Wreck it Ralph Nozomi invasie! Save the Date!!
Nou jongens na het grote succes van het afgelopen event leek het ons wel leuk om nog even na te minglen onder het genot van een bezoek aan de lang verwachte (nerdalert) kaskraker "Wreck it Ralph"
Het is gewoon het leukst als we dit gaan bekijken met zoveel mogelijk Nozomimembers as possible.
Volgende week ergens leek ons een prima optie, zo voor de kerst nog of mss wel dit weekend. Voor mij persoonlijk maakt het niet echt uit welke dag het is, doordeweeks is over het algemeen wel rustiger. Nu lijkt het mij het beste als we hem gaan kijken in Pathe de Kuip, omdat dit volgens mij het meest Centraal ligt voor het overgrote deel van de members. We kunnen ook Utrecht of zo kiezen, als dat voor de grootste opkomst zorgt. Denk eens even mee zou ik zeggen en plaats alvast even welke dag je het beste schikt en de dichtsbijzijnde locatie, kunnen we een beetje gaan puzzelen en uiteindelijk voor de best mogelijke dag en locatie gaan! Cheers!!
Het is gewoon het leukst als we dit gaan bekijken met zoveel mogelijk Nozomimembers as possible.
Volgende week ergens leek ons een prima optie, zo voor de kerst nog of mss wel dit weekend. Voor mij persoonlijk maakt het niet echt uit welke dag het is, doordeweeks is over het algemeen wel rustiger. Nu lijkt het mij het beste als we hem gaan kijken in Pathe de Kuip, omdat dit volgens mij het meest Centraal ligt voor het overgrote deel van de members. We kunnen ook Utrecht of zo kiezen, als dat voor de grootste opkomst zorgt. Denk eens even mee zou ik zeggen en plaats alvast even welke dag je het beste schikt en de dichtsbijzijnde locatie, kunnen we een beetje gaan puzzelen en uiteindelijk voor de best mogelijke dag en locatie gaan! Cheers!!
Re: Wreck it Ralph Nozomi invasie! Save the Date!!
Psykick indeed, ik liep met hetzelfde idee rond...... count me in !!!
Team 15 kHz
Vóór de kerst wordt denk ik lastig. Of het moet inderdaad in dit weekend.
za. 22-12
zo. 23-12
Maandag is het kerstavond. En dinsdag en woensdag uiteraard 1ste en 2de kerstdag.
Het lijkt me dat de meeste mensen dan bezet zijn.
De dagen tussen kerst en oud en nieuw lijken mij ook goede opties.
do. 27-12
vrij. 28-12
za. 29-12
zo. 30-12
za. 22-12
zo. 23-12
Maandag is het kerstavond. En dinsdag en woensdag uiteraard 1ste en 2de kerstdag.
Het lijkt me dat de meeste mensen dan bezet zijn.
De dagen tussen kerst en oud en nieuw lijken mij ook goede opties.
do. 27-12
vrij. 28-12
za. 29-12
zo. 30-12
Doordeweeks geen probleem 28 en 29 kan ik helaas niet.
Team 15 kHz
Za. 22 en Zo. 23 ook geen probleem.
Na de kerst is behalve de 28e alles mogelijk!
Na de kerst is behalve de 28e alles mogelijk!
okay de 28ste valt duidelijk af.
Mijn voorkeur gaat dan uit naar:
za. 22-12 of
do. 27-12.
Mijn voorkeur gaat dan uit naar:
za. 22-12 of
do. 27-12.
Ik ga met me 2 zoons naar de NL versie.
Zal daar niet bij zijn.
Maar als de cab in het NGC staat kom ik wel testen op Jinx zijn project.
Zal daar niet bij zijn.
Maar als de cab in het NGC staat kom ik wel testen op Jinx zijn project.
Ik weiger om met de meiden naar de NL versie te gaan, dan gaan ze maar met hun moeder haha
Veel succes Robin, ik voel met je mee!
Veel succes Robin, ik voel met je mee!
Psykick wrote:..., dan gaan ze maar met hun moeder...
Hahahahaha !!!

Top idee. Ik ging er al van uit dat ik in mijn uppie zou moeten gaan, maar met een groep kinderen is natuurlijk leuker. LOL
Ik kan nu nog niet zeggen wanneer het mij het beste uitkomt, dus ik volg de uitkomst hier en dan besluit ik of ik meega. Of kan er ook een alternatief programma voor de dames geregeld worden, dat maakt het voor mij makkelijker om na afgelopen zaterdag weer een dag te ontsnappen aan de dagelijkse beslommeringen.
Overigens is Utrecht voor mij beter (ha, ik weet het, vette minderheid).

