Anunaki's arcade trip in Duitsland
Anunaki's arcade trip in Duitsland
Ik heb afgelopen weekend een trip gemaakt naar een drietal arcades in Duitsland, 2 verenigingen en een prive collectie.
Hiervan maak ik een verslag op mijn blog www.anucade.com
deel 1 staat nu online
Hiervan maak ik een verslag op mijn blog www.anucade.com
deel 1 staat nu online
Re: Anunaki's arcade trip in Duitsland
Leuk man!
Ik kan me nog herinneren dat we 25 jaar geleden eens naar Londen gingen en daar een geweldige arcade tegen kwamen met daarin dezelfde virtual reality machine. 't stomme was dat ik de machine eerst niet zag maar toen ik probeerde 10 pond te wisselen in de machine die ernaast stond en vervolgens maar 4 pond terug kreeg met een ticket voor de machine moest ik wel
Leuke ervaring!
Ik kan me nog herinneren dat we 25 jaar geleden eens naar Londen gingen en daar een geweldige arcade tegen kwamen met daarin dezelfde virtual reality machine. 't stomme was dat ik de machine eerst niet zag maar toen ik probeerde 10 pond te wisselen in de machine die ernaast stond en vervolgens maar 4 pond terug kreeg met een ticket voor de machine moest ik wel

Leuke ervaring!
Kijk 'm shinen in z'n forumlid trui 

Herinner me die VR machines ook nog van de megafestatie in Utrecht, geloof dat ze toen iets van 7.50 vroegen voor 5 min...
Wat een geweldige arcade in Rodenbach, veel import titels zo te zien en die Tapper zou ik ooit ook nog wel eens willen hebben...
Wat een geweldige arcade in Rodenbach, veel import titels zo te zien en die Tapper zou ik ooit ook nog wel eens willen hebben...
was tof ja, maar toch wel veel dat het niet deed helaas
de volgende locaties die in deel 2 en 3 aan bod komen waren toffer, maar zeker als je van flipperkasten houdt weet je echt niet wat je ziet daar.
de volgende locaties die in deel 2 en 3 aan bod komen waren toffer, maar zeker als je van flipperkasten houdt weet je echt niet wat je ziet daar.
Dat is inderdaad jammer, maar toch zou ik er wel eens een kijkje willen nemen..
Heb 2 keer het genoegen gehad om je laatste locatie te bezoeken, super aardige gasten en echt een ongelooflijke collectie classics!!!

Heb 2 keer het genoegen gehad om je laatste locatie te bezoeken, super aardige gasten en echt een ongelooflijke collectie classics!!!

- Dr Doggystyle
- Active Level:
leuk verslag
en gaaf dat je een MK2 kast hebt
ik heb een MK1 kast
en gaaf dat je een MK2 kast hebt
ik heb een MK1 kast
Ik heb de foto's gezien van de 2011 party, super aardige gasten idd. En een fantastische arcade
Ik ga zeker naar de 2013 party
Tx doggystyle
Ik heb wel een MK1 board, maar geen kast. Zou ik er wel bij willen net als UMK3 en KI
Ik heb wel een MK1 board, maar geen kast. Zou ik er wel bij willen net als UMK3 en KI
Anunaki wrote:Ik heb de foto's gezien van de 2011 party, super aardige gasten idd. En een fantastische arcade
Cool, die party's zijn legendarisch, vorig jaar waren Belike en zijn vriendin zelfs helemaal uit Hongarije gekomen.
Dat pand is ook super voor een party, ze hadden zondag de hele tijd 80s muziek opstaan
- Dr Doggystyle
- Active Level:
cool
ik heb een naast de MK1 bord ook een MK2 challenger edition bord en UMK3 en MK4
heb alleen helaas geen ruimte voor nog meer MK kasten.
zijn echt groot.
ik heb een naast de MK1 bord ook een MK2 challenger edition bord en UMK3 en MK4
heb alleen helaas geen ruimte voor nog meer MK kasten.
zijn echt groot.
die challenger is vet, ik heb al die revision roms ook maar op dit moment zit gewoon 3.2 erin
- Dr Doggystyle
- Active Level:
die challenger is soms wel heel moeilijk en ze zijn echt veels te snel 
maar idd wel heel vet

maar idd wel heel vet
Zie ik daar nou een fix it felix jr.?
Wel een een leuke spot hoor, lijkt me idd een gezellige plek!
Wel een een leuke spot hoor, lijkt me idd een gezellige plek!
Coole trip effe gespiekt
Nieuwe arcade site in aantocht beter
Nieuwe arcade site in aantocht beter

Anunaki wrote:Ja er stond een speelbare fix-it felix cab
Gezien het design lijkt het een DIY project of vermoed je anders?
Ik weet het niet, heb er ook niet op gespeeld. Meer op Tapper en Arkanoid
Wow! Wat een vette locatie man, echt te gek. Zoiets moet het NGC ook eigenlijk worden.
Wahaha, ik ben niet snel geneigd te zetten dat ik ff 5 uur rij voor iets maar die retrogames lijkt wel de moeite waard zeg. Erg vet!
We zijn naar 3 plaatsen geweest. Eigenlijk zou ik een cab ophalen, maar dat ging niet door. Zijn we toch gewoon gegaan.
Het laatste deel staat nu ook online met foto's van de prive verzameling die ik heb bezocht
www.anucade.com
www.anucade.com
been there, seen it, experienced it.
De mooiste privé Arcade die ik ooit heb bezocht. Top dat jij er ook van hebt kunnen genieten.
De mooiste privé Arcade die ik ooit heb bezocht. Top dat jij er ook van hebt kunnen genieten.