Wii Uuuuuuuu!!!
Re: Wii Uuuuuuuu!!!
ik wacht nog even... heb de wii & 3ds op dag 1 gekocht maar speelde er eigenlijk betrekkelijk weinig mee. En ik ben ook wel benieuwd wat de nieuwe xbox/ps3 gaat brengen.....
Hmm.. Wii U wordt morgen bezorgd, maar ik ben niet thuis. Mijn vrouw zou thuis zijn, maar die moet onverhoopt ook weg..
Eens even kijken hoe creatief PostNL dit keer gaat zijn. Ze houden er hier in het dorp aparte praktijken op na, zoals pakketjes in je papiercontainer enzo
Eens even kijken hoe creatief PostNL dit keer gaat zijn. Ze houden er hier in het dorp aparte praktijken op na, zoals pakketjes in je papiercontainer enzo

Het....is......awesome....
Nintendo ID: Kaossilator_NL
Mocht iemand er nog online op gaan gamen, voeg me toe
Mocht iemand er nog online op gaan gamen, voeg me toe

Last edited by Farian303 on Mon Dec 03, 2012 12:30, edited 1 time in total.
Cabs for sale: New Astro City, Naomi PCB's for sale: ST-V mobo w SSS and DD, Naomi various contact me if interested

NID: robbiedigital
Ok, nu ben ik geen Nintendo fanboy, maar ik ben nog niet echt onder de indruk.
Console heeft grofweg dezelfde breedte en hoogte als de Wii, maar is een heel stuk dieper. Hij is niet zo makkelijk weg te zetten als de oude Wii, maar is nog steeds klein en compact. Technisch is het een mooi systeem en het scherm op de gamepad is strak. Nadeel is dat het resistive is (vandaar ook de stylus), en tijdens gamen dus niet altijd even responsive is als je het met je vingers bedient. Had liever een capacitief scherm gezien, maar het zal zo zijn redenen wel hebben gok ik.
Ik heb Nintendoland en New Super Mario Bros U. Beide games hoog beoordeeld door sites als gamespot. Nintendoland maakt leuk gebruik van de gamepad voor interactie op zowel het plein als in de games. Aantal games is vrij beperkt en de gameplay niet te diep. Lastig zijn sommige games wel, dat maakt het wel weer leuk en challenging op zijn tijd.
NSMBU maakt in de single-player geen gebruik van de gamepad, anders dan het weergeven van de game. Leuke is dat je de TV dan uit kunt zetten, en de hele game gewoon op de gamepad kunt spelen (als je maar niet te ver van de Wii U af gaat zitten
). Wat ik wel vreemd vind is dat je het gamepad scherm niet uit kunt zetten tijdens het spelen. Ik vond het enorm afleiden, en betrapte mezelf erop dat ik dán weer naar de TV zat te kijken, en dán weer naar de gamepad. Interactie met de gamepad komt in NSMBU pas bij meerdere spelers, waarin de gamepad-gebruiker obstakels/hulpjes in het veld kan zetten terwijl de game wordt gespeeld door andere speler(s).
Waar ik helemaal simpel van werd zijn de wachttijden. Wii U uit de doos: update voor je kiezen. Die duurde bij mij dik een uur. Wisselen tussen de diverse 'apps' duurt lang. Even youtube opstarten (ingebouwde app) duurt een dikke minuut, en dat is lang als je zit te wachten. Performance van youtube video's is laag; schokkerig. De interface en interactie met de gamepad is wel cool.
Game erin? update draaien.. voor Nintendoland was hij 10 minuten bezig, voor NSMBU ongeveer 6 minuten. Oh, ik heb een 100Mb/s internet verbinding, dus daar gaat het niet aan liggen
Al met al een tof ding, maar ik heb niet de WOW-ervaring waar ik een beetje op had gehoopt. Laadtijden gaan hopelijk niet voor teveel frustratie zorgen.
Console heeft grofweg dezelfde breedte en hoogte als de Wii, maar is een heel stuk dieper. Hij is niet zo makkelijk weg te zetten als de oude Wii, maar is nog steeds klein en compact. Technisch is het een mooi systeem en het scherm op de gamepad is strak. Nadeel is dat het resistive is (vandaar ook de stylus), en tijdens gamen dus niet altijd even responsive is als je het met je vingers bedient. Had liever een capacitief scherm gezien, maar het zal zo zijn redenen wel hebben gok ik.
Ik heb Nintendoland en New Super Mario Bros U. Beide games hoog beoordeeld door sites als gamespot. Nintendoland maakt leuk gebruik van de gamepad voor interactie op zowel het plein als in de games. Aantal games is vrij beperkt en de gameplay niet te diep. Lastig zijn sommige games wel, dat maakt het wel weer leuk en challenging op zijn tijd.
NSMBU maakt in de single-player geen gebruik van de gamepad, anders dan het weergeven van de game. Leuke is dat je de TV dan uit kunt zetten, en de hele game gewoon op de gamepad kunt spelen (als je maar niet te ver van de Wii U af gaat zitten