Ik kan nu nog niet zeggen wanneer het mij het beste uitkomt, dus ik volg de uitkomst hier en dan besluit ik of ik meega. Of kan er ook een alternatief programma voor de dames geregeld worden, dat maakt het voor mij makkelijker om na afgelopen zaterdag weer een dag te ontsnappen aan de dagelijkse beslommeringen.
Overigens is Utrecht voor mij beter (ha, ik weet het, vette minderheid).

ik heb hem al gezien, jammer dat ik dit niet eerder wist
leuk idee
leuk idee
Cool idee, zat er ook al aan te denken! Kuip is een prima bios, maar zondag speelt Feyenoord en dan is het echt kneiterdruk op de weg en ook op de parkings. Zeker rekening houden met dikke files.
Zaterdag as is als ik voor mezelf spreek de meest ideale dag. Er zit trouwens een Maleisisch restaurant met buffet daar (Kampong Kita) dat echt goed en niet duur is, mocht voedsel ook nog in de planning zitten.
Zaterdag as is als ik voor mezelf spreek de meest ideale dag. Er zit trouwens een Maleisisch restaurant met buffet daar (Kampong Kita) dat echt goed en niet duur is, mocht voedsel ook nog in de planning zitten.
Goed idee Rudie, eten erbij lijkt me ook top! Keep 'em coming 

Yes, die Maleisier moeten we hoe dan ook naar toe van tevoren.
Datum maakt mij vooralsnog niet zoveel uit.
Feyenoord speelt om 14:30 uur. Als wij om 6 uur eten, 8 uur bios ofzo heb je daar geen last meer van op zondag.
Datum maakt mij vooralsnog niet zoveel uit.
Feyenoord speelt om 14:30 uur. Als wij om 6 uur eten, 8 uur bios ofzo heb je daar geen last meer van op zondag.
HAs, gewoon mannedagje, zonder mama's. helemaal top
Da Dude wrote:HAs, gewoon mannedagje, zonder mama's. helemaal top
Dat is ook altijd goed, maar dan nog zou het tijdens de film echt afzien zijn, tenzij ik het origineel eerst met m'n Nozomimatties heb gecheckt

Geinig idee maar niets voor mij, dus veel plezier!
ik ga al met mijn neefies en naar de Nederlandse versie...
Wij zouden wel kunnen zeker bij de kuip lekker dichtbij. Ratson heeft vakantie dus we moeten het wel ergens kunnen plannen. Altijd gezellig.
Ik weet niet hoe het met de plannen staat, maar ik kan nog steeds op de dagen die ik had aangegeven, maar moet er wel bij zeggen dat ik vandaag niet meer onder de druk van de meiden uit kon en ben bezweken.
Ik heb hem dus al gezien, ik zei wel alleen als we naar de Engelse versie gaan hehe....
Anyway ik wil hem graag nog een 2e keer zien, hij is gewoon te leuk en ik zal nog wel genoeg hebben gemist. Als er dus nog serieuze gegadigden zijn ben ik er gewoon bij
Ik heb hem dus al gezien, ik zei wel alleen als we naar de Engelse versie gaan hehe....
Anyway ik wil hem graag nog een 2e keer zien, hij is gewoon te leuk en ik zal nog wel genoeg hebben gemist. Als er dus nog serieuze gegadigden zijn ben ik er gewoon bij

Leuk man, ik heb het nog niet gezien ik wil wel mee.
Maandag 24 ste of donderdag 27ste kan ik zeker. De rest van de dagen zou ik ook kunnen mits ik rond 21:45 op den haag centraal kan zijn, dit in verband met nacht diensten die ik draai vanaf 22:30 pm.
Laat maar weten als het nod door gaat of als het doorgegaan is.
God bless & be blessed
Sent from my iPhone using Tapatalk
Maandag 24 ste of donderdag 27ste kan ik zeker. De rest van de dagen zou ik ook kunnen mits ik rond 21:45 op den haag centraal kan zijn, dit in verband met nacht diensten die ik draai vanaf 22:30 pm.
Laat maar weten als het nod door gaat of als het doorgegaan is.
God bless & be blessed
Sent from my iPhone using Tapatalk
God Bless & Be Blessed.
When you first don't succeed, try and try again untill you do succeed!
When you first don't succeed, try and try again untill you do succeed!