Niet echt arcade gerelateerd maar toch: Ik zit al een tijdje te azen op een groter en beter scherm dan m'n huidige 24" 245B om vooral een hogere resolutie te krijgen (nu 1920x1200). De volgende stap is een scherm met een resolutie van 2560x1440. Zojuist zag ik op tweakers een HP 27" scherm met IPS paneel en de 1440p resolutie voor 270 euro
Bij kleine verschillen vinden wij het geen enkel probleem om een product alsnog uit te leveren met verlies, alleen in dit geval is het verschil te groot om te dragen. Ik wil u dan ook eerlijk doorgeven dat wij het product voor deze prijs niet kunnen uitleveren. Onze welgemeende excuses hiervoor.
Daar trappen we dus niet in. Prijsschommelingen van dergelijke grootte zijn niet ondenkbaar bij producten die dreigen EOL te gaan. Hij stond al niet meer op de HP site. Ik heb dus een email gestuurd ter uitlevering van het scherm.
Wow, dat zijn inderaad aardige schermpjes. Het HP scherm heb ik al betaald dus ik los het eerst ff op met hun. Het wettelijke argument dat een winkelier niet hoeft uit te leveren in het geval van een foute prijs op hun site is dat de prijs 'niet aannemelijk was'. Die Koreaanse schermen zetten mijn argument dat het 'wel degelijk te verwachten is' kracht bij