Retro Game Beurs Deurne 31 augustus 2014
Re: Retro Game Beurs Deurne 24 februari 2013
Het was wel een leuke dag. Uiteindelijk 1 spel gekocht. M'n doel was een 1e generatie Mega-CD en eventueel een PC Engine GT maar ik heb geen van beiden kunnen vinden. Mooie bezienswaardigheden vond ik de Vectrex consoles en de arcadestand. Het was wel even uitkijken geblazen in die straatjes met zoveel sneeuw. Vlak voor aankomst zagen wij nog een bestelbusje met lichtblauwe super mario achter theme ons rijden, volgens mij iemand van hier als ik me herinner van een vorige post.
Re: Retro Game Beurs Deurne 8 September 2013
Beste gamers en verzamelaars,
8 september 2013 vindt er in Deurne (NL) de grootste retro game beurs van Europa plaats!
Op deze dag zullen handelaars en verzamelaars hun retro waren aanbieden, van MSX, Atari en Nintendo tot Playstation Neo Geo, alles kun je er vinden!
Met meer dan 200 tafels is het een dag die geen enkele retro liefhebber mag missen!
De gegevens:
- Lokatie: Den Draai, Blasiusstraat 2, 5754 AV, Deurne (Zeilberg)
- Openingstijden: 10.00 - 16.00
- Entree: 5 euro
- Meer dan 200 tafels vol retro games!
- Catering en voldoende parkeerruimte aanwezig
- Goed bereikbaar met het openbaar vervoer, 10 minuten lopen vanaf station Deurne
Voor meer informatie over de beurs, de standhouders en meer kun je op de officiële site kijken: http://www.retrogamebeurs.nl
Laat iedereen zien dat jij een retro gamer bent en like onze Facebook pagina:
http://www.facebook.com/RetroGameBeursDeurne
Heb je interesse om zelf één of meerdere tafels te huren? Reageer dan op deze advertentie met hoeveel tafels je wil huren.
De tafels zijn 12.50 per stuk en per reservatie zit gratis entree voor 2 personen.
Tot de 8e in Deurne!
8 september 2013 vindt er in Deurne (NL) de grootste retro game beurs van Europa plaats!
Op deze dag zullen handelaars en verzamelaars hun retro waren aanbieden, van MSX, Atari en Nintendo tot Playstation Neo Geo, alles kun je er vinden!
Met meer dan 200 tafels is het een dag die geen enkele retro liefhebber mag missen!
De gegevens:
- Lokatie: Den Draai, Blasiusstraat 2, 5754 AV, Deurne (Zeilberg)
- Openingstijden: 10.00 - 16.00
- Entree: 5 euro
- Meer dan 200 tafels vol retro games!
- Catering en voldoende parkeerruimte aanwezig
- Goed bereikbaar met het openbaar vervoer, 10 minuten lopen vanaf station Deurne
Voor meer informatie over de beurs, de standhouders en meer kun je op de officiële site kijken: http://www.retrogamebeurs.nl
Laat iedereen zien dat jij een retro gamer bent en like onze Facebook pagina:
http://www.facebook.com/RetroGameBeursDeurne
Heb je interesse om zelf één of meerdere tafels te huren? Reageer dan op deze advertentie met hoeveel tafels je wil huren.
De tafels zijn 12.50 per stuk en per reservatie zit gratis entree voor 2 personen.
Tot de 8e in Deurne!
Altijd gezellig, al ben ik er dit jaar niet.
Mag ik wel opmerken dat de prijs van 5 euro best hoog is.
Ben je niet bang dat mensen daardoor afhaken?
Mag ik wel opmerken dat de prijs van 5 euro best hoog is.
Ben je niet bang dat mensen daardoor afhaken?
- Sp33dFr34k
- Active Level:
Gaat in een keer wel fors omhoog ja. Denk dat €2,50 best redelijk is.
De beurs wordt steeds groter en de kosten ook steeds hoger..
en zeg nou zelf, 5 euro entree voor een hele dag retro games (meer dan je ooit bij elkaar zult zien) is toch niet zo gek?
en zeg nou zelf, 5 euro entree voor een hele dag retro games (meer dan je ooit bij elkaar zult zien) is toch niet zo gek?
- Sp33dFr34k
- Active Level:
Groter? Dat hokje zat toch elke keer stampvol?
Doe als het kan voor Nozomi ook nog 3 tafels Sjoerd! We zullen geen cabs meenemen, maar wel een hoop Retro spul en PCB's om weer te investeren in het NGC
Sp33dFr34k wrote:Groter? Dat hokje zat toch elke keer stampvol?
zijn nu 4 tenten bijgezet, dus nog meer ruimte
Psykick, neem even contact met me op via mail dan zet ik het vast
De lijst met standhouders van de beurs is zojuist aangepast, zoals je kunt zien zal er een groot scala van handelaren, webwinkels en verzamelaars aanwezig zijn die hun retro games verkopen!