Waar ik helemaal simpel van werd zijn de wachttijden. Wii U uit de doos: update voor je kiezen. Die duurde bij mij dik een uur. Wisselen tussen de diverse 'apps' duurt lang. Even youtube opstarten (ingebouwde app) duurt een dikke minuut, en dat is lang als je zit te wachten. Performance van youtube video's is laag; schokkerig. De interface en interactie met de gamepad is wel cool.
Game erin? update draaien.. voor Nintendoland was hij 10 minuten bezig, voor NSMBU ongeveer 6 minuten. Oh, ik heb een 100Mb/s internet verbinding, dus daar gaat het niet aan liggen

Al met al een tof ding, maar ik heb niet de WOW-ervaring waar ik een beetje op had gehoopt. Laadtijden gaan hopelijk niet voor teveel frustratie zorgen.
ja ik had ook al ergens gelezen dat het nogal traag was .
maar ja mischien werken ze er nog aan via update,s
maar ja mischien werken ze er nog aan via update,s

Trage bak dus, niks bijzonders
.... en toch is er iets in me, wat loopt te zeuren.... iets van.... ik wil mario spelen! .... nee dlx niet doen, koop hem nou niet
!!!!!!

Heheh! Nou, de games lopen wel gewoon lekker hoor. Het is alleen het schakelen tussen de diverse toepassingen waar de boel opstroopt.
New Super Mario Bros U is wel de beste Mario ooit, imo
New Super Mario Bros U is wel de beste Mario ooit, imo

Cageman wrote:New Super Mario Bros U is wel de beste Mario ooit, imo
Waarom?! Zeg dit soort dingen nou niet dude, I can't stand it anymore!!
Must...resist....
Cageman wrote:New Super Mario Bros U is wel de beste Mario ooit, imo
Geloof ik gelijk

Cage, kan je de Wii qua snelheid vergelijken met een ps3? Ik vind een ps3 namelijk al dramatisch met die trage menus, en dat installeren, en dat updaten, en dat laden, en dat trage....
Bij de 360 heb ik dat niet echt namelijk.... of zit ik nu gewoon te klagen

De Wii U is voor wat betreft menu's en updates echt erg langzaam. Misschien komt het wel omdat er nu veel mensen tegelijk online zijn met die kersverse consoles, en de backend het niet aankan. Ben wel benieuwd of anderen hetzelfde ervaren. Ik ben zelf erg geduldig, en ken de PS3-perikelen ook. Dit is echt wel een factor trager. Als er op het scherm de melding 'updates downloaden' verscheen, ging ik even TV zitten kijken of koffie zetten. Nou, dan weet je het wel 
De games zelf draaien gewoon soepel. Haal alleen niet de disc van NSMBU uit de console in de game, want dan slaat hij volledig vast
Moest hem echt uit- en aanzetten daarna.
Geen idee of dit update-gedrag en de traagheid iets van de eerste periode is, maar het verpeste bij mijn het unboxing-gevoel wel een beetje.
En Ken, waarom? Tja.. het is m.i. het beste van alle Mario-games gevat in deze ene game + supersoepele gameplay + heerlijke graphics, etc

