GEZOCHT: Hantarex CRT heb er een paar honderd eu voor over
GEZOCHT: Hantarex CRT heb er een paar honderd eu voor over
Ben al een tijdje op zoek naar een Hantarex MGG of EQ vanaf 14". ik ben er van bewust dat ze schaars daarom ben ik bereid er aardig wat voor neer te tellen.
gr,
Ruud
gr,
Ruud
Re: GEZOCHT: Hantarex CRT heb er een paar honderd eu voor ov
Hi Ruud, wie ben je, wat doe je, hoe sta jij in deze hobby?
viewtopic.php?f=5&t=50
By the way, ik heb wellicht zo'n Hantarex, een 28"of 29". Mag weg van mij.
viewtopic.php?f=5&t=50
By the way, ik heb wellicht zo'n Hantarex, een 28"of 29". Mag weg van mij.
Heb er eentje (14") nieuw in de doos
Is een polo geloof ik, heb er eentje in mijn bartop arcade zitten, mooiste beeld wat je ooit hebt gezien hehe
Ik doe hem iig niet weg, succes!

Is een polo geloof ik, heb er eentje in mijn bartop arcade zitten, mooiste beeld wat je ooit hebt gezien hehe
Idd hehe leuk als je je even voorstelt 

Ik ben 28 en ik kom uit Arnhem. Ik ben groot liefhebber van alles wat met manga te maken heeft. Ik ben begonnen met artwork op jonge leeftijd en ben intussen meer de kunstrichting op gegaan. Ik wil nu een project doen wat mijn passie voor manga combineert met mijn kunst en ik ben van plan een arcade kast te bouwen en een soort van animatie film in te tonen. Daar ben ik nu al een jaar mee bezig en ik wil dat het er geweldig uit ziet, daarom ben ik op zoek naar een hantarex:)
Welkom Ruud, voorstelronde had in het daarvoor bestemde topic gemoeten, maar ja zo kan het ook 
Anyway ben je specifiiek op zoek naar een 15kHz plaatje of mag dat ook 31kHz zijn, zolang het maar CRT is?
Als je net zo goed voor 31kHz kan gaan heb ik wel een enorm strakke Pentranic splinternieuw in de doos met een plaatje wat echt het mooiste is wat je ooit op een curved 19 inch scherm hebt gezien.
Ik neem aan dat je hetgeen je gemaakt hebt gewoon via VGA op 640 x 480 wilt laten draaien? Of wil je er echt specifiek scnalines op hebben, zo ja kan je nauurlijk ook een scnanline generator ertussen zetten en heb je denk ik het mooiste beeld wat er is. Een 640 x 480 VGA signaal op een 19 inch CRT met een hele fijne dot pitch en een scanline generator, perfect marriage hehe
Mag trouwens weg voor de prijs die ik er ook voor heb betaald €75,-
Als je trouwens een groter beeld wilt hebben zou ik cker voor één van de schermen van Ckong gaan!

Anyway ben je specifiiek op zoek naar een 15kHz plaatje of mag dat ook 31kHz zijn, zolang het maar CRT is?
Als je net zo goed voor 31kHz kan gaan heb ik wel een enorm strakke Pentranic splinternieuw in de doos met een plaatje wat echt het mooiste is wat je ooit op een curved 19 inch scherm hebt gezien.
Ik neem aan dat je hetgeen je gemaakt hebt gewoon via VGA op 640 x 480 wilt laten draaien? Of wil je er echt specifiek scnalines op hebben, zo ja kan je nauurlijk ook een scnanline generator ertussen zetten en heb je denk ik het mooiste beeld wat er is. Een 640 x 480 VGA signaal op een 19 inch CRT met een hele fijne dot pitch en een scanline generator, perfect marriage hehe
Mag trouwens weg voor de prijs die ik er ook voor heb betaald €75,-
Als je trouwens een groter beeld wilt hebben zou ik cker voor één van de schermen van Ckong gaan!
Bedankt voor de reactie Psykick en Ckong. Ik ben idd nieuw met dit soort dingen
Maar iig.. Kan ik een fotootje zien van je hantarex Ckong?

Psykick wrote:Heb er eentje (14") nieuw in de doos![]()
![]()
Psykick, zou het kunnen zijn dat je een sadistisch kantje hebt???

We were the first gamers !
Haha, een beetje wel ja, maar wel met een glimlach