hoihoi
ik ben nu sinds een paar dagen bezig met de hyperspin software die ik overigens geweldig vind.
maar ik loop tegen een probleem aan een belangrijk probleem.
ik heb alle emus roms etc etc ook in hyperhq ingesteld,
maar ik krijg het niet voor mekaar om de meeste emus goed in te stellen.
zouden er mensen zijn op het forum die me kunnen helpen,dmv teamviewer of dat ik een keer langs kom met pc of die persoon naar mij.(eventueel in een overlegde vergoeding)
ik ben bang dat ik er echt niet meer uit kom en dan op ten duur heb van laat maar en dat zou ik zonde vinden.
hyperspin emulators instelingen
Re: hyperspin emulators instelingen
Je hebt die hele set toch gekocht van iemand?
Kan hij je daar niet bij helpen of heb je alleen alle data gekocht?
Psykick wrote:Je hebt die hele set toch gekocht van iemand?
Alleen de data gekocht. Vandaar.
Hypersplash doet moeilijk ben ik al achter gekomen.
Als een emulators de rom laad dan gee hypersplach een afbeelding dat hij aan het laden is terwijl sommige emus erachter draaien,dus met alt-tab haal ik dan de EMU naar voren en sommige werken dan goed.
Hypersplash sluit ik dan af met taakbeheer.
Dat is een van de problemen.
het word nu tijd dat ik ga slapen maar zit met een probleempje.
project64 krijg ik niet gesloten met esc nu heb ik de keys al proberen toe te wijzen dus eerst de esc weg gehaald bij volledig scherm en daarna wilde ik hem bij sluiten zetten maar dat doet hij niet dan zegt hij dat hij al gebruikt word terwijl dat niet zo is.
kent iemand het probleem heb al gekeken op youtube,google.
nu heb ik me daar aangemeld op een forum maar ik heb geen permission om een topic te starten dus dan de vraag hier maar.
weltrusten
grt
project64 krijg ik niet gesloten met esc nu heb ik de keys al proberen toe te wijzen dus eerst de esc weg gehaald bij volledig scherm en daarna wilde ik hem bij sluiten zetten maar dat doet hij niet dan zegt hij dat hij al gebruikt word terwijl dat niet zo is.
kent iemand het probleem heb al gekeken op youtube,google.
nu heb ik me daar aangemeld op een forum maar ik heb geen permission om een topic te starten dus dan de vraag hier maar.
weltrusten

grt