Ik verkoop 1 van mijn beide Naomi's.
Gechopt en wel, werkt prima.

ff korte samenvatting;
- standup Sega Naomi cabinet ge-chopt tot een Japans sitdown model. Alle bedrading is origineel en werkt goed. Inclusief versterker, voeding, coin mech op € 0,50 etc.
- 29" Sanwa 29E31S CRT scherm . (heeft hele lichte burn, maar hier is tijdens het gamen niets van te zien)
- komt met 2 player 3 button per player paneel (op de foto's staat nog een repro 1player paneel)
- compleet met JVS-pac en PC zodat je hem direct voor Mame zou kunnen gebruiken.
- inclusief 2 dreamcast padhacks bij zodat je er zo een dreamcast met vga box op kan aansluiten. In combinatie met een dreamcast light gun heb je een perfect House of the Dead cab bijvoorbeeld!
- vorige eigenaar heeft al het metaal zwart gespoten, maar wel op een nette manier
- plastic deel boven het controle paneel heeft brandplekken van sigaretten. Kan door een handige harrie wel weggewerkt worden lijkt mij

- handleidingen vd monitor en kast erbij.
- er zit geen Naomi moederbord bij! Is wel plug en play uiteraard met een Naomi moederbord of iets anders JVS
- voorste deurtje mist het slotje, maar deze kan zo vervangen worden. Niks bijzonders.
Prijs: € 300,-
Voordat iedereen zegt dat hij te duur is, ik heb er aardig wat opknap werk aangehad en doe er ook een JVS-PAC en pc bij. Daarbij ook nog 2 Dreamcast padhacks, dus volgens mij is mijn prijs wel aardig

Kan bezorgd worden. Kan ook in actie gezien worden bij mij thuis, maar hij staat op de 1e verdieping, dus als je hem mee wilt moeten we hem wel ff uit elkaar halen. Ik help uiteraard.