Bied hier alles aan en wat je zoekt voor arcade en consoles.
-
dexx
- Active Level:

zie subject

vond het spel zo gaaf bij de RGE/Eurocade 2013, nu wil ik er ook 1

de upright is voor mij het handigst, wie o wie kan me daaraan helpen.
OF Paperboy, deze heb ik in heel m'n leven maar 2 keer gespeeld.
(stiekem vind ik star wars leuker)

-
Wombat
- Active Level:

-
Sorry voor de lichte off-topic, maar wat is Star Wars kicke he! Heb die game afgelopen zondag ook voor het eerst gespeeld en ben sindsdien ook fan! Vector monitors FTW!

S-E-G-A

-
ruderudie
- Active Level:

Ja ultiem cool man die vector games! Ook excuses voor de off-topic, maar recentelijk toch ook maar even de enige echte portable vector arcade in huis gehaald

Jammer dat hier niet op doorontwikkeld is, wie weet hoe de wereld er dan nu uit zou zien. Die Star Wars moet je trouwens denk ik wel een aardig dikke stapel euro's voor meenemen.
-
Asure
- Active Level:

Robert wrote:Sorry voor de lichte off-topic, maar wat is Star Wars kicke he! Heb die game afgelopen zondag ook voor het eerst gespeeld en ben sindsdien ook fan! Vector monitors FTW!

De monitor die daar in zat was ook werkelijkwaar subliem!
On-topic: Vectors zijn zeer moeilijk tot (haast) niet te vinden in Nederland. Daarvoor moet je denk ik toch echt buiten NL zoeken.
-
dexx
- Active Level:

Asure wrote:Robert wrote:Sorry voor de lichte off-topic, maar wat is Star Wars kicke he! Heb die game afgelopen zondag ook voor het eerst gespeeld en ben sindsdien ook fan! Vector monitors FTW!

De monitor die daar in zat was ook werkelijkwaar subliem!
On-topic: Vectors zijn zeer moeilijk tot (haast) niet te vinden in Nederland. Daarvoor moet je denk ik toch echt buiten NL zoeken.
Snap ik, als er iemand is die tips heeft of/en wil helpen zoeken, dan ben ik erg happy

-
ckong
Je zou contact kunnen opnemen met Love (aka Thomas), via DLF. Hij heeft goede contacten in de States en hij heeft het voor elkaar gekregen om in anderhalf jaar tijd een stuk of 3 tot 4 containers naar Europa te halen. Dankzij hem ben ik onder andere een Gyruss en een Juno First rijker.
Je kan je interesse bij hem opgeven en dan gaat hij voor je op zoek, tegen een kleine vergoeding. Ook de transportkosten, inclusief invoer en douane afhandeling, zijn meer dan redelijk. En Thomas is een topgozer. Wellicht kan hij je aan een SW helpen.
Overigens heb ik ook een SW cockpit, met een NOS midres vector monitor, de laatste die in de wereld te koop was, 4 jaar geleden uit Canada laten overkomen. Ik heb hem nog niet ingebouwd, dat is een klus die Level42 (de trotse eigenaar van de hierboven genoemde SW cockpit) en ik hopelijk over niet al te lange tijd gaan doen.
-
Anunaki
- Active Level:

ik heb mijn ogen uit staan kijken naar die cockpit van Level42, ik had deze cab helemaal nog nooit gezien, wat een fantastisch beeld heeft die game
-
dexx
- Active Level:

hehe, bedankt voor de tips

zo'n sitdown komt er bij mij niet in, te weinig ruimte.
ik heb even op ebay gekeken.. die prijzen, kan beter een keer naar iemand toe gaan om die game te spelen.... my GOD! wat duur

maar heb me wel aangemeld op DLF

kan het altijd vragen, ebay prijzen kunnen wat overdreven zijn.
-
Jinxz
- Active Level:

-
Ik denk niet dat het duur is, een dergelijke pareltje. Maar het blijft wel een shitload aan geld.
-
dexx
- Active Level:

Jinxz wrote:Ik denk niet dat het duur is, een dergelijke pareltje. Maar het blijft wel een shitload aan geld.

yep, dan zijn mijn kasten SPOT goedkoop

-
dexx
- Active Level:

accountje (DLF) gemaakt, wat nu?? als ik een star wars koop/wil en die komt met een container naar Europa, waar worden die cabs dan neergezet???
-
Psykick
- Active Level:

Waarom stel je deze vraag hier?
Misschien kan je beter als je dan een brainfart hebt deze plaatsen in de chat!
-
Cageman
- Active Level:

Psykick wrote:Waarom stel je deze vraag hier?
Of als kersvers DLF lid op DLF

En nou ophouden met zeuren, je portemonnee trekken, dat ding importeren en klaar.
-
dexx
- Active Level:

Cageman wrote:Psykick wrote:Waarom stel je deze vraag hier?
Of als kersvers DLF lid op DLF

En nou ophouden met zeuren, je portemonnee trekken, dat ding importeren en klaar.
change... spare change?? you got any change

-
Anunaki
- Active Level:

Wat je kan doen is jezelf voorstellen op DLF / ALS en aangeven dat je via Nozomi hebt gehoord over de containers. "Love" (Thomas) is de man die alles regelt, je zou hem daarna een PM kunnen sturen.
-
dexx
- Active Level:

Anunaki wrote:Wat je kan doen is jezelf voorstellen op DLF / ALS en aangeven dat je via Nozomi hebt gehoord over de containers. "Love" (Thomas) is de man die alles regelt, je zou hem daarna een PM kunnen sturen.
yes, doe ik