Welke game(s) ben je nu aan het spelen?

Discussies over huidige generatie en old school videogames.
addict
Active Level:
Active Level:

Post by addict » Tue Mar 14, 2006 11:43

Ik heb pas de eerste 3 stages gespeeld, maar vind het wel een coole game. Ik heb het systeem nog niet helemaal onder de knie. Maar ik snap de bedoeling. De graphics doen me denken aan Jet Set Radio :)
Gameholic

Post by Gameholic » Tue Mar 14, 2006 15:40

Ja ik heb gehoord dat de graphics echt crispy zijn... ZEKER met VGA box
Mildoe
Active Level:
Active Level:

Post by Mildoe » Wed Mar 15, 2006 18:30

Armored Core: Formula Front - Extreme Battle (PSP)
Sai (Devil Dice voor de westerlingen) PSP
Verder een beetje arcaden hier...
Outrun SP2
Ghost Squad
Mario Kart GP
Wartan Troopers
Lethal Enforcers 3
een zooi shumps waar ik de namen niet van kan lezen :P
en de 2d fighters of course :)
Last edited by Mildoe on Thu Mar 16, 2006 18:02, edited 1 time in total.
"Denk jij eerst of doe jij eerst?"
Gameholic

Post by Gameholic » Thu Mar 16, 2006 08:12

Klinkt goed Mildoe ;)

Hier hebben ze een grote arcadehal met alle Sega toppers eigenlijk van de afgelopen 8 jaar ofzo. Outrun 2 speelt gewoon lekker weg, dus daar ben ik meestal te vinden. Maar daarnaast is Scudracer natuurlijk tof en Sega Rally :)

Verder ben ik gisteren begonnen met Black. Prima shooter. Na drie levels spelen is het wel meer van hetzelfde, maar het speelt gewoon lekker weg. Ziet er tevens ook goed uit op die oude PS2

Tevens heb ik Shadow of the Colossos afgelopen zaterdagavond uitgespeeld. Heel tof einde! Uiteindelijk is het toch een vermakelijke game geweest, maar als je erdoorheen prikt is het toch simpel qua opzet. Desalniettemin een toppertje voor in de PS2 collectie.
R-Type

Post by R-Type » Thu Mar 23, 2006 20:42

Subsistence. Meer lotgenoten die deze game spelen? Ik vind hem echt goed. Graphics zijn voor Ps2 begrippen echt aso, komt er nu uit door de free camera. Ik denk dat de graphics beter zijn dan die van RE4.
Gameholic

Post by Gameholic » Thu Mar 23, 2006 21:25

Jij speelt nu de Amerikaanse versie neem ik aan?

Ik denk eraan om deze gewoon als Amerikaanse import te halen want heb nog niks concreets kunnen achterhalen wanneer deze game in Europa uitkomt.

Ik kijk erg uit naar MGS3 Subsistence aangezien ik halverwege het origineel gestopt met vanwege de verouderde k*t camera. En natuurlijkde twee MSX ports als add-on
R-Type

Post by R-Type » Fri Mar 24, 2006 21:52

Yep, de import.

Pin me er niet op vast maar ik heb voor Europa van september 2006 gehoord, da's wel erg lang wachten niet?
Gameholic

Post by Gameholic » Fri Mar 24, 2006 22:14

Inderdaad! Ik ga een deze weken mijn PS2 toch laten ombouwen, dus maar even op zoek gaan naar de NTSC US versie. Heb jij de LE editie? Of gewoon de normale? De normale is pretty cheap bij Playasia maar ik wil stiekem toch de LE hebben...
R-Type

Post by R-Type » Sun Mar 26, 2006 11:32

Ik heb de normale versie.

Anyway, het is ook de laatste game die ik gespeeld heb.. en het einde gehaald!

Uiteindelijk helaas nog 80 kills, allemaal dankzij dat laatste hectische stuk vol actie. Daarvoor had ik bijna niemand gekilled. Was wel wat uit vorm, had helemaal geen ammo meer voor de laatste baas en ik wist dat het vergeten van de thermal goggles me nog wel duur zou komen te staan. Maar op deze manier toch mooi een stamina kill gemaakt op d'r :D

Een tip trouwens, kies ""I like MGS3" bij het begin en je hebt meteen alle extra's als duel mode enzo unlocked.
R-Type

Post by R-Type » Tue Mar 28, 2006 19:59

Ik speel nu Onimusha 1.

Ik heb nooit de moeite gedaan voor 1 en 2 aangezien deel 3 mijn eerste was, maar toen ik de eerste 2 Onimusha's van de winter erg goedkoop zag heb ik ze aangeschaft. Nu dus begonnen met deel 1 en ik moet zeggen; hij is erg vet. In het begin vond ik de besturing erg crap (Vergeleken met Oni 3) maar het is nu 2nd nature voor me. Ben nu in The Keep, met allemaal van die levers die je moet overhalen samen met die chick. Ik wil deel 1 uitspelen en dan met deel 2 beginnen.
Baki
Active Level:
Active Level:

Post by Baki » Tue Mar 28, 2006 21:56

Op dit moment speel ik The Elder Scroll 4: Oblivion voor de 360. Tot nu toe een erg vermakelijke game. Je hebt veel vrijheid, letterlijk, maar ook in je quests. Je kan de main quest op een zijspoor gooien en bv druk aan de slag gaan met de guild quests. Ik zit op dit moment in de Guild van The Dark Brotherhood. Dat zijn dus gewoon huurmoordenaars en die missies zijn erg vet.
Post Reply