Failmighty schaamteloos Hyperspin schijven aan het verkopen!

Alles wat niets heeft te maken met arcade en games.
Psykick
Active Level:
Active Level:

Failmighty schaamteloos Hyperspin schijven aan het verkopen!

Post by Psykick » Mon Apr 22, 2013 11:55

Hahaha! Check dit, wat een clown deze gast!

Hier al die tijd de moraalridder aan het uithangen en alles wat emulator was door het slijk halen om vervolgens het ergste te doen wat er op dat gebied bestaat!

Hele romsets schaamteloos TE KOOP aanbieden!

Als je het nou nog in een kast hebt verwerkt en als totaalpakket aanbiedt om je verkoop te boosten heb ik nog begrip, maar bij uitstek de grappenmaker die "Mame is voor homo's" als signature had al die tijd en volgens mij hele andere dingen deed met zijn Cave boarden i.p.v. gamen, op deze manier zichzelf probeert te verrijken bevestigd maar weer eens wat een enorme loser deze gast is!

Failmighty!

http://www.marktplaats.nl/a/verzamelen/ ... ousPage=lr
Cageman
Active Level:
Active Level:

Re: Failmighty schaamteloos Hyperspin schijven aan het verko

Post by Cageman » Mon Apr 22, 2013 12:03

Hij is wel slim genoeg om alleen Hyperspin te vermelden. Er staat in de advertentie niks over ROMs. Zijn screenshot bevat ook geen games.

Grote kans dat hier niks illegaals aan is. Feitelijk biedt hij een Hyperspin installatie op een HD aan.

Ben het er mee eens dat dit rare praktijken zijn. Heb het dan ook maar even aan MP gemeld via 'tip marktplaats'. :-)
Psykick
Active Level:
Active Level:

Post by Psykick » Mon Apr 22, 2013 12:07

Ja zo'n rat is het wel! Hele vage omschrijving, daarom laat hij mensen bellen om het via de telefoon door te geven!
stevuns
Active Level:
Active Level:

Post by stevuns » Mon Apr 22, 2013 12:25

Goed dat je dit meldt Psykick! Valt me wel tegen van die gast..ennuh gefeliciteerd nog trouwens! :)
DLX

Post by DLX » Mon Apr 22, 2013 12:26

Tja, ik heb weinig kaas gegeten van al license shit maar toch....

May I redistribute HyperSpin?

HyperSpin may not be re-distributed in part or in whole without the consent of the HyperSpin team. See the Terms of Service for more information.

Edit; en trouwens.... betalen voor een HyperSpin setup... hahaha sorry kon het niet laten...
Cageman
Active Level:
Active Level:

Post by Cageman » Mon Apr 22, 2013 12:30

Haha! Nog beter! Ook zonder ROMS mag dit dus niet :D
Da Dude
Active Level:
Active Level:

Post by Da Dude » Mon Apr 22, 2013 12:42

Nouja verkopen of niet. altijd elke mamevraag hier over bitchen, en nu zelf???
Dat vind ik het sneue er aan.

Dat iemand tijd stopt in een hyperspin setup en die als die goed is verkoopt. Ach als je er uren in heb zitten waarom niet.
Maar als orginele purist de bink uithangen, is dit echt sneu.
Psykick
Active Level:
Active Level:

Post by Psykick » Mon Apr 22, 2013 12:56

Da Dude wrote:Nouja verkopen of niet. altijd elke mamevraag hier over bitchen, en nu zelf???
Dat vind ik het sneue er aan.

Dat iemand tijd stopt in een hyperspin setup en die als die goed is verkoopt. Ach als je er uren in heb zitten waarom niet.
Maar als orginele purist de bink uithangen, is dit echt sneu.

Dat is ook het moraal van mijn verhaal! Kan je jezelf nog meer verlagen!

En ik ben het met je eens over als je tijd en moeite ergens in stopt je daar voor mag rekenen. Ik heb ook kasten verkocht met emulators en multi pcb's, want dat is feitelijk hetzlefde, dus laten we geen moraalridders zijn, maar dit kan echt niet.
DLX

Post by DLX » Mon Apr 22, 2013 14:30

Ik vind toch wel dat er een verschil is hoor Has, tussen een Cab + HyperSpin, of gewoon een gekloonde harde schijf + HyperSpin.

Daarnaast is waarschijnlijk die setup per ongeluk als torrent gedownload en ook andermans werk, of heeft ie die toevallig gekregen en gekloond.

Maar goed, wie de historie kent, beetje triest van onze M.
Da Dude
Active Level:
Active Level:

Post by Da Dude » Mon Apr 22, 2013 16:02

En ik ben het met je eens over als je tijd en moeite ergens in stopt je daar voor mag rekenen. Ik heb ook kasten verkocht met emulators en multi pcb's, want dat is feitelijk hetzlefde, dus laten we geen moraalridders zijn, maar dit kan echt niet.

