gezocht
gezocht
Hoi,
hopelijk is er iemand die mij kan helpen met het volgende,
* Neo Geo 64 shooting, driving boards en games. ik ben gek genoeg gek op de neo geo 64 games. koop ze graag over.
* Mortal kombat special forces voor de ps1. (pal)
* Iemand die mijn xbox RAM geheugen kan upgraden naar 128MB.
ook heb ik nog een sega saturn model 2 japans, die deels stuk is. het ziet er naar uit dat de zekering is ontploft toen het aangesloten werd zonder step down converter. ik kan het zelf niet repareren, maar zou het graag willen laten repareren door iemand die er handig mee is. natuurlijk betaal ik hiervoor.
hoor het graag!
hopelijk is er iemand die mij kan helpen met het volgende,
* Neo Geo 64 shooting, driving boards en games. ik ben gek genoeg gek op de neo geo 64 games. koop ze graag over.
* Mortal kombat special forces voor de ps1. (pal)
* Iemand die mijn xbox RAM geheugen kan upgraden naar 128MB.
ook heb ik nog een sega saturn model 2 japans, die deels stuk is. het ziet er naar uit dat de zekering is ontploft toen het aangesloten werd zonder step down converter. ik kan het zelf niet repareren, maar zou het graag willen laten repareren door iemand die er handig mee is. natuurlijk betaal ik hiervoor.
hoor het graag!
Re: gezocht
Volgens mij heeft er hier wel iemand een Neo Geo 64 over, heb het laatst nog in de chat voorbij zien komen.
Zekering vervangen kan je zelf ook doen denk ik, maar de kans is groot dat het hele voedingsbord een klap heeft gehad, er zitten wat elco's die vrij snel kapot gaan bij verkeerde voltages. Heb je foto's van het bord?
Een vervanger is bijv. hier te bestellen, en dat is nagenoeg plug & play als ik het zo zie.
De xbox 128MB mod is allemaal SMD werk, misschien handiger om een debug box te scoren?
Zekering vervangen kan je zelf ook doen denk ik, maar de kans is groot dat het hele voedingsbord een klap heeft gehad, er zitten wat elco's die vrij snel kapot gaan bij verkeerde voltages. Heb je foto's van het bord?
Een vervanger is bijv. hier te bestellen, en dat is nagenoeg plug & play als ik het zo zie.
De xbox 128MB mod is allemaal SMD werk, misschien handiger om een debug box te scoren?

Wat betreft die Saturn, zoek een 'oude' pal saturn model 2 op met de zelfde PSU, die kun je één op één swappen. Kan hij ook gewoon op 220-240v 

"SSSSSSEEEEEEEGAAAAA...."
- Dr Doggystyle
- Active Level:
mk special forces
http://link.marktplaats.nl/686624487
Ik heb nog een Neo Geo 64 Roads Edge driving set. Vrij uniek eigenlijk. Ik heb ook nog wel een normale set, maar laat Robin maar eerst even kijken.
Asure wrote:Volgens mij heeft er hier wel iemand een Neo Geo 64 over, heb het laatst nog in de chat voorbij zien komen.
is een stuk makkelijker idd, weet zelf niet precies wat er mis is. zal deze week een foto van me sega saturn posten. xbox debug lijkt me lastig te vinden, zie ze nooit voorbij komen. en heb er ook al een HDD in zitten, die ik dan zou moeten vervangen.
sjorspion wrote:Wat betreft die Saturn, zoek een 'oude' pal saturn model 2 op met de zelfde PSU, die kun je één op één swappen. Kan hij ook gewoon op 220-240v
is ook nog een optie, misschien wel het makkelijkst

Dr Doggystyle wrote:mk special forces
ja, zag het idd staan, hij wilt er 40 incl, verzends kosten voor hebben. beetje duur voor mk:sf d8 ik zelf...
bedankt voor de reacties!
Da Dude wrote:Ik heb een NEoGeo64 set.
Zal ff kijken vanavond.
Psykick wrote:Ik heb nog een Neo Geo 64 Roads Edge driving set. Vrij uniek eigenlijk. Ik heb ook nog wel een normale set, maar laat Robin maar eerst even kijken.
ok is goed dan wacht ik het rustig af

