Even voorstellen topic / introduce yourself!
- Marcooled_79
- Active Level:
Re: Even voorstellen topic / introduce yourself!
Welkom Refik!

Currently playing: Sexy Parodius (PCB), Herzog Zwei (MD), Micra door de APK krijgen
Welkom. Je bent op de goede plek beland. Ik heb ook altijd veel met MSX gedaan 

Welkom, refik.
Hoi Refik, welkom op het forum en wellicht tot ziens in het NGC
Hi Refik. De MSX is voor mij 'the one that got away'
Ik en m'n broer zaten in het Commodore kamp. Welkom op Nozomi!

- sombetzki
- Active Level:
Welkom Refik! Fijn om nog een Grunneger te zien hiero 

Welkom Refik en veel plezier op het forum 

Welkom dude! Ik heb nooit die wrestlemania cab gespot :0 (ik hou het arcade aanbod goed bij uit nieuwsgierigheid)
En ik ben jaloers op je mvc2, zou ik ook wel willen hebben hehe.
En ik ben jaloers op je mvc2, zou ik ook wel willen hebben hehe.
Cabs: Vewlix L AMI
1CC: Batsugun SE 1-loop, Overtop, Drift Out!
ergens eind november vorig jaar heeft er een wrestlemania opknapper op marktplaats gestaan voor ca 175. ik was destijds nog aan het twijfelen of ik een cabinet zou kopen . uiteindelijk net te laat geweest met reageren.
via wat zoeken ben ik bij gamecastle in rijen uitgekomen die had er toevallig net een binnengekregen. bijzonder omdat NL nu niet echt barst van de liefhebbers van WWF/WWE.
het nieuwe 6 button paneel is gereed voor Marvel vs Capcom 2, alleen de joystick nr 2 moet nog even gefikst worden, die werkt niet naar behoren. Ik zal wel even een foto posten als t allemaal gereed is. Game is fantastisch, ik heb gisteren net de level codes ingevoerd voor het unlocken van alle fighters, 30k aan credits invoeren ging me wat te ver
via wat zoeken ben ik bij gamecastle in rijen uitgekomen die had er toevallig net een binnengekregen. bijzonder omdat NL nu niet echt barst van de liefhebbers van WWF/WWE.
het nieuwe 6 button paneel is gereed voor Marvel vs Capcom 2, alleen de joystick nr 2 moet nog even gefikst worden, die werkt niet naar behoren. Ik zal wel even een foto posten als t allemaal gereed is. Game is fantastisch, ik heb gisteren net de level codes ingevoerd voor het unlocken van alle fighters, 30k aan credits invoeren ging me wat te ver

Je had die 30k credits met de hand moeten doen! Is een goede mashtraining voor extra damage bij hypers. Je had daarmee een pro kunnen worden!
Zo moet het:
https://www.youtube.com/watch?v=zkgiPkIexUw
Zo moet het:
https://www.youtube.com/watch?v=zkgiPkIexUw
Cabs: Vewlix L AMI
- Sp33dFr34k
- Active Level:
Welkom, en foto's graag! 