Maar jij hebt ook nooit onkent dat je emu's prima vind. orgineel is beter, maar emu kan ook.
Als je maar gamed.....
beau
Active Level:
Active Level:

Post by beau » Mon Apr 22, 2013 17:47

"Mame is voor homo's" als signature
jaja zo zie je maar niks is zo veranderlijk als de mens :mrgreen:
:D
Ken
Active Level:
Active Level:

Post by Ken » Mon Apr 22, 2013 17:59

Was die quote niet van mij? Hahaha
Cageman
Active Level:
Active Level:

Post by Cageman » Mon Apr 22, 2013 19:12

yep. Die was van jou :)
Jinxz
Active Level:
Active Level:

Post by Jinxz » Mon Apr 22, 2013 23:32

Lol zelfs de hele opzet van de advertentie is een grote tegenspraak. Als je niet uitlegt wat je verkoopt ga je er vanuit dat de koper er verstand van heeft... En die personen weten dat je het gratis kan downloaden...
Kansloos op iedere manier.
rklok
Active Level:
Active Level:

Post by rklok » Tue Apr 23, 2013 00:06

Ik moet zeggen dat ik dit ook niet helemaal begrijp.. die bartop lijkt toch voor eigen gebruik gemaakt,dan waarom dan zo snel weer verkopen ? Vreemde actie, Ik zal het hem eens vragen.
Image
Cageman
Active Level:
Active Level:

Post by Cageman » Tue Apr 23, 2013 00:46

Ik denk dat ik de Mighty Cade ga kopen. 1500 euro, koopje.

http://link.marktplaats.nl/669595437

Haha. hahahaa.. Hahaaaaaaaa..

BWAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAAAAA

MOEHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!

IK KOM HIER NIET MEER BIJ!!! HAHAHAHAHAHAHA!!!!!

:mrgreen:

Ken
Active Level:
Active Level:

Post by Ken » Tue Apr 23, 2013 08:12

Dit is dus gewoon oplichting.
Psykick
Active Level:
Active Level:

Post by Psykick » Tue Apr 23, 2013 09:06

rklok wrote:Ik moet zeggen dat ik dit ook niet helemaal begrijp.. die bartop lijkt toch voor eigen gebruik gemaakt,dan waarom dan zo snel weer verkopen ? Vreemde actie, Ik zal het hem eens vragen.

Ik had je toch wel iets intilligenter ingeschat Ronnie! Wat valt hier nou niet aan te begrijpen? Alles wat deze jongen tot nu toe heeft gedaan is dingen verzamelen/bouwen/kopen/verkopen om er wijzer van te worden!

"Geen onzinbiedingen", "De kenner weet wat het kost", "Geen Nozomiprijzen" en de klassieker "Minty"

Ik zie nu ook dat hij die oplichter is die MALA templates verkoopt, die gewoon vrij te downloaden zijn. Hij heeft wellicht een lichte aanpassing gedaan of zo.

Hij verkoopt wel een Hyperspin schijf met alleen de data, maar op zijn eigen "Mightycade" (het moet echt niet gekker worden) draait MALA, omdat ie natuurlijk te dom is om Hyperspin aan de praat te krijgen.

Deze gast wordt steeds beter hahahaha! €1500,-!! In zijn geval had hij dat ding beter "The Precious" kunnen noemen!
rklok
Active Level:
Active Level:

Post by rklok » Tue Apr 23, 2013 10:37

Ik had jou ook wat intelligenter (nu juist gespeld) ingeschat..
Ik heb ook het idee dat Marc ("rat" genoemd door een moderator) veel gedaan heeft om er wijzer van te worden en dat ook gedeeld heeft met anderen

Ik zeg dan ook , dat ik niet helemaal begrijp dat hij dit laatste werk zo snel weer verkoop..
Ik vind het allemaal nogal zwaar klinken, je geeft zelf aan dat je ook kasten verkoopt met emu's en all-in one carts. Ieder bepaald zijn eigen grens..

Ik vind dat je , zeker als moderator, je toon wat zou moeten matigen, maar de meesten zullen het wel afdoen als "Hasan met zijn "harde" (inclusief smiley) commentaren.
Image
Psykick
Active Level:
Active Level:

Post by Psykick » Tue Apr 23, 2013 11:17

rklok wrote:Ik had jou ook wat intelligenter (nu juist gespeld) ingeschat..
Ik heb ook het idee dat Marc ("rat" genoemd door een moderator) veel gedaan heeft om er wijzer van te worden en dat ook gedeeld heeft met anderen

Ik zeg dan ook , dat ik niet helemaal begrijp dat hij dit laatste werk zo snel weer verkoop..
Ik vind het allemaal nogal zwaar klinken, je geeft zelf aan dat je ook kasten verkoopt met emu's en all-in one carts. Ieder bepaald zijn eigen grens..

