stevuns wrote:Te gek Zemmink! Moet ik ook hebben. Is dat de 120 in 1?
ja bij excellent.com ik dacht 66dollar...
Lees even het volgende (van neogeo.com). zodat je daar bewust van bent voordat je het koopt:
I've got the Super N in 1 (120in1) transulant green cart, and I'm happy with my cart even if I have some bugs with it. On mine, I deplore the fact that all the game are set on level8, and if go change in the menu it don't keep my changes. I think the only way I would be able to change difficulty on it, would be to put the switch at on for dip4-5, but on my CMVS I can't acces them. To overcome this problem, with my Unibios, I put my mvs in AES mode, so now when I start a game, I can choose my difficulty. Other than that, I have some light graphical trouble in some games, like when there's some explosion in Blazing Star after beating a boss for exemple, I have some glitchs on them but nothing major.
en
My only complaint with the cart is that it resets the system every time you change games. I also wish you could pick a default game to load to and not have to pick a game every time you turn the system on (which then reboots the system after you pick the game).
De family PC´s (cheap Chinese quality) en andere ´kant en klare multi platform systemen´ of ´multi platform cartridges/boards´ zou ik links laten liggen.
Gelukkig heb de knop van de setup aan de buitenkant zitten....effe moeilijkheidsgraad goed zetten en gaan. De orginele Twinkle Sprites is niet te vinden en onbetaalbaar, anders had ik de orginele zeker genomen. Zal hem in Januari wel effe meenemen..(niet 4 jan want dan ben ik een week aan het borderlanden ..)
Ja ik ga ook maar eens een keertje meedoen. Vandaag kreeg ik een doos binnen met 2 arcade sticks van Wico met draden en al, 8 blauwe button, een toetsenboard en deze Fanatec Profi Game Board:
Is het wat of gaat hier om lekker cheapass plastic meuk?
..... een prachtig boek over de geschiedenis van Atari, het bedrijf dat het arcade gamen eigenlijk heeft uitgevonden. Dit boek is net uit en er wordt lovend over gesproken. Het is het eerste boek over Atari waarbij voormalige werknemers ook daadwerkelijk bij betrokken zijn. En het is via een kickstarter project ontstaan, dus eigenlijk een community effort. Engelstalig, 800 pagina´s en honderden (zwart wit) foto´s.
Dat wordt smullen. En het mooiste is nog dat dit pas deel 1 is (beschrijft de geschiedenis tot de zomer van 1984), later dit jaar komen er nog twee delen.
@da dude, serieus ik had geen idee maar voor 10 euro voor de hele set heb ik daar ook niet moeilijk over gedaan . Mijn versie mist dan ook de stick.
Ik kon er alleen niets van terug vinden anders dan de ebay veiling foto's. Fanatec schijnt nog wel te bestaan maar ze maken tegenwoordig alleen nog maar stuurtjes voor systemen volgens mij. Ik weet niet hoe de standaard arcade stick wordt bevestigd maar in de bevestiging in de basis van de stick zit een schroefdraard van wat zal het zijn 6 mm doorsnede denk ik. Misschien past de standaard er wel op.