Shadaloo's OTAKU container *pics added*
Re: Shadaloo's OTAKU container
Dayumm!!! Wat een snoepjes!
Inderdaad, echt candy!
En Sinterklaas komt er aan!! Wat is er eigenlijk nog beschikbaar?

Da Dude wrote:Zo, netjes verpakt. ziet er goed uit
joeks wrote:Zo dat ziet er super uit Chris!
Dr Doggystyle wrote:dat ziet er gaaf uit, goed verpakt zeg
Thanks. Bizar huh. Die gasten nemen echt de moeite om het 100% in orde te maken en geen enkel risico te lopen tijdens transport.
Cageman wrote:wauw. Dat ziet er goed uit. Die ID cab lijkt me wel te roepen. Wat een geil ding.
Kan niet wachten om de SHIT uit die cab te spelen

ckong wrote:Inderdaad, echt candy!![]()
D'r zijn nog 2 Vewlix F's te koop, 1 Vewlix C is terug in de verkoop, 1 Initial D en 1 Darius Burst EX.
Ben je een darius Burst kwijt? Wauw. NL of gaat ie het land uit
Da Dude wrote:Ben je een darius Burst kwijt? Wauw. NL of gaat ie het land uit
Hij gaat naar 't buitenland.
jammer. Ik heb hem gespeeld, en met die 2 schermen is echt vet.
De stools pastte helaas niet meer in de container dus die komen een andere keer mee.
De VLX zijn erg zeldzaam geworden en de prijzen zijn sky-rocketed in Japan. Allemaal vanwege de release van Ultra SF4.
Kans is ERG groot dat VLX cabs in een volgende ronde behoorlijk duurder gaan worden. Buiten dat gaan de prijzen voor de VLX-C en VLX-F cab (ieder 1 stuk) die ik nog beschikbaar heb behoorlijk omhoog na de pre-order periode.
De pre-order prijs tot de 21e blijft staan.
De VLX zijn erg zeldzaam geworden en de prijzen zijn sky-rocketed in Japan. Allemaal vanwege de release van Ultra SF4.
Kans is ERG groot dat VLX cabs in een volgende ronde behoorlijk duurder gaan worden. Buiten dat gaan de prijzen voor de VLX-C en VLX-F cab (ieder 1 stuk) die ik nog beschikbaar heb behoorlijk omhoog na de pre-order periode.
De pre-order prijs tot de 21e blijft staan.
Voor wie het schip wilt volgen (like me) 
http://www.vesselfinder.com/?imo=9502972
Soms update ie realtime, soms krijg je geen update in 2 dagen ofzo... ah well

- Marcosan30
- Active Level:
Jinxz wrote:Voor wie het schip wilt volgen (like me)
He Chris dat is echt lachen man, hij staat bij mij onder favorieten. Kan niet wachten totdat de pakjesboot van jinxzerklaas aankomt

- Beatmaster-P
- Active Level:
hahahaha, Jinx als die container binnen is , is je F5 button versleten
M'n F5 is defect! 
De container is op de 11e binnen gekomen. Ondertussen is ie door de douane en onderweg naar de transporteur.

De container is op de 11e binnen gekomen. Ondertussen is ie door de douane en onderweg naar de transporteur.
Volgens mij type jij dit met een enorme grijns tot achter je oren.
Goed nieuws man
Goed nieuws man
Alles staat klaar om opgepikt te worden bij de transporteur. Morgen gaat het dus los. MAAR nu heeft m'n buddy die kwam helpen met sjouwen het laten afweten.
Wie heeft zin om morgen (vrijdag)vroeg uit de veren een dagje te helpen VLX cabs en Darius cabs sjouwen?? Ze hebben wieletjes
We beginnen vroeg vanuit Barendrecht. PM me maar, dan stuur ik je me adres en tel. nr.
Wie heeft zin om morgen (vrijdag)vroeg uit de veren een dagje te helpen VLX cabs en Darius cabs sjouwen?? Ze hebben wieletjes

We beginnen vroeg vanuit Barendrecht. PM me maar, dan stuur ik je me adres en tel. nr.
Re: Shadaloo's OTAKU container *hulp gevraagd*
Ik zou wel willen, maar Ik krijg geen vrij meer voor morgen. sorrie.
Anders geen probleem (ps. Woon bij Arnhem. Niet echt in de buurt).
Zaterdag is de intocht van de sint. dan moet het wel binnen zijn.
Anders geen probleem (ps. Woon bij Arnhem. Niet echt in de buurt).
Zaterdag is de intocht van de sint. dan moet het wel binnen zijn.

Re: Shadaloo's OTAKU container *pics added*
Hier wat pics die ik net schoot van de 1e model C die ik uitpakte:

- sombetzki
- Active Level:
Ai ai ai, das wel mooi hoor!
Hoe zit dat eigenlijk met die diamond vewlixen, die blauw witte, heb je die wel eens gezien?
Hoe zit dat eigenlijk met die diamond vewlixen, die blauw witte, heb je die wel eens gezien?
Mooi man! Dit ziet er echt uit als een arcade cab met die art, card reader en die knal rode kleur!
Transparante header is ook wel nice
Transparante header is ook wel nice

- Beatmaster-P
- Active Level:
Tnx guys.
Yup, in 2011 was ik al in bespreking met Taito voor de levering ervan maar dat liep enigszins stuk op het feit dat ze 2x zoveel kosten, per 20 stuks moeten worden afgenomen etc. etc.
Nu kom ik ze in kleine aantallen tegen, ongebruikt en voor iets minder dan de originele prijs. Helaas nog stukken te duur. Verkoop zouden ze voor 3K - 3,5K gaan. Wat mij betreft teveel voor een dergelijke cab.
Van de huidige batch VLX cabs hou ik er een klein aantal over waar ik mee ga expirimenteren qua kleuren
sombetzki wrote:Ai ai ai, das wel mooi hoor!
Yup, in 2011 was ik al in bespreking met Taito voor de levering ervan maar dat liep enigszins stuk op het feit dat ze 2x zoveel kosten, per 20 stuks moeten worden afgenomen etc. etc.

Nu kom ik ze in kleine aantallen tegen, ongebruikt en voor iets minder dan de originele prijs. Helaas nog stukken te duur. Verkoop zouden ze voor 3K - 3,5K gaan. Wat mij betreft teveel voor een dergelijke cab.
Van de huidige batch VLX cabs hou ik er een klein aantal over waar ik mee ga expirimenteren qua kleuren
Fuck dude, die model C is gewoon arcade perfectie...