Weer wat foto's van gisteren:

ruderudie wrote:Ik zag wel dat de organisatie op zijn tandvlees liep tegen de avond maar jullie hebben er wel erg veel mensen heel blij mee gemaakt, echt iets om trots op te zijn dit! Volgend jaar bij mij thuis!
Master Blaster wrote:Maar nog 1 vraagje, weet iemand het vliegspel heet wat in de Japanse Candy kast zat (die naast de kleine SNK Neo Geo kast)?
Jinxz wrote:Ik was speciaal in de rij gaan staan voor een potje Daytona. M'n tegenstander was een kereltje van 10 dus ik heb de timer maar laten gaan voordat ik op start drukte. Beide dus single player gestart. Toen snel start gedrukt en door het menu gewerkt zodat het net leek alsof we tegen elkaar speelden
Leuk om dan achteraf te horen "dat heb je vaker gespeeld"
Cageman wrote:Dat was Trigon.
Beatmaster-P wrote:Inderdaad, wat een animo zeg, beide dagen ramvol, maar bovenal TROTS om te zien dat de Arcade showstoppers overduidelijk van Nozomi kwamen!
Suoercool waren de constante rijen bij de grote machines o.a: Afterburner, Star Wars Racer, Daytona twin etcetc welke vanuit Nozomi en Nozomi leden beschikbaar zijn gesteld!
Ook waren de japanse Candy Cabs op de begane grond constant bezet!
Kudo's ook aan iedereen die hieraan heeft meegewerkt en die aanwezig was, het waren 2 topdagen!