Beste Nozomi gebruikers,
Mijn naam is David (22-6-84) geboren te Amsterdam. Na wat omzwervingen door het land woon ik tegenwoordig in Haarlem in mijn eigen stek en is er dus (bijna

) alle ruimte voor arcade spellen en een arcadekast (nog even het bestuur overtuigen). Hier woon ik met mijn vriendin en Sjaak de kat.
Ik ben in mijn jeugd (zoals zovelen van mijn generatie) opgegroeid met de dos computer en de daarvoor bestemde spellen zoals supaplex, commander keen en lotus, avondenlang gespeeld! Als 1 van de eersten van mijn brugklas (lang geleden

) een sanyo 8086 pc met monochroom scherm en vanaf daar is eigenlijk mijn interesse begonnen in mijn (retro) spelcomputer verzameling. Goed, die geschiedenis zal ik jullie nog wel eens uit de doeken doen.
Hoe ben ik dan bij de arcadespellen gekomen zul je denken. Naast mijn retroverzameling en mijn interesse in electrotechniek (en nog vele andere hobbies) kwam ik via via aan een (bootleg) videokast zonder spel. Nadat ik mijn eerste print had gekocht via internet en bleek dat ik nog een jamma aansluiting moest solderen begon mijn interesse te groeien en ben ik in de arcade wereld gedoken. Vanaf het eerste moment was duidelijk dat ik dit zeer veel interessanter vond.
Ondertussen heb ik een kleine verzameling van bootleg en originele arcadepcb's en ben ik begonnen met kleine reparaties aan arcade pcb's. De retro computer verzameling (op mijn vectrex en nes na) heeft dan ook plaats moeten maken. Ik ben al tijden actief, maar nog niet op internet/ via clubs, vanwege de tijd en mijn werk. Maar nu is daar plek en ruimte voor en wil ik mij graag hier ook bewegen en uiteraard Nozomi eens bezoeken!
Mijn arcadeinteresse gaat vooralsnog uit naar pcb's van vóor 1990, maar dat kan uiteraard altijd veranderen. Interesses genoieg en zeker de posts op nozomi. Op dit moment ben ik bezig met het bouwen van mijn eigen bescheiden arcadekast en ik zal daar nog een post over openen.
Mochten er vragen zijn of wil je gewoon graag wat weten, kan altijd. Veel plezier allen met de arcade/ spelcomputer hobby

.