Ik kwam op het internet van die Sanwa Smoke buttons enzo tegen, dus ik dacht laten we de standaard witte butttons is vervangen. Met dit als resultaat;

Toen ik die Vewlix bestelde, heb ik samen met Chris een custom inlay gebakken + marquee. Ik heb het in het zwart-wit gehouden, vanwege het zwart-witte thema van de Vewlix. Alleen het logo is in kleur en Namco in het rood;

Het hart van de Vewlix; een XBOX 360 en een CFW Playstation 3. Het komt er eigenlijk op neer dat de 360 altijd aangesloten staat, en de PS3 voor spek en bonen erbij staat. Het is een kwestie van USB stekkers, VGA kabel, en audio omprikken om de consoles om te zetten. Dit is 5 minuten werk, wie weet komt er ook nog een switch box. De PS3 heeft wel een HDMI-VGA kabel (HDFury), want die geeft anders geen beeld vanwege de HDCP ellende.
Er staat ook nog een subwoofertje in, is verplicht.... anders heb je niet echt een lekker vol geluid uit de standaard speakertjes.

Oh ja de controls zijn 2 maal een PS360+. Deze kan je gewoon aansluiten op de PS3 en op de 360, zonder dat jezelf iets hoeft te doen.... mooi spul!

Meestal als ik gezopen heb, ben ik ook vrij creatief... lang verhaal kort; ik irriteerde me op een gegeven moment dat ik geen Guide button had, en ook dat ik een L knop miste en een select button. Het resultaat, de buttons heb ik in het plastic geboord en ben er eigenlijk ook wel heel erg blij mee, ook al vind ik het wel een beetje zonde....

Om het plaatje af te maken hier een mooie shot van de Vewlix inclusief mezelf. Het is en blijft wel een bruut ding, en een heerlijke stofhapper als je hem niet schoon houd!

PS. Ik heb nog wat witte buttons en baltops te koop

PPS. Ik heb ook een Naomi en een System 246 getest op de Vewlix... nou doe maar niet