Ik vind dat je , zeker als moderator, je toon wat zou moeten matigen, maar de meesten zullen het wel afdoen als "Hasan met zijn "harde" (inclusief smiley) commentaren.

Grappig dat je een spelfout op de vroege morgen onder de noemer intelligentie schaard, om vervolgens zelf "verkoop" te schrijven i.p.v. "verkoopt"
Typos en snelle schrijfstijl waar foutjes in zitten bepalen niet de intelligentie van een persoon, wederom had ik je wat intelligenter ingeschat.

Ik heb mezelf nooit als moderator gezien en heb daar ook nooit om gevraagd, ik was het ineens en ben zelfs ontheven uit die rol zover ik weet. Ik hou me niet bezig met dat soort dingen.

Ik geef mijn mening en wat jij omschrijft als "hard" noem ik "eerlijk en direkt" zonder schijnheiligheid en met een knipoog om aan te geven dat ik het op dat moment met een glimlach zeg. Dat is nou eenmaal de mentaliteit die we over het algemeen in het zuiden hebben.

Je weet zelf donders goed hoe de vork ik de steel zit, maar ik begrijp best de je het voor je vriendje wilt opnemen, omdat jullie natuurlijk vaker een front hebben gevormd en je je toch een beetje verantwoordelijk voor hem voelt. Begrijpelijk, zou ik mss ook doen.

Zoals we alle "ratten", "oplichters" en wat voor benamingen je ook voor wilt gebruiken op MP, hier melden of bespreken, is dit er ook weer eentje. Doe hem maar de groeten van mij en geef hem maar een dikke knuffel!
rklok
Active Level:
Active Level:

Post by rklok » Tue Apr 23, 2013 11:46

Nee hoor , marc kan best zijn eigen mannetje staan , daar heeft hij mij niet voor nodig.
Alleen wil hij dat hier niet meer, net zoals former members Goatboy en Jiggy die toch echt jouw commentaar zat waren en daarom opgezegd hebben.

Zelf kan ik veel hebben, ik heb in mijn "werk" in de arcadebusiness met redelijk veel rare gasten gedealed, mijn grens is wel als het op de persoon gespeeld wordt. Dat is een beetje de mentaliteit in het oosten.
Image
Psykick
Active Level:
Active Level:

Post by Psykick » Tue Apr 23, 2013 12:38

Ronnie, Ronnie, Ronnie, je moet wel je huiswerk doen als je met modder gaat gooien, anders gooi je mis. Jiggy is niet weggegaan, maar die heb ik eraf gedonderd toen ik nog moderator was. Ja, dat lees je goed, was. En sinds zonet dus niet meer, ik wist niet eens dat ik het nog was, zoals ik al zei ben ik niet met dat soort dingen bezig.

Jiggy, die de boel bedonderde en waar mensen nog steeds spullen van krijgen, verspreidde allerlei leugens, die de helft van dit forum kan beamen. Maar het zegt eigenlijk genoeg over jou dan als je dat soort lui in bescherming gaat nemen.

Goatboy kon ineens niet tegen kritiek, die hij wel herhaaldelijk op anderen uitte. Vind ik van de personen die je opnoemd nog best jammer dat hij niet meer actief is, maar dat was uiteindelijk zijn keuze. Dat hij op een forum niet tegen tegenspraak of kritiek kan zegt meer over hem dan over mij!

De "arcadebusiness" waar je herhaaldelijk mijn hulp nodig had en waar je door het Nozomiforum uiteindelijk je huidige business deels aan te danken hebt. Voordat je Nozomi kende had je niet eens een "Arcadebusiness", je moet de details er dan wel bij vermelden Ronnie.

Iedereen weet dat Marc hier ook al een zuiger was en dat hij natuurlijk de kritiek niet aan kon. Ik was alleen de enige die dan zijn mening niet onder stoelen of banken schoof. Helaas heb ik net zoals Melvin, Marc en Jiggy in alle gevallen gelijk, maar ga jij maar lekker dit soort jongens in bescherming nemen en laat mij maar "raar" en "hard" met een knipoog zijn!

Je bent trouwens Ne0 vergeten die ook door mijn toedoen het forum heeft verlaten, wat ben ik toch serial memberkiller!
rklok
Active Level:
Active Level:

Post by rklok » Tue Apr 23, 2013 13:43

Vreemd, Hasan . De verhalen klinken heel anders vanuit hun hoek. Ik neem helemaal niemand in bescherming, waarom zou ik dat doen ? Ik denk dat er hier wel 2 kanten aan de verhalen zitten. (Melvin ken ik niet btw)

De details van mijn arcadebusiness :

De eerste cabinets (New Astro Cities) zijn door mij in 2008 geimporteerd op aanvraag van Marc (Almighty).
Deze zending was financieel een fail, maar heeft wel een boost gegeven aan Nozomi.nl.
Voor die tijd was het eigenlijk onmogelijk of priceless een Candy te krijgen hier in Nederland.
Ik kan me inderdaad herinneren dat je destijds technisch wat bijgespongen bent samen met Pascal. Ik herinner mij ook dat dat ook wel gecompenseerd is destijds.