Ik zal mezelf ook even voorstellen, ik ben 37 jaar, en kom ook uit de omgeving van Groningen (veel noordelijke aanwas ineens lijkt het). Vroeger (10-12 jaar terug?) zat ik met enkelen van dit forum al op het 'DAC' forum (Dutch Arcade Forum) dus de kans bestaat dat je mijn nick in ieder geval al kent. Of wellicht via Neo-Geo.com waar ik al sinds 2001 actief ben. (Heb ook ooit een mvs boot/no boot site gedraaid met foto's van de pcb's, geruimte tijd voordat hardmvs of andere sites dit deden.)
Hobby heeft een tijdje stilgestaan voor mij, maar door een spontaan ontstane "zee van tijd & gebrek aan budget" (lees: ontslag door economische situatie) toch weer opgepikt. Ik heb een brede technische achtergrond en die komt goed van pas met het type electronica wat je terugvind in een arcadekast.
Via Anunaki wat dingen gekocht op MP recent & gerepareerd, en nu toch maar ff registreren. Bij deze:)
Oh en ik heb natuurlijk ook kasten & pcb's/mvs/etc. (ook al een jaar of 12), hier een kort filmpje
Hobby heeft een tijdje stilgestaan voor mij, maar door een spontaan ontstane "zee van tijd & gebrek aan budget" (lees: ontslag door economische situatie) toch weer opgepikt. Ik heb een brede technische achtergrond en die komt goed van pas met het type electronica wat je terugvind in een arcadekast.
Via Anunaki wat dingen gekocht op MP recent & gerepareerd, en nu toch maar ff registreren. Bij deze:)
Oh en ik heb natuurlijk ook kasten & pcb's/mvs/etc. (ook al een jaar of 12), hier een kort filmpje

Van Harte welkom op het forum en veel plezier!
- sombetzki
- Active Level:
Hallo Asure!
Waar precies uit omgeving Groningen? Mooi dat de Noordelingen zich verzamelen, kunnen we mooi carpoolen als we naar het NGC gaan
En welkom natuurlijk!
Waar precies uit omgeving Groningen? Mooi dat de Noordelingen zich verzamelen, kunnen we mooi carpoolen als we naar het NGC gaan

En welkom natuurlijk!
Welkom Asure! 

welkom! als je zin hebt in een potje capcom vs snk 2/marvel vs capcom 2 of koffie dan kom je maar een keer langs 

Ik zit in de omgeving van Hoogezand, dus meer noordoost van Groningen zegmaar 
Een keer NGC wordt wat regelen, ik heb een dochtertje van anderhalf die nogal wat aandacht opeist. Vrije tijd heb ik wel, maar spendeer ik veelal aan het freaken met electronica dan wel fixes/repairs etc.
Ik zal binnenkort eens wat repairlogs posten als ik tijd heb.
Lorre waar zit jij ongeveer dan?

Een keer NGC wordt wat regelen, ik heb een dochtertje van anderhalf die nogal wat aandacht opeist. Vrije tijd heb ik wel, maar spendeer ik veelal aan het freaken met electronica dan wel fixes/repairs etc.
Ik zal binnenkort eens wat repairlogs posten als ik tijd heb.
Lorre waar zit jij ongeveer dan?

- sombetzki
- Active Level:
Hoogezand, das om de hoek voor mij 
Benieuwd naar je repairlogs. En altijd handig om iemand in de buurt te hebben mocht er een keer wat stuk gaan

Benieuwd naar je repairlogs. En altijd handig om iemand in de buurt te hebben mocht er een keer wat stuk gaan
Asure wrote:Ik zal binnenkort eens wat repairlogs posten als ik tijd heb.
Cool

En ik zoek uiteraard nog defecte pcb's voor parts of repair.
P.s. Heb momenteel nog een aardige backlog en kan nog geen reparaties voor anderen aannemen. (Wellicht in de toekomst.)
Ik ben vooral goed met niet-smd electronica.. Bijv. een Naomi of iets 'moderns' met veel smd ic's kan ik helemaal niks mee, heb ik geen apparatuur voor helaas.
P.s. Heb momenteel nog een aardige backlog en kan nog geen reparaties voor anderen aannemen. (Wellicht in de toekomst.)
studentzki wrote:Hoogezand, das om de hoek voor mij
Ik ben vooral goed met niet-smd electronica.. Bijv. een Naomi of iets 'moderns' met veel smd ic's kan ik helemaal niks mee, heb ik geen apparatuur voor helaas.

Asure wrote:En ik zoek uiteraard nog defecte pcb's voor parts of repair.
Dat herken ik wel. Ik repareer ook regelmatig PCB's (niet altijd met succes, meestal wel), en dat backlog ligt hier ook naast me