De games zelf draaien gewoon soepel. Haal alleen niet de disc van NSMBU uit de console in de game, want dan slaat hij volledig vast

Geen idee of dit update-gedrag en de traagheid iets van de eerste periode is, maar het verpeste bij mijn het unboxing-gevoel wel een beetje.
En Ken, waarom? Tja.. het is m.i. het beste van alle Mario-games gevat in deze ene game + supersoepele gameplay + heerlijke graphics, etc

- Sp33dFr34k
- Active Level:
Heb ook die Zombie-U pack gekocht met NSMB-U, effe wachten totdat die damn update klaar (en ja, dat komt omdat iedereen die update aan het downloaden is nu) 

De menu's zijn inderdaad BELACHELIJK traag. Laden duurt letterlijk een minuut ofzo om bij het instellingen scherm te komen en dan voor elke stap daarna weer een hele poos. En dan heb ik ook al een paar keer gewoon de stekker er maar uitgetrokken omdat ik dacht dat hij gewoon vastgelopen was.
En dan werken bij mij alle online functies nog niet omdat ik nog geen Nintendo ID heb. En telkens als ik die wil aanmaken krijg ik een foutmelding, waarschijnlijk omdat de servers niet bereikbaar zijn.
Maar verder vind ik het een mooi apparaat. Heb ZombiU en New Super Mario Bros U. Vooral Mario is tof, ZombiU weet ik nog zo net niet. Combat vind ik een beetje houterig en saai. Tot nu toe gaat het steeds zo:
- Sla zombie 1 keer, stuk van z'n hoofd af.
- Sla zombie nog eens, weer een stuk van z'n hoofd eraf.
- Ga door tot z'n hoofd eraf is.
Maarja, bij een Nintendo console gaat het mij toch eigenlijk altijd om de first-party games van Nintendo zelf. Call of Duty o.i.d. speel ik wel op Xbox360 op PS3.
En dan werken bij mij alle online functies nog niet omdat ik nog geen Nintendo ID heb. En telkens als ik die wil aanmaken krijg ik een foutmelding, waarschijnlijk omdat de servers niet bereikbaar zijn.
Maar verder vind ik het een mooi apparaat. Heb ZombiU en New Super Mario Bros U. Vooral Mario is tof, ZombiU weet ik nog zo net niet. Combat vind ik een beetje houterig en saai. Tot nu toe gaat het steeds zo:
- Sla zombie 1 keer, stuk van z'n hoofd af.
- Sla zombie nog eens, weer een stuk van z'n hoofd eraf.
- Ga door tot z'n hoofd eraf is.
Maarja, bij een Nintendo console gaat het mij toch eigenlijk altijd om de first-party games van Nintendo zelf. Call of Duty o.i.d. speel ik wel op Xbox360 op PS3.
Totaal geen irritatie gehad. Niet vanwege een nieuwe verliefdheid of whatever, het was al 2 weken bekend dat de laadtijden/updates lang duurde dus heb m'n tijd nuttig besteed ipv naar de laadbalk staren.
Daarnaast, voor Nintendo is dit een nieuwe ballgame en hebben niet de online/software-ervaring van bv. een Microsoft. Het is allemaal wel logisch te verklaren dus mijn inziens heeft het geen zin hierover te klagen.
Daarnaast, voor Nintendo is dit een nieuwe ballgame en hebben niet de online/software-ervaring van bv. een Microsoft. Het is allemaal wel logisch te verklaren dus mijn inziens heeft het geen zin hierover te klagen.
Ik vind hem nog best prijzig voor EUR 400,- als je een beetje een complete setup wilt hebben! Voor mij persoonlijk zeg ik toch nee, "daar doet ik ik niks mee", maar van de reviews word ik wel blij. Geinige games, dat zeker. Ben benieuwd wat er nog volgt. Hoe lang gaat die accu van de gamepad nou mee?
Die reclame op tv met die nagesynchroniseerde gruwelijkheid is trouwens te erg voor woorden. Bah!
Die reclame op tv met die nagesynchroniseerde gruwelijkheid is trouwens te erg voor woorden. Bah!
Last edited by ruderudie on Tue Dec 04, 2012 16:50, edited 1 time in total.
Nou, nieuwe ballgame. Een simpele menu-doorklik hoort geen minuut te duren. Dat is zeker wel belachelijk.
Maar ik ben er van overtuigt dat het allemaal wel goedkomt met firmware updates en verbeterde servers van Nintendo's kant hoor.
Maar ik ben er van overtuigt dat het allemaal wel goedkomt met firmware updates en verbeterde servers van Nintendo's kant hoor.
Digital wrote:Daarnaast, voor Nintendo is dit een nieuwe ballgame en hebben niet de online/software-ervaring van bv. een Microsoft. Het is allemaal wel logisch te verklaren dus mijn inziens heeft het geen zin hierover te klagen.
www.mynintendonews.com is een goede site voor de laatste Wii U nieuwtjes. Zoals vandaag deze:
Nintendo today released a new system update for the Wii U. Remember to not unplug the system while its downloading or installing the update, as it may damage your Wii U. The update may take up to an hour to download, according to Nintendo, so be patient.
On its website, Nintendo says the latest Wii U update brings “Further improvements to overall system stability and other minor adjustments have been made to enhance the user experience.â€
This entry was posted in Nintendo, Wii U and tagged news, Nintendo, system update, wii u on December 5, 2012 by alba.
Links via Twitter over de live Nintendo Direct van vandaag om 18:00:
http://t.co/OymzLNdx
http://t.co/PsTXUwaM
http://t.co/OymzLNdx
http://t.co/PsTXUwaM
Wii Uuuuuuuu!!!
Tis al uit. Ik wacht dit keer wel voor een prijs verlaging of slim versie. Ook dat alle bugs eruit zijn. Maar wel exiciting 
Kan niet wachten op de nieuwe zelda en mario galaxy
God bless & be blessed
Sent from my iPhone using Tapatalk