Al snel volgden er meerdere containers en de business breidde zich internationaal uit.
Alle kopers van kasten die ik buiten het Nozomi forum verkocht heb ik altijd doorverwezen naar Nozomi.nl en dit heeft ook de nodige leden opgebracht. (wat ik op dit moment nog steeds doe)
In 2009 hebben we met een aantal jongens (waaronder ook Marc) Shmups georganiseerd. Wederom financieel een fail, maar enorm veel lol gehad en ook veel belangstelling voor Nozomi.nl, zelfs door Gamekings.tv
We zijn al een tijd aan het brainen over een vervolg, maar het kost enorm veel tijd om dit op de rails te krijgen.

Tm heden is het inderdaad voorral internationaal wat ik doe en af en toe NL. Scandinavie is op dot moment erg in opmars en Ierland (geen idee waarom)
Zelf buiten Europa (Canada,Brazilie) gaan Candies naar toe.
Ik verdien er geld mee, zeker! maar vergis je niet, het is geen business waar je veel geld in verdient, er gaat veel tijd inzitten, naast mijn gezin en andere baan, maar ik vind het nog steeds echt leuk!

Ik bespeur alleen bij je nog steeds een beetje een negatieve houding towards Rklok. Waar komt dat vandaan ? Is het het feit dat ik geld verdien met jouw hobby, is het toch een beetje afgunst? (Ik kan me herinneren dat je een aantal jaren geleden ook containers wilde gaan importeren)
Tis geen moddergooien, maar ik begrijp het echt niet??
Image
ruderudie
Active Level:
Active Level:

Post by ruderudie » Tue Apr 23, 2013 14:28

Community = groep individuen die in dienst staan van de gemeenschap , waarin ieder individu een onmisbare taak heeft in het geheel. Zelf vind ik ook dat alleen de echt rotte appels eruit moeten om de groep zuiver te houden (oei dat klinkt als ene AH maar bedoel het niet zo), maar groepsleden onderling die weten wat ze aan elkaar hebben moeten niet op de persoon spelen. Anders blijft er niks over, zou echt zonde zijn!

En btw ik heb wel degelijk voor de Rklok-era een Candy uit Jp gehaald voor niet al te veel geld. Was wel een epische onderneming inderdaad.. Anyways, Marc is inderdaad een beetje een bijzonder personage, maar de rest van de bende: allemaal gouwe gooserts! En nu weer aan het werk en geen ruzie maken!
Psykick
Active Level:
Active Level:

Post by Psykick » Tue Apr 23, 2013 14:33

Ja Ronnie, het is afgunst, want zo ben ik nou eenmaal. Ik vind het echt jammer dat je er dat ook nog bovenop doet, maar dat is prima.

Heel mooi hoe je nu het uitlegt dat Rklok voor meer Nozomimembers heeft gezorgd, terwijl dit alleen maar is gedaan om je verkoop te boosten. Kasten "as-is" aan enthousiastelingen verkopen, zodat ze alle verdere technische vragen wel bij Nozomi kunnen neerleggen. Hetzelfde geldt voor het Shmups event, even zaaien om vervolgens te oogsten. Niets mis mee, zakekijk heel handig zelfs, maar dan daarna de community waar jezelf aan hebt meegeholpen op te bouwen, af te kraken en onnodig te bekritiseren kan in mijn ogen niet.

Net doen alsof je een kast voor een "schijtprijs" geeft, terwijl je hem al ruim een jaar aan de straatstenen niet kwijt kon. Maar ik begrijp het wel, net zoals de rest die is vertrokken heb je genoeg geleerd en opgebouwd, zodat je ons niet meer nodig hebt en kan je ineens interessant gaan doen. Maar deel uitmaken van een gemeenschap is dan niet nodig.

De enige reden dat er geen Shmups 2 komt is dat je je klanten vanuit Nederland toch al hebt. Zo moeilijk is het niet Ronnie!

Voor de duidelijkheid wil ik nog wel melden dat Nozomi niet van mij is en ik voor mezelf spreek en ik loop voor niemand weg.

Heel jammer Ronnie dat je een initiatief als het NGC niet support hebt gegeven, maar in tegendeel hebt bekritiseert. Dit viel mij heel zwaar van je tegen, terwijl ik je altijd heb gesteund zonder belang, maar het zij zo.
Post Reply