Nog maar 6 weken te gaan en het barst weer los!
http://www.dr-retro.com/beurs/index.php ... andhouders
Nog maar 6 weken te gaan en het barst weer los!
http://www.dr-retro.com/beurs/index.php ... andhouders
Nog iets meer dan een week tot de beurs op 8 september!
We hebben deze keer het recordaantal van 233 tafels en het zit opnieuw helemaal vol!! Dus NOG meer retro video games te koop
Er zijn in totaal 4 grote tenten bij het pand waarin de extra tafels staan, in de normale zalen is de indeling iets veranderd waardoor de doorgang wat beter is geworden!
Voor de laatste info en veel win-acties kijk op onze facebook! http://www.facebook.com/retrogamebeursdeurne of www.retrogamebeurs.nl
We hebben deze keer het recordaantal van 233 tafels en het zit opnieuw helemaal vol!! Dus NOG meer retro video games te koop
Er zijn in totaal 4 grote tenten bij het pand waarin de extra tafels staan, in de normale zalen is de indeling iets veranderd waardoor de doorgang wat beter is geworden!
Voor de laatste info en veel win-acties kijk op onze facebook! http://www.facebook.com/retrogamebeursdeurne of www.retrogamebeurs.nl
Da Dude wrote:mijn flyer nog kunnen gebruiken???
jup heb hem op de facebook gezet en uitgestuurd naar de webshops etc voor plaatsing, bedankt!
Het was weer een top dag, bedankt allemaal!
Volgende beurs is 2 februari 2014, zet hem dus vast in je agenda!
Volgende beurs is 2 februari 2014, zet hem dus vast in je agenda!
Heerlijke dag gehad! Veel te veel geld uitgegeven voor veel te weinig dingen, maar ik heb nu een PC-Engine, and that's all I care about! De sfeer was enthousiast, ik heb heerlijke praatjes kunnen maken en nog Sonic Wings 3 kunnen spelen! Enige wat ik de volgende keer nog meer zou willen zien is nog meer te plekke te spelen games! Enfin, 2 februari '14, staat genoteerd.
Mark -~-
Mark -~-
Kanonnen!
Muijsch wrote: .....Enige wat ik de volgende keer nog meer zou willen zien is nog meer te plekke te spelen games! ......
Mark -~-
Ha, en daarvoor moet je natuurlijk bij The Retro Game Experience / Eurocade 2013 zijn, in Hilversum. Tientallen consoles en Arcade games te bespelen, op Freeplay!
@ ckong: Hah! Dat is nou juist het jammere: ik ben vanaf deze vrijdag de 13e (lol) 10 dagen met vakantie en het zal wel heel moeilijk zijn om mijn vrienden te overtuigen om vanuit daar een trip te maken naar Hilversum. Als ik (veel) eerder over de EuroCade te weten was gekomen, dan had ik de vakantie er omheen gepland, maar helaas. Septembers zijn om een of andere reden altijd drukke maanden.
Ech, ik zal het wel op een zaterdag op het NGC een keertje inhalen .
Mark -~-
Ech, ik zal het wel op een zaterdag op het NGC een keertje inhalen .
Mark -~-
Kanonnen!
Ja, de retrobeurs was weer een succes! Ik heb goed kunnen verkopen. Mark heeft mijn mooie PC Engine gekocht (let op, Mark: 100v adapter, want japans ).
Verder veel stinkende mensen en superwarm. Helemaal als vanouds dus!
Volgende keer sta ik er weer met wat spullen.
Verder veel stinkende mensen en superwarm. Helemaal als vanouds dus!
Volgende keer sta ik er weer met wat spullen.
@Cageman: Heh, daar kwam ik ook achter. Bij de Handyman heb ik er eentje gekocht. Alle 3 spellen (Mr. Heli no Daibouken, Ordyne en Dragon Spirit) doen het. Vooral Dragon Spirit is een blijvertje (hitbox van een dumptruck ARGH!). Nu nog hopen dat ik op andere conventies nog meer PC-Engine spellen ga vinden; misschien ergens een wishlist plaatsen...
Mark -~-
Mark -~-
Kanonnen!
Muijsch wrote:@Cageman: Heh, daar kwam ik ook achter. Bij de Handyman heb ik er eentje gekocht. Alle 3 spellen (Mr. Heli no Daibouken, Ordyne en Dragon Spirit) doen het. Vooral Dragon Spirit is een blijvertje (hitbox van een dumptruck ARGH!). Nu nog hopen dat ik op andere conventies nog meer PC-Engine spellen ga vinden; misschien ergens een wishlist plaatsen...