Kan niet wachten op de nieuwe zelda en mario galaxy
God bless & be blessed
Sent from my iPhone using Tapatalk
God Bless & Be Blessed.
When you first don't succeed, try and try again untill you do succeed!
When you first don't succeed, try and try again untill you do succeed!
Nieuwe update geinstalleerd en heb inmiddels een Nintendo ID aan kunnen maken en online diensten kunnen bekijken 
Menu's reageren nu ook beter.

Menu's reageren nu ook beter.
Dat klinkt goed. Ik heb de update nog niet gedaan. Zal hem morgen eens aanzetten.
Allereerste keer dat ik hem aanzette(30-11) kreeg ik de bekende grote update. Daarna kon ik gelijk een NID aanmaken. Gisteravond was er een update van 30-45 minuten zoiets, deze schijnt zaken op de achtergrond te hebben aangepakt maar heb er nog niet echt iets van gemerkt.
Wel ben ik ZEER benieuwd naar Wii U panorama!
Wel ben ik ZEER benieuwd naar Wii U panorama!
Ik ben niet anti-nintendo-wii-u, maar zeg nou zelf; een betaalde app voor google maps
lol
http://tweakers.net/nieuws/85943/wii-u- ... 1#reacties

http://tweakers.net/nieuws/85943/wii-u- ... 1#reacties