CaveUi en Mame setup

Discussies en FAQ's over arcade hardware en games.
MarioSanchez
Active Level:
Active Level:

Re: CaveUi en Mame setup

Post by MarioSanchez » Wed Mar 27, 2013 18:57

hahaha damn.... sorry hasan en arjan :-)
Oldschool
Active Level:
Active Level:

Post by Oldschool » Fri Apr 05, 2013 09:38

Hey guys, ik ben helemaal vers wat betreft mame op CRT (CRT-EMU)? Om maar bij het begin te beginnen als ik een mame pc wil bouwen: welke specs etc heb ik nodig om alles te draaien? Heb ik genoeg aan groovymame met crt-emu? alvast heel erg bedankt!
MarioSanchez
Active Level:
Active Level:

Post by MarioSanchez » Fri Apr 05, 2013 18:20

Hoi Oldskool, geeft iets meer info please. Wil je bv een CRT scherm in je custom cab? Daar zijn dit die crt emu drivers met name voor gemaakt, de naam zegt t al en om crt emu 6.5 of 9.3 drivers te draaien heb je sowieso een ati radeon kaartje nodig. Een voordeel is dat je geen speciaal arcadevga kaartje meer nodig hebt. Dit werkt uitstekend, sterker nog..., het werkt beter.

Kortom, kan je t allemaal wel uitleggen maar geef eerst jouw voorkeur cq wensen :D
Daar pas je mame vaak op aan en niet andersom. Het is tenslotte zoveel meer dan slechts een ordinaire emulator. Ik heb er iig in de loop van de jaren veel respect voor gekregen omdat ik weet waar ik het over heb.
Oldschool
Active Level:
Active Level:

Post by Oldschool » Sun Apr 07, 2013 20:09

hey MarioSanchez, bedankt voor je reactie! Ben weer een stukje wijzer, echter moet ik dit projectje helaas in de ijskast stoppen door persoonlijke omstandigheden... :(
MarioSanchez
Active Level:
Active Level:

Post by MarioSanchez » Sun Apr 07, 2013 22:18

Vervelend... Succes ermee!!!
Post Reply