Inkoopactie (gesloten,check sticky topic)
Inkoopactie (gesloten,check sticky topic)
Ik loop al een tijdje met de stoute gedachten om een Candy Cab Inkoopactie te beginnen.
Oftewel ongeveer 20 sitdown cabs naar Nederland halen voor ons arcade liefhebbers.
Ik vroeg me af hoeveel mensen hier intresse in hebben?
We zouden dan bijv. van coinopexpress.com een container met cabinets kunnen bestellen. Om een container naar Nederland te brengen gaat ongeveer USD2800.00 kosten, als we dan 20 mensen kunnen vinden zijn de kosten per persoon zo'n 130,- euro. Dan nog de kosten voor de cabs zelf en eventuelen btw. en haven kosten.
Als je bijv. een New Astro city wil hebben gaat dat ongeveer 650,- euro kosten inclusief alle kosten. Of bijv. een Sega Aero voor 450,- euro.
Als je geintresseerd bent graag hier posten.
Oftewel ongeveer 20 sitdown cabs naar Nederland halen voor ons arcade liefhebbers.
We zouden dan bijv. van coinopexpress.com een container met cabinets kunnen bestellen. Om een container naar Nederland te brengen gaat ongeveer USD2800.00 kosten, als we dan 20 mensen kunnen vinden zijn de kosten per persoon zo'n 130,- euro. Dan nog de kosten voor de cabs zelf en eventuelen btw. en haven kosten.
Als je bijv. een New Astro city wil hebben gaat dat ongeveer 650,- euro kosten inclusief alle kosten. Of bijv. een Sega Aero voor 450,- euro.
Ik denk dat er voldoende animo is, alleen zul je uiteindelijk met veel loze beloftes blijven zitten. Mensen zeggen altijd maar van ja, maar doen uiteindelijk weer van nee, typisch met dit soort stuff. Jij doet alle moeite en mensen haken af, precies de reden waarom Killercabs een lange tijd geen shipment heeft gedaan.
Re: Candy Cab Inkoopactie
Elf wrote:Ik loop al een tijdje met de stoute gedachten om een Candy Cab Inkoopactie te beginnen.
Volgens mij ben je hier al een tijd mee bezig, of niet?
Ik heb in ieder geval vooralsnog geen interesse, maar goed, mijn mening kan veranderen tegen de tijd dat je wel al zo'n 15+ mensen heb gevonden en ik er ook de cash voor heb.
Verder lijkt het me ook handiger om de EXACTE prijzen te weten, dus bij voorhand al de haven, douane, whatever kosten... al opvragen.
Moet er niet aan denken om dan nog eens 200 extra te moeten lappen.
De mensen die echt een arcade kast wilden hebben, zijn inmiddels ook wel voorzien denk ik. Het is gewoon klote dat als je zoiets doet je meteen een container moet laten komen met zoals je zelf als voorbeeld geeft 20 stuks en deze dus ook ergens moet opslaan, ik denk niet dat je nu 20 man vooruit betaald krijgt en dat die de cabs ook dezelfde dag nog komen halen, dat is gewoon niet realistisch.
Welkom op het forum by the way Elf, hope you have some fun en misschien even jezelf voorstellen in offtopic?
Cheers
Welkom op het forum by the way Elf, hope you have some fun en misschien even jezelf voorstellen in offtopic?
Cheers
Re: Candy Cab Inkoopactie
ManoRevolver wrote:
Volgens mij ben je hier al een tijd mee bezig, of niet?
Ik heb in ieder geval vooralsnog geen interesse, maar goed, mijn mening kan veranderen tegen de tijd dat je wel al zo'n 15+ mensen heb gevonden en ik er ook de cash voor heb.
Verder lijkt het me ook handiger om de EXACTE prijzen te weten, dus bij voorhand al de haven, douane, whatever kosten... al opvragen.
Moet er niet aan denken om dan nog eens 200 extra te moeten lappen.
Ja dat klopt, ik ben Glitch van insertcoin forum.
Het is zeker niet makkelijk om genoeg mensen te vinden en de totale kosten te bereken dus dat is het grootste probleem. Ik zal binnenkort eens op www.inkoopactie.net een animocheck doen hoeveel mensen geïnteresseerd zijn.
Bedankt voor de vriendelijke ontvangst Ken

