MP Gaming onder de hamer
MP Gaming onder de hamer
Blijkbaar is MP gaming (welke ook wel eens op marktplaats stond) er nu officieel mee gestopt. Het lijkt niet direct een faillisement maar onder de noemer 'bedrijfs beëindiging" worden hun arcade spullen verkocht.
Naar mijn mening nogsteeds voor een redelijk tot hoog bedrag maar ja...
Linkje:
http://www.proveiling.nl/1440/Veiling-van-diverse-gaming-producten-te-Dreumel/AuctionGroup.aspx
Naar mijn mening nogsteeds voor een redelijk tot hoog bedrag maar ja...
Linkje:
http://www.proveiling.nl/1440/Veiling-van-diverse-gaming-producten-te-Dreumel/AuctionGroup.aspx
Re: MP Gaming onder de hamer
Enduro en Wec zijn best leuke dingetjes. Op de Enduro pcb's kan ik evt. iets met een batterijblok doen trouwens.

Die wec lemans zie je niet vaak voorbij komen inderdaad
Ja, daar is hij weer.. heb o.a. de Afterburner Deluxe uit de eerdere veiling van MP Game Company. Had toen het geluk dat er geen bieders waren en het kavel als defect stond aangemerkt (reparatie kostte toen 1 uur
).
Huidige objecten zijn al vlug erg prijzig, imo. Zeker gezien "Het opgeld bedraagt 15% over de bieding. Over het opgeld betaalt u 21% BTW, en over het bedrag 21% BTW".
Een bod van 300 euro komt dan uit op 417,45.
Auw.

Huidige objecten zijn al vlug erg prijzig, imo. Zeker gezien "Het opgeld bedraagt 15% over de bieding. Over het opgeld betaalt u 21% BTW, en over het bedrag 21% BTW".
Een bod van 300 euro komt dan uit op 417,45.
Auw.
ooooohh, Er zit wel GTIclub tussen. maarja die moet je als 2 player hebben voor bomb run. stiekem hoop ik dat die als 4 player ooit in het NGC terecht komt.
lol, die wec le mans 24 hours zou ik wel in het nozomi game center willen zien.. hoezo een klassieker 

dexx wrote:lol, die wec le mans 24 hours zou ik wel in het nozomi game center willen zien.. hoezo een klassieker
Maakt volgens mij een epic barbecue, zo'n WEC Lemans. Kooltjes erin, roosterje erop, en retro BBQ is geboren.

Cageman wrote:dexx wrote:lol, die wec le mans 24 hours zou ik wel in het nozomi game center willen zien.. hoezo een klassieker
Maakt volgens mij een epic barbecue, zo'n WEC Lemans. Kooltjes erin, roosterje erop, en retro BBQ is geboren.
Hey!
Ik moet die minstens 1 x in mijn leven gespeeld hebben. Toen ie bij hommerson stond was ie altijd bezet als ik er was.
Neo-Geo.com: MAN THE FUCK UP!
Ratson wrote:
Hey!
Ik moet die minstens 1 x in mijn leven gespeeld hebben. Toen ie bij hommerson stond was ie altijd bezet als ik er was.
Kopen -> opknappen -> spelen -> doorverpatsen

Kopen -> opknappen -> spelen -> laten staan -> als ik em gespeeld heb -> doorverpatsen 
btw, de locatie waar die dingen staan is ook niet ver van mij vandaan... zou d'r graag met iemand gaan kijken

btw, de locatie waar die dingen staan is ook niet ver van mij vandaan... zou d'r graag met iemand gaan kijken

Staat gelijk mijn huis vol, ik woon nogal klein.
Sorry dit was ratson, zag niet dat vwbabe nog stond ingelogd.
vwbabe84 wrote:Staat gelijk mijn huis vol, ik woon nogal klein.
bij mij komt ie d'r ook niet in.. te ROND

dexx wrote:vwbabe84 wrote:Staat gelijk mijn huis vol, ik woon nogal klein.
bij mij komt ie d'r ook niet in.. te RONDmaarre.. waarom bieden we niet met z'n allen.. 1 kast van ons ALLEMAAL (NGC CLUB dus
)... het is maar een idee.
Nope. Ik ben bij MP Game Company geweest, en ongeveer alles is crap, verroest en vergaan. Er staan wel wat leuke dingen tussen, maar alles vergt nog veel werk en onderdelen.
Die WEC Lemans.. is daar nou zoveel vraag naar? Misschien trap ik iemand op zijn tenen, maar dat ding is volgens mij veel te niche om een restauratie waard te zijn.
En hij is lelijk.

Cageman wrote:dexx wrote:vwbabe84 wrote:Staat gelijk mijn huis vol, ik woon nogal klein.
bij mij komt ie d'r ook niet in.. te RONDmaarre.. waarom bieden we niet met z'n allen.. 1 kast van ons ALLEMAAL (NGC CLUB dus
)... het is maar een idee.
Nope. Ik ben bij MP Game Company geweest, en ongeveer alles is crap, verroest en vergaan. Er staan wel wat leuke dingen tussen, maar alles vergt nog veel werk en onderdelen.
Die WEC Lemans.. is daar nou zoveel vraag naar? Misschien trap ik iemand op zijn tenen, maar dat ding is volgens mij veel te niche om een restauratie waard te zijn.
En hij is lelijk.
omg, mr positive is er ook weer

Nee hoor, ga gerust verder met je inzamelactie. Ik doe alleen niet mee 
SUCCES!

SUCCES!

Cage closed.
lol
ik hoef ook geen kasten erbij hoor