al gemaild
Mss wel te duur, ma k vind die losse pcb's nu ook niks

Die PCB holder heb ik ook, maar in één van m'n 2 cabs past hij niet...er zit een grote metalen plaat in de weg waardoor ik hem niet hoog genoeg kan monteren. Nu hang ik alles op aan zelf gemaakte s ringetjes die ik door de PCB voetjes steek, hoef ik niet alles te schroeven. Ben ook nu op zoek naar goedkope PCb voetjes en ook nog standoffs/ spacers.
- Sp33dFr34k
- Active Level:
Precies zoiets had ik in gedachten inderdaad, haha!
Happ verkoopt ze:
http://na.suzohapp.com/all_catalogs/all/49-0007-01
Iemand iets dichterbij gevonden?
Happ verkoopt ze:
http://na.suzohapp.com/all_catalogs/all/49-0007-01
Iemand iets dichterbij gevonden?
Geniale find! Ik zal ook eens zoeken nu het een naam heeft.
Ok, ik heb contact gehad met Suzo Happ. Ze stuurden me een prijs en levertijd van 2 weken.
De prijs die ik kreeg (ongeacht het aantal) is in verhouding behoorlijk wat hoger dan de prijs op de USA website maar goed het gaat niet om grote bedragen dus... fock het
Heb nog zitten overwegen om een inkoop te doen in de VS maar ik neem aan dat zodra ze zien dat het naar Nederland toe moet ze me direct verwijzen naar Suzo Happ NL om grijze import te voorkomen.
Ik wil ze aanbieden voor 7,50 euro per stuk. D'r zit vrijwel niks voor me tussen maar opnieuw, fock het.
Mocht er interesse in zijn, laat het me zsm weten dan koop ik ze gezamelijk in.
Ik koop ze definitief in op in de laatste week van January en verwacht ze dan ergens de 2e week van Feb.
Doorsturen in NL kost 6,75 (mits ze in een retail verpakking kunnen worden doorgestuurd), als ze OEM aankomen en ik ze moet inpakken komt er een euro per zending bij. Er is geen limiet van het aantal stuks per zending dus als je er 8 nodig heb blijven de verzendkosten gelijk.
Ik open nog een specifiek topic voor deze group buy om het overzicht te behouden.
De prijs die ik kreeg (ongeacht het aantal) is in verhouding behoorlijk wat hoger dan de prijs op de USA website maar goed het gaat niet om grote bedragen dus... fock het

Heb nog zitten overwegen om een inkoop te doen in de VS maar ik neem aan dat zodra ze zien dat het naar Nederland toe moet ze me direct verwijzen naar Suzo Happ NL om grijze import te voorkomen.
Ik wil ze aanbieden voor 7,50 euro per stuk. D'r zit vrijwel niks voor me tussen maar opnieuw, fock het.
Mocht er interesse in zijn, laat het me zsm weten dan koop ik ze gezamelijk in.
Ik koop ze definitief in op in de laatste week van January en verwacht ze dan ergens de 2e week van Feb.
Doorsturen in NL kost 6,75 (mits ze in een retail verpakking kunnen worden doorgestuurd), als ze OEM aankomen en ik ze moet inpakken komt er een euro per zending bij. Er is geen limiet van het aantal stuks per zending dus als je er 8 nodig heb blijven de verzendkosten gelijk.
Ik open nog een specifiek topic voor deze group buy om het overzicht te behouden.
- Sp33dFr34k
- Active Level:
Thanks