Ik ga daar rustig aan verandering in brengen, want het is natuurlijk minder frequent en dan vind ik die stilte rondom hetgeen er gebeurd te lang. Dus beginnende bij deze zal ik af en toe wat leuke projecten onder de aandacht brengen.
Via Peter van Game Castle heb ik een paar van deze enorme schattige Mushiking cabs van Sega weten te bemachtigen! Nog dank daarvoor Peter!! De bedoeling is dat er eentje in huis komt, omdat ik thuis gewoon geen cab meer had en deze gelukkig prima past

Twee ervan komen te staan in het NGC for your playing pleasure

Ik ben vandaag begonnen met het leeghalen van de kast en moet zeggen dat ik echt onder de indruk ben van hoe netjes deze dingen in elkaar zijn gezet en hoe mooi alles van binnen eruit ziet. De behuizing is van metaal en voelt echt lekker stevig en degelijk aan. Er zit een Naomi systeem in met het spel Mushiking, wat eigenlijk een soort Pokémon battle game is maar dan met kevers. Het is dan ook absoluut geen probleem om dat eruit te trekken, want deze kastjes verdienen beter

Ik denk dat ik één kastje een hyperspin setup van ga maken en de 2 voor het NGC gewoon JAMMA maak voor diverse vette games! Het mooie is dat er een 15kHz 15" schermpje in zit, dus een JAMMA cab van maken is een fluitje van een cent!
Jinxz is al bezig om het bestaande panel om te toveren naar een 1P6B panel, dat wordt echt supervet!
Ik ben nog wel aan het twijfelen om er eentje vertical te maken, maar daar ga ik tijdens het proces nog even rustig naar kijken.
Voor nu even dit en hier alvast wat foto's van het proces! Voel je vrij om mee te denken