Wat is je nieuwste aanwinst? Maar niet zomaar aanwinst....!
Mijn laatste aanwinst(en) heb ik van Ken overgenomen en dat zijn een aantal AES games in supernette staat.
Last Resort
KoF 95
KoF 98
KoF 99
AoF
Heb ze gisteren meteen met wat vrienden zitten spelen en het ging er weer fanatiek aan toe. Toen ik de bgm van KoF 98 weer hoorde wist ik weer meteen waarom het oude SNK king is voor mij
Last Resort
KoF 95
KoF 98
KoF 99
AoF
Heb ze gisteren meteen met wat vrienden zitten spelen en het ging er weer fanatiek aan toe. Toen ik de bgm van KoF 98 weer hoorde wist ik weer meteen waarom het oude SNK king is voor mij

Baki wrote:Mijn laatste aanwinst(en) heb ik van Ken overgenomen en dat zijn een aantal AES games in supernette staat.
Last Resort
KoF 95
KoF 98
KoF 99
AoF
Oude SNK titels > nieuwe.
Jammer van Ibara.. ik had het even in de gaten gehouden en die prijs ging wel sterk omhoog. En dan helemaal irritant dat het 5 pond betreft
Ja een zeer coole controller idd. Toch wel de mooiste van de Club Nintendo controllers. Ik vind jouw Japanse oranje Cube ook nog steeds erg vetjes. Die ga ik nog steeds eentje halen puur voor de heb.

Ja een zeer coole controller idd. Toch wel de mooiste van de Club Nintendo controllers. Ik vind jouw Japanse oranje Cube ook nog steeds erg vetjes. Die ga ik nog steeds eentje halen puur voor de heb.
Yeah, me was happy heheh.
Dit kwam vandaag binnen: MVS 4 slot, moet nog een HOOP AAN GEBEUREN. Schoonmaken, zwart spuiten, nieuwe voetjes eronder etc.
Trouwens, waarvoor zijn die 2 slots aan de voorkant? Met die klepjes die je uit kunt steken?
Dit kwam vandaag binnen: MVS 4 slot, moet nog een HOOP AAN GEBEUREN. Schoonmaken, zwart spuiten, nieuwe voetjes eronder etc.

Trouwens, waarvoor zijn die 2 slots aan de voorkant? Met die klepjes die je uit kunt steken?

" I don't die not to live. I don't yield if my wish is not fulfilled. I never die with regrets. "
Mildoe wrote:Vandaag NDS Lite Enemel Navy gekocht (donkerblauw)
Mario KArt DS
Metroid Prime Hunters
voor een luttel bedrag van 220 euro
Daarnaast vandaag voor Ken Ibara gehaald voor de PS2
Gefeliciteerd met je Lite man!! Mooie prijs.
Zeg, wat kost Ibara daar? Die moet ik nl ook nog hebben

Weer nieuwe stuff van Yahoo Japan.. Helemaal niet rare in Japan maar hier wel;
* Internet Starter Kit; bestaat uit een transparant DC toetsenbordje, muis en bijpassende muismat. Deze moest ik hebben puur voor de collectie en past ook nog eens erg goed bij mijn transparante DC

* Transparant toetsenbord solo -> hier had ik al op geboden voordat ik het Internet Starter Kit zag helaas. Deze gaat dus de verkoop in

* En de game Yukawa Moto Senmu no Okatara Ikushi; hier speel je de toenmalige president van Sega. Dit is ook puur voor de collectie. Sealed en ook dead cheap .. 500 yen

Zie Limited Edition DCs topic voor Hello Kity pics
DreamerNL wrote:Dit kwam vandaag binnen: MVS 4 slot, moet nog een HOOP AAN GEBEUREN. Schoonmaken, zwart spuiten, nieuwe voetjes eronder etc.
Die zijn voor de memory card slots... check de handleiding:

http://hardmvs.com/manuals/MV2F-MV4FServiceManual.pdf
Cool dat je er zo veel aan gaat doen. Ik was ook van plan mijn 6 slot bord helemaal schoon te poetsen, maar toen ik een dol schroefje tegenkwam werd 't plan vergooid.

Ach, 't bord werkt toch goed, dus win ik er niet veel mee als ik 't schoonmaak
BTW: ik heb 't nu over m'n arcade waar ik sinds een maandje of 2 de trotse eigenaar van ben:
http://www.arathorn.dds.nl/cab/
Ja ik had het al gezien hahah. Wel een vette kast hoor, die ziet er goed uit!
Ik heb inmiddels alle stickers al van de 4 slot gehaald met de befaamde stickerpoets. Nu nog schoonmaken en dan komt het spuiten.
Ik heb inmiddels alle stickers al van de 4 slot gehaald met de befaamde stickerpoets. Nu nog schoonmaken en dan komt het spuiten.

" I don't die not to live. I don't yield if my wish is not fulfilled. I never die with regrets. "