Onzettend gave collectie.
Brengt me helemaal naar vroeger.
Ik zie een aantal dozen uit je collectie en krijg weer helemaal het sinterklaas gevoel van toen

Marcooled_79 wrote:Mijn andere geldverslinders zijn auto's (specifiek luchtgekoelde volkswagens) en muziek (ik koop nog veel i.p.v. downloadenzowel vinyl als cd's, en ik speel een beetje gitaar). Daarnaast was mn tripje naar Japan ook een geldverslindende exercitie
![]()
Mijn vorige auto (een Volkswagen Kever uit '68) helaas moeten verkopen, dat ding roeste weg waar ik bij stond en zou zo'n 5K kosten om hem de APK door te krijgen. Rijd nu Nissan Tupperware - maar er komt zeker nog een Kever in de toekomst!
@Ken: die transformer collectie is errug indrukwekkend - nice!
Cageman wrote:Tot een jaar of 2 geleden heb ik een aardige berg geld gestoken in een Porsche 911 Carrera 4 (model 964). Mee gereden op de Nordschleife (ja, dat ben ik achter het stuur):
..
Wat een heerlijke auto was dat. Ook aardig wat aan gesleuteld (voor zover dat gaat met zo'n wagen, dus vooral kleine dingetjes, check de witte richtingaanwijzers op de bovenste foto). Altijd laten onderhouden door de Porsche dealer. Met toch wel wat pijn in mijn hart weggedaan. Dit is altijd mijn droomauto geweest, en hij heeft me in de 5 jaar dat ik hem heb gehad niet teleurgesteld
)
Psykick wrote:Leuke collecties allemaal jongens en dame! Blijft altijd leuk om allerlei verzamelingen te zien, maakt niet eens uit wat het is, dedication is dan wat telt!
vwbabe84 wrote:Heb zelf nog geen oldtimer gehad maar komt nog wel in de toekomst. Heb veel mooie kevers gezien op meetings maar ben toch iets meer van de busjes alleen zo jammer dat ze zo duur zijn geworden. Ik had 10 jaar geleden een t1 moeten kopen die zijn aardig in waarde gestegen. Rij nu in een seat arosa maar die heb ik geerfd van opa en is een goede auto dus deze lekker oprijden en dan weer een vw.