RKLOK Work in Progress
Re: RKLOK Work in Progress
Bij die Capcom kan ik me indenken dat je na 30 minuten gamen een tennisarm, hernia, RSI en een ruggegraat-vergroeiing krijgt.
Jinxz wrote:Bij die Capcom kan ik me indenken dat je na 30 minuten gamen een tennisarm, hernia, RSI en een ruggegraat-vergroeiing krijgt.
Klopt, tis eigenlijk een upright-kast voor kinderen....
rklok wrote:Klopt, tis eigenlijk een upright-kast voor kinderen....
Dat is wel nice. Ik zie al 2 kleine rakkers voor zo'n cab staan, hoe cool is dat.
- MarioSanchez
- Active Level:
Zo te zien aan je cabs gaat de handel weer als vanouds Ronnie 

Update RKLOK :
2 containers op zee
Een greep :
Capcom Mini Cute,SNK NEO 19,Sega (New) Astro,Sega Net Net City,Jaleco Pony 3,Sega Blast City,Taito Egret 2,Sammy Atomiswave,Namco Exeleena 1&2,Namco Cyberlead, Sega Aero (Table), Sega Megalo
2 containers op zee
Een greep :
Capcom Mini Cute,SNK NEO 19,Sega (New) Astro,Sega Net Net City,Jaleco Pony 3,Sega Blast City,Taito Egret 2,Sammy Atomiswave,Namco Exeleena 1&2,Namco Cyberlead, Sega Aero (Table), Sega Megalo
OEH, lekker, allemaal goodies!
Ronnie, hou me s.v.p. even op de hoogte over de NAC's als je wilt. De rest interesseert me niet.

Ronnie, hou me s.v.p. even op de hoogte over de NAC's als je wilt. De rest interesseert me niet.

Het was even stil in dit topic, maar 2 containers. Wel foto's plaatsen van als dat moois aub.
Hmm Atomiswave.
Interessant
Trisync? 2player controls?

Trisync? 2player controls?
rklok wrote:Kill 'em all RATSON!!!
Echt een superkast heerlijk om een keer gespeeld te hebben.

Wat een geweldige cab is dat zeg, zowel 2d als 3d.
Absolute aanrader voor mensen met geld en ruimte. En mocht iemand die ik ook maar een beetje ken ooit zo'n cab hebben, eis ik een uitnodiging
Absolute aanrader voor mensen met geld en ruimte. En mocht iemand die ik ook maar een beetje ken ooit zo'n cab hebben, eis ik een uitnodiging

Neo-Geo.com: MAN THE FUCK UP!
Ja, was de game zo gaaf? Ziet er wel badass uit.
Ik zei het al op FB, maar ik ben deze cab geen 1 keer tegengekomen in Japan vorige maand. Ik heb heb toch aardig wat gamecenters bezocht daar. Ben heel benieuwd hoe het speelt.
Da Dude wrote:Ik zei het al op FB, maar ik ben deze cab geen 1 keer tegengekomen in Japan vorige maand. Ik heb heb toch aardig wat gamecenters bezocht daar. Ben heel benieuwd hoe het speelt.
De reden dat je ze niet tegen komt is omdat ze niet bespeeld worden in gamecenters.
Ik vond het echt soepel werken, kort gespeeld maar de ik vind hem erg vet.
Neo-Geo.com: MAN THE FUCK UP!
De reden dat je ze niet tegen komt is omdat ze niet bespeeld worden in gamecenters
Geen intresse daar ofzo? want als ik op youtube kijk lijkt het mij wel heel wat.
Ik wil die game graag een keer doen. Heb na afgelopen maand aardig wat nieuwe shit kunnen doen. Maar deze niet.
Da Dude wrote:De reden dat je ze niet tegen komt is omdat ze niet bespeeld worden in gamecenters
Geen intresse daar ofzo? want als ik op youtube kijk lijkt het mij wel heel wat.
Ik wil die game graag een keer doen. Heb na afgelopen maand aardig wat nieuwe shit kunnen doen. Maar deze niet.
Het lijkt me best een leuke game om eens flink op los te gaan.
Jezus, wat een slecht idee is dat geweest..
Maakt me angstig voor part 2.
Zo, ff slopen en op een pallet proppen. of had je niet goed gelezen. Megaloo puzzel 50 stukjes.
AES is altijd leuk, de ps3 doos maakt het helemaal af ;-P
Lekker aan het uitpakken kerel?
AES is altijd leuk, de ps3 doos maakt het helemaal af ;-P
Lekker aan het uitpakken kerel?