Discussies over huidige generatie en old school videogames.
-
DNL
- Active Level:

R-Type wrote:Ik wil nou wel eens een Power Stone 3. PSP gaat dadelijk GBA nog inhalen als port machine.
Met de 4 player mode van Powerstone 2, en de actie van Powerstone 1 (die had veel meer moves en was meer recht toe recht aan). Bij deel 2 waren alle nieuwe chars ook heel erg nep, gooi daar dus wat coole voor in de plaats.
Waar is je quote van? Komt me bekend voor?

" I don't die not to live. I don't yield if my wish is not fulfilled. I never die with regrets. "
-
R-Type
Krauser, FF2/FF Special.
-
Baki
- Active Level:

Ik heb gisteren even lekker Samurai Showdown 64 op mijn Hyper 64 zitten spelen. Sfeer is echt bruut in die game. Gameplay blijft me ook vermaken. En het geluid van dat kreng pfff echt te vet gewoon!
-
R-Type
Ik vond die games heel erg brak op de PSX, of is Warriors Rage iets anders?
-
Baki
- Active Level:

R-Type wrote:Ik vond die games heel erg brak op de PSX, of is Warriors Rage iets anders?
Dat is een slap aftreksel van SS64-2. Met een oude Haohmaru en andere lame ass shite imo. De Hyper 64 games zijn echt bruut en met mij denken veel neo fans daar zo over. Maw geen mainstream games voor de 'tekken generatie'

-
R-Type
Zonet Soul Calibur 1 gespeeld, het was alweer wat jaren geleden!
En ik kan maar 1 ding zeggen; er is op 3d fighting game gebied weinig veranderd in 7 jaar tijd. Of SC1 was zijn tijd vooruit, óf de latere games hebben het gewoon laten afweten.
Het is beter dan SC2 en SC3, en eigenlijk ook beter dan DoA en Tekken (maar dit is hand to hand combat). Ware het niet dat de gameplay met de DC pad toch niet helemaal perfect meer is, ik kan me herrineren dat SC1 met stick echt genieten was. Ik stoorde me ook niet meer zo aan het buttonmashen, het enige dat je moet doen, is de energybars oppompen voor langere fights.
Op zoek naar PSX to DC converter dan maar.. heb de ouwe Namco stick nog en die vind ik beter dan de DC stick.
-
Gameholic
Beide delen zijn erg gaaf, maar deeltje 1 was gewoon wat innovatiever op dat moment. Wel vind ik de levels van Power Stone 2 wat toffer. Anyway, twee erg goede DC games
Ik ben nu voornamelijk bezig om Streets of Rage 1 tot een goed einde te brengen

Deze games vereisen toch meer skills dan je in eerste instantie denkt. Ik weet niet of iemand het nog kan herinneren maar de boss op het bootlevel (level 4 denk ik) zijn twee van die bitches die continue salto's maken. Duidelijk de meest zware boss van de hele game.
-
R-Type
Die zijn vrij moeilijk ja. Van die Blaze sprite rips toch? Destijds speelde ik en een vriend het spel altijd helemaal uit; eerst op Normal, dan meteen door op Hard. En kozen we voor de lol ook nog ff om voor Mr.X te gaan werken om zo een paar levels opnieuw te moeten doen. Dit was, samen met Moonwalker, de eerste MD game die ik speelde... ongeveer bij release. Phoeh.. das lang geleden.. 1991 zie ik.
Dat lift level was cool, daar gingen we altijd op de reling staan om ff link te doen.
-
Ken
- Active Level:

-
Moonwalker...wel knap hoe die kinderlokker een muntje in een jukebox kan gooien.
Zaterdag SVC Chaos zitten doen met wat gasten, altijd leuk.
Ik erger me aan het voortdurende geklaag over SVC Chaos, van die zogenaamde Neo fans. SNK kan toch niks meer goed doen. En maar downloaden, en maar klagen.
-
ManoRevolver
Hoe vet is SVC Chaos? Vind het juist supertof om te zien hoe de Capcom chars in SNK stijl zijn.
-
legztec
- Active Level:

