Isis Su 20 professionele video scaler

Bied hier alles aan en wat je zoekt voor arcade en consoles.
Post Reply
chrd
Active Level:
Active Level:

Isis Su 20 professionele video scaler

Post by chrd » Sun Apr 21, 2013 21:24

Professionele Vehda Isis Su 20 video scaler, ideaal om zowat elke analoge (videogame) bron in zeer hoge kwaliteit te upscalen voor een (moderne) high resolution display.

Dit zijn 'rebranded' DVDO Iscan VP 20 machines (een jaar of twee geleden waren er kortstondig een 100-tal examplaren, waarschijnlijk oude stock, nieuw verkrijgbaar op de Britse markt). De manual spreekt zelfs nog over de 'VP20' ;-)

Originele specificaties hier: http://www.dvdo.com/documents/DVDO/VP20 ... 062007.pdf). Origineel kosten deze DVDO's ongeveer 1600$, wat wel iets zegt over de apparatuur.

Retro-game specifieke upscaling abilities worden hier: http://retrogaming.hazard-city.de/ uitgebreid besproken.

Het is een bijzonder uitgebreide, zeer kwalitatieve scaler (van bv. het front in geborsteld aluminium tot de bijzonder uitgebreide instellingsmogelijkheden).

Komt met:

- originele afstandsbediening
- UK power supply (maar ik gooi er indien gewenst nog wel een passief verloopstukje bij, dit is 220v)
- hoge kwaliteits RGB scart to 6 pin (R-G-B-SYNC-Dual audio) kabel
- Female to female RGB scart tussenstuk (niet in de afbeeldingen).

Het geheel is in prima staat. Ik heb de originele doos nog staan dus daarin wordt deze ook verzonden.

Verzending van Belgie naar Nederland moet nog bevraagd worden maar zal waarschijnlijk ongeveer 20 euro bedragen.

Nu: de prijs - ik had er graag 120 euro (excl. verzending) voor gekregen. Ik denk dat dat een eerlijke prijs is maar sta open voor een bod.

Image
Image
Image
Image
chrd
Active Level:
Active Level:

Re: Isis Su 20 professionele video scaler

Post by chrd » Mon Apr 22, 2013 22:58

Ik sta open voor MVS ruilvoorstellen :mrgreen: !
Post Reply