Grappige video's topic
Re: Grappige video's topic
Niet echt game gerelateerd maar ik was wel mindblown toen ik dit zag. HOE VET!
O....M...F...G!!! Dit gaat echt te ver! Hoe decadent kun je het maken?!?
- Trailblazer
- Active Level:
Vet!! Komt bij de deur parkeren toch weer een stukje dichterbij hahaha. Kun je alles goed in de gaten houden én geen gezeik met parkeervergunningen en -boetes!
All your base are belong to us and I will kill your dicks! Thank you Mario, would you kindly? Well the cake is a lie and btw, our princess is in another castle!

Ik weet het... het is geen filmpje 
Maar dit is wel een geniaal :

Maar dit is wel een geniaal :

Last edited by Jinxz on Tue Aug 13, 2013 17:12, edited 1 time in total.
Da Dude wrote:ik zie niks.
Linkje was idd niet extern te benaderen. Heb 'm gefixt.
Da Dude wrote::shock:![]()
![]()
![]()
hoe verzin je het.
Internet is kapot

His name is Dew (Dewkung), Rungkij Tsanon, a Thai professional gamer working for Galaxy Group company, Thailand. He's quite well known for his shows in many game arcades around Bangkok. Because of his talent, the company hired him as a presenter, to promote shooting games and give advises to new players.Once he told the interviewer "Sometimes people might think I'm crazy, but that's OK, I enjoy making them happy"
hahahah, die kerel heb ik hier ook wel eens gepost, gaat echt helemaal op in die games
Weet nog dat Pascal en Arjan m nadeden op de HOD cab in december vorig jaar tijdens een meet in Z'meer. Good times 

Team 15 kHz
pareltje op internet
: http://loldutchpeople.nl/
Voorproefje van de nederlandsche schande die er te vinden is :

Voorproefje van de nederlandsche schande die er te vinden is :

FOUTE SITE!!!!!!!!!!!!!!!
sjezus, als je denkt dat het nog erger en lelijker kan, kom je ze daar keer op keer tegen.
p.s. geweldig die kots smiley. voor deze site HEEEEL toepasselijk.
Ik ga pitten. Hopelijk krijg ik geen nachtmerries.

sjezus, als je denkt dat het nog erger en lelijker kan, kom je ze daar keer op keer tegen.

p.s. geweldig die kots smiley. voor deze site HEEEEL toepasselijk.
Ik ga pitten. Hopelijk krijg ik geen nachtmerries.

Dank voor de link jinxz, gelijk even gedeeld op facebook. Wat een klasse site.
- Trailblazer
- Active Level:
Ken wrote:Dank voor de link jinxz, gelijk even gedeeld op facebook. Wat een klasse site.
Ik geloof steeds meer in de veronderstelling dat er meer gekken los rond lopen dan dat er vast zitten. Deze site is in eerste instantie puur genieten maar moet tegelijkertijd ook de plaatsvervangende schaamte onderdrukken... Kansloos is een understatement in dit verband, graftakkenpleuristeringshizzle wat een bende zeg.

All your base are belong to us and I will kill your dicks! Thank you Mario, would you kindly? Well the cake is a lie and btw, our princess is in another castle!
Trailblazer wrote:Ken wrote:Dank voor de link jinxz, gelijk even gedeeld op facebook. Wat een klasse site.
Ik geloof steeds meer in de veronderstelling dat er meer gekken los rond lopen dan dat er vast zitten. Deze site is in eerste instantie puur genieten maar moet tegelijkertijd ook de plaatsvervangende schaamte onderdrukken... Kansloos is een understatement in dit verband, graftakkenpleuristeringshizzle wat een bende zeg.![]()
![]()
Haha, ik heb me echt tot in tranen gelachen bij het zien van sommige 'paradijsvogels'

Moet wel zeggen dat ik na 1 dag opnieuw de site check voor updates en dat er maar 1-2 items bij zijn gezet.
D'r is nog hoop!
Jinxz wrote:Trailblazer wrote:Ken wrote:Dank voor de link jinxz, gelijk even gedeeld op facebook. Wat een klasse site.
Ik geloof steeds meer in de veronderstelling dat er meer gekken los rond lopen dan dat er vast zitten. Deze site is in eerste instantie puur genieten maar moet tegelijkertijd ook de plaatsvervangende schaamte onderdrukken... Kansloos is een understatement in dit verband, graftakkenpleuristeringshizzle wat een bende zeg.![]()
![]()
Haha, ik heb me echt tot in tranen gelachen bij het zien van sommige 'paradijsvogels'![]()
Moet wel zeggen dat ik na 1 dag opnieuw de site check voor updates en dat er maar 1-2 items bij zijn gezet.
D'r is nog hoop!
Sodeknetters !
Het begint bij mij ook met heel erg hard lachen. Maar het houdt gewoon niet op en op een gegeven moment word ik wel een beetje misselijk van zo'n stortvloed aan kansloze types, haha !!
Niet echt arcade-related, maar dit blijft een leuk stukje lopen.
Edit: Nu in HD voor nog meer diepte!
Filmert is overigens later van een (andere) klif geflikkerd en overleden..
Edit: Nu in HD voor nog meer diepte!
Filmert is overigens later van een (andere) klif geflikkerd en overleden..

moek ook hebbuh !
Wat een heerlijk filmpje! Die lach van die gast de hele tijd hahaha! En wat een random shit, dit kan echt alleen maar daar, te gek!