Mark -~-
Misschien met spoed een verzoekje sturen naar Da Dude. Die zit nog een paar dagen in Akihabara.
Anders gaat een vriend van me volgende week ook naar Akahibara. Toevallig is een van z'n grote missies om een PC-Engine met Hu cards te kopen.
Als Da Dude je niet kan helpen dan hoor ik het wel en zet ik het verzoek door naar die maat van me.
@ Jinxz: Hmmm, daar moet ik vanavond maar even werk van maken. Alhoewel ik de laatste tijd veel geld heb uitgegeven, kunnen een paar meer spellen geen kwaad. Ik zal jullie beiden wel even een PM'etje sturen.
Mark -~-
Mark -~-
Kanonnen!
Mark gereplyd. Ik zat al in kyoto. Morgen weer naar huis.
Zal ik iets raars zeggen; ik heb geen ene game oid gekocht. Wel veel de arcades bezocht.
Wat ik zocht was er niet bij de occassions en de rest was veel te duur.
Of koop ik liever in het engels.
Zal ik iets raars zeggen; ik heb geen ene game oid gekocht. Wel veel de arcades bezocht.
Wat ik zocht was er niet bij de occassions en de rest was veel te duur.
Of koop ik liever in het engels.
Jammer man, was het echt zo prijzig? Ik heb zelfs in akihabara nog wel wat juweeltjes kunnen acoren voor niet al te veel. Was wel in 2009, benieuwd dus of prijzen zo zijn gestegen?
Da Dude wrote:ik heb geen ene game oid gekocht.
flabbergasted
Het aanbod games is verschikkelijk groot. Had de lijst (tip van Ken) met PCB's van G-front gedownload en door google translate gehaald.
Ik wilde een NeoGeo 1slot MVS meenemen. Helemaal vergeten. En wilde een PGM moederboard meenemen, met leuke games. Maar de leuke waren er niet, of 250 euro voor een shooter.
Oude retro consoles verzamel ik niet meer. Ben daar helemaal mee gestopt. dus al die bakken loop je ook langs.
Van mijn verkoop van mijn Handheld verzameling heb ik 2/3e van mijn Japan trip van betaald, als het niet meer is.
En Voor de Ps3 en Xbox360 lagen wel games die ik wilde, maar die liggen bij de bart smit ook. en dan begrijp ik wel wat ze zeggen
Ik heb wel gezocht naar de Cave box (alle cave shooters voor de 360 in 1 mega box. 300,- euro oid.). NERGENS te vinden. Trader 1 tot 3en alle andere gameshops gevraagd. Nergens. Dat was wel balen.
Wilde nog een andere shooter meenemen, maar was 60 euro. en vond het dat niet waard.
Tja, dan ben je snel klaar.
Maar wat een keuze aan Japanse RPG's als dat je ding is, dan kom je nooit zonder een game buiten. En die Hori stick keuze. De ene nog vetter en duurder dan de ander. echt heel vet wat ik soms achter glas zag liggen..
Zal snel de foto's plaatsen van alle arcadehallen.
Ik wilde een NeoGeo 1slot MVS meenemen. Helemaal vergeten. En wilde een PGM moederboard meenemen, met leuke games. Maar de leuke waren er niet, of 250 euro voor een shooter.
Oude retro consoles verzamel ik niet meer. Ben daar helemaal mee gestopt. dus al die bakken loop je ook langs.
Van mijn verkoop van mijn Handheld verzameling heb ik 2/3e van mijn Japan trip van betaald, als het niet meer is.
En Voor de Ps3 en Xbox360 lagen wel games die ik wilde, maar die liggen bij de bart smit ook. en dan begrijp ik wel wat ze zeggen
Ik heb wel gezocht naar de Cave box (alle cave shooters voor de 360 in 1 mega box. 300,- euro oid.). NERGENS te vinden. Trader 1 tot 3en alle andere gameshops gevraagd. Nergens. Dat was wel balen.
Wilde nog een andere shooter meenemen, maar was 60 euro. en vond het dat niet waard.
Tja, dan ben je snel klaar.
Maar wat een keuze aan Japanse RPG's als dat je ding is, dan kom je nooit zonder een game buiten. En die Hori stick keuze. De ene nog vetter en duurder dan de ander. echt heel vet wat ik soms achter glas zag liggen..
Zal snel de foto's plaatsen van alle arcadehallen.
Ik had maar 1 doel en dat was een japanse Dreamcast. En dat is gelukt!
Was echt heel leuk, veel te veel spullen daar dus kon het op een gegeven moment niet meer aan
Was echt heel leuk, veel te veel spullen daar dus kon het op een gegeven moment niet meer aan