ManoRevolver wrote:Hoe vet is SVC Chaos? Vind het juist supertof om te zien hoe de Capcom chars in SNK stijl zijn.
Ik vind m super.
Ik heb m op PCB maar heb altijd de "mame is voor homo's"

vesie gespeeld met alle chars unlocked.
De meeste klachten zijn overigens over Player vs Player.
2d fighting rules
-
R-Type
Misschien een leuk remixje voor Neophyte; MAMEEHH... IS VOOR HOMO'S.. HOBO'S!
Maar SvC vind ik zelf wel een teleurstelling. De stijl en graphics staan me wel aan (ik ben zelfs van mening dat Ryu er beter uitziet dan in CvS Naomi). Maar gewoon die ongebalanceerdheid.. tegen iets als een Goenitz heb je zonder lame spelen gewoon geen kans.
De beste crossover van deze 2 bedrijven is toch echt de NGPC versie, gevolgd door PRO op de DC.. imo.
-
R-Type
Vooral Zombie Revenge aan het spelen.
Ik kom nu met 1 credit in episode 3... oefenen oefenen oefenen.. er komt behoorlijke techniek bij kijken wil je goed worden in dit moeilijke spel.
Ik ben benieuwd of deze game met 1 credit uit te spelen is.
-
Ken
- Active Level:

-
Zombie Revenge is onderschat, Gunspike ook trouwens als wel meer titels afkomstig van de Naomi hardware.
-
R-Type
Ja klopt die 2 heb ik hoog zitten.
-
DNL
- Active Level:

ik heb die 2 maar toegevoegd aan mij to get list

" I don't die not to live. I don't yield if my wish is not fulfilled. I never die with regrets. "
-
R-Type
Ik moet Gunspike nog hebben. Jammer dat de JP versie veel duurder is dan de PAL versie.
-
Ken
- Active Level:

-
Ik heb em voor zowel Naomi als Dreamcast, niet voor niets dat deze titel nog regelmatig in de arcade opduikt en de prijs redelijk hoog blijft.
-
R-Type
Adventures of Batman And Robin op de MD.
Tering wat een vette game! Alleen die intromuziek al, die mixt echt lang door.. sick! Fok al die andere neppe batman games, dit is de beste!

-
Mildoe
- Active Level:

-
The Simpsons The arcade game
wat was die toch hilarisch! Hehehe. Kon me nog herinneren hoe ik daar mijn guldens in wierp...simpsons kick ass!
"Denk jij eerst of doe jij eerst?"
-
Gameholic
Sonic 3 voor de Megadrive... een van de betere Sonics ooit als je het mij vraagt... Slicke 2D graphics, vette muziek en snelle gameplay.
Simpsons Arcade was idd erg vet... helaas nooit geport naar een home console!
-
R-Type
Klopt Simpsons rockte, stond ook zowat overal waar ik kwam of op vakantie ging en altijd was het feest. Vaak kwam ik met 1 credit bij level 3 of 4 (kerkhof geloof ik).
Uiteindelijk moet ik toch zeggen dat Xmen 6 player (met die 2 samengesmolten schermen) net wat kickasser is. Die is gewoon te gruwelijk voor woorden, ook superharde speakers had die kast! Vette intro vond ik dat ook!!
Asterix was overigens ook heel goed, maar was maar 2 player geloof ik...
Allemaal Konami goodness wat nooit op de Console is uitgebracht, misschien een idee voor een compilatie? Als de licenties maar geen probleem geven that is..
-
DNL
- Active Level:

Vandaag weer een ritje gemaakt door guardian force op de saturn, ST-V perfecte port, zeer vette shooter!

-
R-Type
Ik speelde SF3 Second impact: Giant attack.
Gaap.. sorry maar na talloze jaren van Third Strike kan ik niet anders zeggen dan dat deze game bijna compleet overbodig is geworden. Veel saaiere presentatie, artwork en gameplay.
-
ruderudie
- Active Level:

hehe nog even super ghouls 'n ghosts erin, die platforms zijn zo vet. Je doet het 10 minuten en je MOET het gewoon ff uitspelen. Laatst ook nog een keer castlevania 4 gedaan, en al is die een stuk minder, het is toch een platformer van formaat. Ik spit nog regelmatig door mijn power unlimiteds van zo'n 10 jaar geleden, echt hilarisch. Dikke 10 voor de graphics van fatal fury op de neo enzo, en platform games als hoofdmoot. Good ol' times, simplistisch maar toch geniaal...