Het gaat om de volgende kasten :
Een Naomi upright met een bijzondere eigenschap, namelijk dat het er eentje is met een heel mooi 15kHz scherm en een 6 button panel layout voor het spelen van al je fighters in 15kHz. De kast is wel JVS gewired, dus alles qua JVS kan je erop aansluiten alleen wel dus met een 15kHz beeld. In zeer nette staat en techinsch helemaal in orde

Mag weg voor €400,- inclusief Naomi board, maar exclusief game. Ik kan er wel een game bij doen, maar dat bespreken we wel als er serieus interesse is

De volgende is een Virtua Fighter 3 cab met een Model 3 wiring, ideaal om ook bijvoorbeeld Spikeout op te spelen. In prima staat met een mooie 15kHz 29 inch MS9 scherm. Werkt perfect en mag weg voor €200,-

De laatste voor voorlopig is een in perfecte staat verkerende Naomi kast met een erg mooi scherm en een analog panel. Het spel wat er nu in draait is een Virtua Striker 4, maar er kan ook een Naomi board in met een Naomi panel. Het belangrijkste is dat deze kast echt in enorm goede staat is en je ze zo weinig tegen komt. Aangezien de markt nu slecht is moet ik hem helaas prijzen voor €350,- zonder Triforce en met een Naomi board. Voor de Triforce moet je er €75,- bij optellen

Nou ik ben een aantal dagen naar Duitsland en zal wat moeilijker te bereiken zijn, maar daarna kan ik volop aan de bak

Cheers!