Aero scherm draaien
Aero scherm draaien
Omdat ik mijn Aero horizontaal wil zetten een dezer dagen, zou ik graag van mensen hier die dat al eens hebben gedaan horen of daar nog nuttige tips en trucs voor zijn. Of uberhaupt een soort stappenplan zodat ik niks mol of onnodig veel risico neem.
Wie heeft er ervaring mee?
Wie heeft er ervaring mee?
Re: Aero scherm draaien
Ik weet niet of deze tip ook geldt voor een Aero City, maar toen ik ooit eens de vraag stelde aan Hasan of hij mij wilde helpen met het draaien van het scherm in mijn New Astro City vertelde hij me doodleuk dat ik dat makkelijk alleen kon doen.
Gewoon door de cab heel voorzichtig op z'n rug te leggen. (klinkt natuurlijk enorm voor de handliggend, maar daar had ik dus echt niet aan gedacht). Daarna de vier bouten losschroeven, het beeldscherm een klein stukje optillen, een kwartslag draaien, weer laten zakken en klaar is kees.
Nogmaals, ik weet of dit ook werkt bij een Aero City, maar ik was met een paar minuten klaar

Gewoon door de cab heel voorzichtig op z'n rug te leggen. (klinkt natuurlijk enorm voor de handliggend, maar daar had ik dus echt niet aan gedacht). Daarna de vier bouten losschroeven, het beeldscherm een klein stukje optillen, een kwartslag draaien, weer laten zakken en klaar is kees.
Nogmaals, ik weet of dit ook werkt bij een Aero City, maar ik was met een paar minuten klaar

Last edited by Mart on Thu Nov 29, 2012 11:28, edited 1 time in total.
Houd goed je kabels die naar de monitor lopen goed in de gaten, of dat die afgkeneld wordt door iets. 2de paar ogen is erg handig op dat moment.
De kap van een Aero is een ton zwaarder (metaal èn glas) dan die van een (N-)AC, hou daar rekening mee met doorbuigen naar achteren, dat gaat je marquee en of metalen bezel beschadigen.
Ik heb mijne rechtopgedaan en met 2 man voor het extra paar ogen.
De kap van een Aero is een ton zwaarder (metaal èn glas) dan die van een (N-)AC, hou daar rekening mee met doorbuigen naar achteren, dat gaat je marquee en of metalen bezel beschadigen.
Ik heb mijne rechtopgedaan en met 2 man voor het extra paar ogen.
Team 15 kHz
Dank voor de aanvulling/correctie ElPancho.
Zoals gezegd heb ik geen ervaring met een een Aero City.
Zoals gezegd heb ik geen ervaring met een een Aero City.
Je kan de Aero "gewoon" op zijn rug leggen.... let wel ff op de kabels inderdaad 

Thanks guys, vandaag of morgen eens met mijn broer proberen te klaren deze kuls!
Ik heb het gewoon met de Cab staande al een keer of 4 in mijn eentje gedaan , wel de monitor kabel en stroom kabel loshalen en zorgen dat ze nergens kunnen haken .
Ik trek de monitor er dan helemaal uit , leg hem ff op een kastje , draai hem een kwartslag en til hem er weer in .
Geeft wel een tikkie meer zweet als met de Cute
Ik trek de monitor er dan helemaal uit , leg hem ff op een kastje , draai hem een kwartslag en til hem er weer in .
Geeft wel een tikkie meer zweet als met de Cute

Ja bij mij is het zo dat de achterplaat muurvast zit en de schroeven redelijk gaar zijn. Hoop niet dat i de boel moet uitboren dus, hoop dat het kan door alleen via de voorkant alle los te halen..
Je gebruikt wel de goede T20-Torx ?
Ik legde mijn aerocity(inmiddels casey120's aero) altijd op zo'n manier achterover dat de monitor waterpas lag en ondersteunde de cab met een krukje met een kussen (tegen lakbeschadiging) op die manier kon ik hem makkelijk in mijn eentje draaien. En we weten allemaal dat ik niet bepaald gespierd ben 
Dus moet het rudie zeker wel lukken.

Dus moet het rudie zeker wel lukken.
Neo-Geo.com: MAN THE FUCK UP!
Ratson wrote:..kon ik hem makkelijk in mijn eentje draaien. En we weten allemaal dat ik niet bepaald gespierd ben
Geef nou maar toe dat die gespierde vrouw van je dat gewoon heeft gedaan

Cageman wrote:Ratson wrote:..kon ik hem makkelijk in mijn eentje draaien. En we weten allemaal dat ik niet bepaald gespierd ben
Geef nou maar toe dat die gespierde vrouw van je dat gewoon heeft gedaan![]()

Neo-Geo.com: MAN THE FUCK UP!