450 euro is geen slechte prijs voor een Neo 29.
Maar in het geval van AR heb je geen 10 of 20 mensen nodig, dan zou je er ook gewoon zoveel kunnen doen als er animo is. Take it or leave it Mr. Gzerman.
Heb je er al pics van gezien of niet Elf?heb em even sticky gemaakt...hoop dat er wat van terecht komt allemaal..
Maar in het geval van AR heb je geen 10 of 20 mensen nodig, dan zou je er ook gewoon zoveel kunnen doen als er animo is. Take it or leave it Mr. Gzerman.
Heb je er al pics van gezien of niet Elf?heb em even sticky gemaakt...hoop dat er wat van terecht komt allemaal..
De cabs krijgen ze pas over 4 weken binnen, dus genoeg tijd om mensen te vinden.
Dan zal ik ook aan foto's kunnen komen.
Er zijn 10 Super Neo 29 beschikbaar en 4 Egret 2's (ik neem een Egret2) de verzendkosten zijn ongeveer 70,-euro dus zeg maar 520,- euro voor een Super Neo 29 en 570,- euro voor een Egret 2
Dan zal ik ook aan foto's kunnen komen.
Er zijn 10 Super Neo 29 beschikbaar en 4 Egret 2's (ik neem een Egret2) de verzendkosten zijn ongeveer 70,-euro dus zeg maar 520,- euro voor een Super Neo 29 en 570,- euro voor een Egret 2
Als het onderstaande is heb ik absoluut interesse.
Ik wil liever een Egret 2 dan die Neo 29, maar wanneer de Egret tegenvallen na foto´s of andere minpunten dan heb ik ook wel interesse in een Neo cab.
Ik zal je alvast even mijn email pm´en zodat we wat beter contact kunnen houden. Ik kom namelijk niet echt regelmatig hier.

Ik wil liever een Egret 2 dan die Neo 29, maar wanneer de Egret tegenvallen na foto´s of andere minpunten dan heb ik ook wel interesse in een Neo cab.
Ik zal je alvast even mijn email pm´en zodat we wat beter contact kunnen houden. Ik kom namelijk niet echt regelmatig hier.
Even wat nieuws, ik heb wat foto's kunnen regelen.
We zoeken dus nog 1 iemand die voor 570 euro ongeveer een Egret 2 willen kopen (mits De Uitverkorene er een neemt).
Over 4 weken worden ze bij Arcaderick afgeleverd maar we moeten ongeveer volgende week of die week erna al een deel kunnen betalen anders worden ze niet voor ons gereserveerd en kunnen waarschijnlijk naar de cabs fluiten.
Iemand die geintresseerd is!!???!
Graag toevoegen op MSN: reloaded_nl@hotmail.com, of post hier even.
We zoeken dus nog 1 iemand die voor 570 euro ongeveer een Egret 2 willen kopen (mits De Uitverkorene er een neemt).
Over 4 weken worden ze bij Arcaderick afgeleverd maar we moeten ongeveer volgende week of die week erna al een deel kunnen betalen anders worden ze niet voor ons gereserveerd en kunnen waarschijnlijk naar de cabs fluiten.
Iemand die geintresseerd is!!???!
Graag toevoegen op MSN: reloaded_nl@hotmail.com, of post hier even.
Wees gewaarschuwd , van de paar nederlanders die zaken met hem hebben gedaan hoor ik alleen maar slechte berichten. Ik heb ook veel problemen met 'm gehad. Zoals eerder vermeld staat is hij zeer laks. Eerst lijkt hij erg aardig en antwoord hij op elk mailtje dat je 'm stuurt totdat je geld overmaakt....
ArcadeRick = ArcadePrick
ArcadeRick = ArcadePrick
Ik heb eens gekeken op het arcaderick forum en bij killercabs en neogeo.com, coinopexpress etc.
Volgens mij is de beste optie om met een aantal mensen een container (ja het is al 42435 keer gezegd) met cabs te bestellen...ik ga geen $1200 aan verzendkosten betalen.
Heeft iemand die matsu al eens gemailed?
EDIT: count me in als er genoeg mensen zijn...ik stel ook voor om iemand aan te stellen die de hele shit gaat regelen. Het beste is om vantevoren bij elkaar te komen lijkt me zo.
Trouwens, dat insertcoin forum is volgend mij ook een dooie boel....
Volgens mij is de beste optie om met een aantal mensen een container (ja het is al 42435 keer gezegd) met cabs te bestellen...ik ga geen $1200 aan verzendkosten betalen.
Heeft iemand die matsu al eens gemailed?
EDIT: count me in als er genoeg mensen zijn...ik stel ook voor om iemand aan te stellen die de hele shit gaat regelen. Het beste is om vantevoren bij elkaar te komen lijkt me zo.
Trouwens, dat insertcoin forum is volgend mij ook een dooie boel....

" I don't die not to live. I don't yield if my wish is not fulfilled. I never die with regrets. "
yep, insertcoin forum is een beetje
dood.
Ach als dit niet lukt misschien dat we via killercabs een paar cabs naar Nederland kunnen halen, die lui zijn tenminste totaal te vertrouwen.
Een container hier heen halen vind ik ook prima maar vind maar eens 20 mensen, en de afhandeling is ook moeilijk (haven etc.)

Ach als dit niet lukt misschien dat we via killercabs een paar cabs naar Nederland kunnen halen, die lui zijn tenminste totaal te vertrouwen.
Een container hier heen halen vind ik ook prima maar vind maar eens 20 mensen, en de afhandeling is ook moeilijk (haven etc.)
Die foto's van AR zijn in Japan gemaakt. Je betaald nu en moet maar afwachten wanneer ze in Duitsland aankomen en dan mag je nog eens gaan wachten tot ze naar Nederland komen. Erg omslachtig allemaal, niet te vertrouwen. Een container naar Nederland klinkt aardig, maar je vindt geen 20 man die een cabinet wil.