Da Dude wrote:Ik heb de normale set met 3 games. Zoek je die ook?
bedoel je de fighting board met samsho 2, FF:wild ambition en buriki one? want die heb ik al. zoek de driving en shooting boards, met de games,
Beast Busters: Second Nightmare
Road's Edge
Xtreme Rally
ah OK, nee dan heb ik niks voor je. Dan moet je bij Psykick zijn voor de racegame
ok, zal ik zeker doen, alsnog bedankt 

Xbox Ram geheugen upgraden?? Nooit geweten dat dat kon...ivm Homebrew??
Yeps dat is mogelijk. Afgaande op de wens 'neo geo shooting boards' waarschijnlijk om Chihiro Virtua Cop 3 op te draaien?

Ja ik heb 2x een omgebouwde xbox1. ik zoek ook iemand die dat kan van die 128 ram. zou wel in preformance schelen, maar is niet helemaal nodig heb ik gehoord.
Misschien wel goed voor emulators enzo.
ik weet ook niet echt waar ik dat zou moeten doen en een debug xbox1 heb ik nog nooit van gehoord.
N0VA en ik zitten wat de xbox1 128 ram upgrade op 1 lijn.
ik weet ook niet echt waar ik dat zou moeten doen en een debug xbox1 heb ik nog nooit van gehoord.
N0VA en ik zitten wat de xbox1 128 ram upgrade op 1 lijn.
God Bless & Be Blessed.
When you first don't succeed, try and try again untill you do succeed!
When you first don't succeed, try and try again untill you do succeed!
doc81 wrote:Ja ik heb 2x een omgebouwde xbox1. ik zoek ook iemand die dat kan van die 128 ram. zou wel in preformance schelen, maar is niet helemaal nodig heb ik gehoord.
Het is alleen voor Emulators bruikbaar, normale games hebben er geen profijt van enkel last ivm. performance drop.
doc81 wrote:ik weet ook niet echt waar ik dat zou moeten doen en een debug xbox1 heb ik nog nooit van gehoord. N0VA en ik zitten wat de xbox1 128 ram upgrade op 1 lijn.
Je moet een ouder type bord hebben, gemodde xbox/dash cq. exploit en dan iemand die de chips er SMD op kan zetten. Zie ook hiero.
Vier stuks, rotwerk, duurt 2-3 dagen als je een oud mobo sloopt om ze los te solderen en exact weet wat je doet. Geen makkelijk klusje.
Enige voordeel is dat je Virtua Cop 3 arcade kunt draaien zonder chihiro mainboard.
Verder kan ik niks bedenken waar je het voor nodig hebt, de console wordt er niet sneller of beter van, geen enkele game doet iets met die ram (of sneller CPU boeit ook niet.)
Lijkt me sterk dat je niet van Debug xbox gehoord hebt

Voordelen wegen in dit geval absoluut niet op tegen de nadelen.

wil de xbox ram geheugen voornamelijk upgraden voor virtua cop 3. gezien de link van Asure schijnt het wel een gedoe te zijn... maar die arcade kast van virtua cop 3 is momenteel niet te betalen voor mij. misschien dat iemand de xbox van doc81 en mij kan voorzien van 128MB tegen een betaling mits er iemand is die dat kan/wilt?
(moet een xbox onder 1.6 zijn)
betreft emulators scheelt het niet veel, het schijnt dat de N64, Ps1, zwaardere Arcade games o.a; Top ranking stars, Killer instinct 1, Jojo's bizare adventure ... er beter tot foutloos op af te spelen zijn. maar ik doe het voornamelijk voor Virtua cop 3, Top ranking stars en pepsi man (ps1)
(moet een xbox onder 1.6 zijn)
betreft emulators scheelt het niet veel, het schijnt dat de N64, Ps1, zwaardere Arcade games o.a; Top ranking stars, Killer instinct 1, Jojo's bizare adventure ... er beter tot foutloos op af te spelen zijn. maar ik doe het voornamelijk voor Virtua cop 3, Top ranking stars en pepsi man (ps1)